kipa81 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hjelpes!! Jeg så i dag at jeg hadde fått skikkelig appelsinhud på lårene! Er 31 uker på vei. Det synes ikke sånn kjempegodt når jeg står vanlig, men tyter frem når jeg strammer lårene! Skikkelig fælt! Har lagt på meg 8-9 kilo foreløpig i svangerskapet, og det blir sikkert noen fler. Gikk opp 14 kilo ved forrige svangerskap, men husker ikke at jeg hadde cellulitter da... Noen som har erfaringer med dette? Vil det forsvinne dersom jeg går ned til startvekt igjen? Håper det
addict Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg har også fått litt av de, gitt.. Er ca like langt på veg som deg. Har bare gått opp 6 kg, men likevel er lårene blitt pløsete. Sitti mye på ræva imellom spykulene i begynnelsen, og litt slikt, så er nok derfor. Om de forsvinner aner jeg ikke, men man hører jo at cellulitter er der for å bli..
DDuck Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg har også fått litt (er 32uker), men jeg har kun lagt på meg et halvt kilo... tror det rett og slett bare er noe rart som har skjedd med huden jeg... Men men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå