Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Vi har alle 2 øyne, nese, innovertiss på jenter og utovertiss på gutter. Teoretisk sett burde det finnes en for alle. Men hvorfor er det likevel så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #2 Del Skrevet 28. april 2010 Hadde vi bare sett på de kriteriene du nevner her hadde det nok ikke vært så vanskelig - men så er det så mye annet med i bildet også, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. april 2010 #3 Del Skrevet 28. april 2010 Hehe joda, jeg vet jo det! Har selv en del ting som er viktig for meg, men hvis man ser bort fra det skulle det gått opp i opp... Er bare fascinerende at vi gjør det så vanskelig for oss selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #4 Del Skrevet 28. april 2010 Du kan så si... jeg har mer enn en gang ønsket meg tilbake til tiden da man ble giftet bort. De slapp i det minste å lete etter noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. april 2010 #5 Del Skrevet 28. april 2010 Du kan så si... jeg har mer enn en gang ønsket meg tilbake til tiden da man ble giftet bort. De slapp i det minste å lete etter noen Problemet den gangen var at du kunne blitt giftet bort med noen du ikke ville ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #6 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet den gangen var at du kunne blitt giftet bort med noen du ikke ville ha. Jøss det har jeg aldri tenkt på gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. april 2010 #7 Del Skrevet 28. april 2010 Samme her! Jeg misunner nesten min indiske venninne som ble giftet bort. Hun ble presentert for flere beilere, men valgte han som var kjekkest og hadde best inntekt. Nesten som ungkarskvinnen! Jeg vurderer snart å melde meg på den italienske ungkarskvinnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #8 Del Skrevet 28. april 2010 Samme her! Jeg misunner nesten min indiske venninne som ble giftet bort. Hun ble presentert for flere beilere, men valgte han som var kjekkest og hadde best inntekt. Nesten som ungkarskvinnen! Jeg vurderer snart å melde meg på den italienske ungkarskvinnen... Jeg skal ikke klage - har kjæreste, men det er ikke lett å finen en bra mann. Virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. april 2010 #9 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg skal ikke klage - har kjæreste, men det er ikke lett å finne en bra mann. Virkelig ikke. Nei, det er ikke mange av meg - sant nok det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. april 2010 #10 Del Skrevet 28. april 2010 Samme her! Jeg misunner nesten min indiske venninne som ble giftet bort. Hun ble presentert for flere beilere, men valgte han som var kjekkest og hadde best inntekt. Nesten som ungkarskvinnen! Jeg vurderer snart å melde meg på den italienske ungkarskvinnen... Du snakker om ekte romantikk og kjærlighet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå