Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte uten å virke totalt skrudd og forvirret. Saken er i allefall den at jeg har fått en ekstrem angst for smittsomme kjønnsykdommer og ikke minst HIV. Jeg har en voldsom HIV-angst om jeg kan kalle det det. Har en liten sønn på 8 mnd som jeg har aleneforsørgeransvaret for. Har opplevd veldig mye tøft den siste tiden og nå har endelig livet mitt begynt å stabilisere seg litt. Så dukker denne angsten opp som jeg aldri før har følt på. Tok jo HIV test da jeg var gravid. Negativ. Eksmannen min var utro mot meg og jeg vet dette var ubeskyttet. Har altså hatt ubeskyttet sex med han etter at han var utro, ikke mye men noe... Til det ble slutt mellom oss for fire mnd siden.. Siden levde jeg lenge i "sølibat" til eg hadde et tilfelle av ubeskyttet sex... jeg var litt beruset, var ikke helt "med" og mannen var litt inni meg før jeg fikk han til å "avslutte utenfor". Var bare litt inn og ut men... Vet at han har ligget litt "rundt" med andre jenter også i utlandet. Han sier han har hiv-testet seg etter dette og at han brukte kondom med ikke-norske jenter, meeeen jeg stresser over de 2 sekundene han var inni meg. Siden har jeg hatt sex med han med kondom to ganger, men jeg klarer heller ikke da å slappe av. Til tross for at han har beroliget meg med at han har testet seg for hiv og andre kjønnssykdommer og er veldig forståelsesfull og god ovenfor meg, men jeg kan ikke mase på han om den hiv testingen mer heller.... Vil bare han han med meg til en klinikk og la oss teste oss sammen, men hjelpes, han har jo testet seg før.. Hvorfor klarer jeg ikke roe meg? Føler meg bare skitten og nervøs etter sex selv om jeg i forkant alltid har velig lyst. Etter kondomen er kastet og han ikke ser må jeg liksom dobbeltsjekke at den er inntakt. Har det veldig vondt med meg selv og føler meg tåpelig..Ser jo at dette jeg skriver er tåpelig.. Har nylig vært og tatt tester for kjønnsykdommer og HIV hos legen nå og går og venter på svar. Men dette "litt innimeg ,beruset ubeskyttet"-tilfelle har skjedd for under to uker siden så for tidlig å utelukke hiv smitte.. Nervøs, dum jente med sykdoms/dødsangst, det er det jeg er. Dårlig samvittighet ovenfor min sønn for å ha vært uforsiktig og dum og har hatt sex sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå