Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med brystene mine?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei. Jeg er en 17 år gammel jente som er misfornøyd med et par ting på kroppen min. Blant annet brystene mine. Jeg er relativt fornøyd med størrelsen men absolutt ikke med formen. Sånn som de ser ut nå ser det ut som om de er i ferd med å bli hengepupper men er "midt i prossessen" om dere skjønner. Sånn har de vært lenge og frykter de blir der. Problemet er bare det at de henger ikke nedover, men utover. Så jeg har liksom et stort mellomrom mellom brystene mine, og jeg hater det. De kan også kanskje sammenlignes med en hoppbakke. Jeg har så lyst å kunne løfte dem så jeg får fin kløft. Jeg synes det er så utrolig fint når det er noe i denne duren;

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00701/eve-tatto_701720a.jpg

Selvfølgelig ikke så drastisk, men dere skjønner hva jeg mener?

Er det noen som har samme "problemet" og aner hva jeg kan gjøre? Noen bh'er å anbefale? Har prøvd push up og annet, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dessverre syker dette voldsomt ned på selvtilitten siden der er andre steder på kroppen jeg også er misfornøyd med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner (dessverre) godt hva du mener. Er du helt sikker på at du bruker riktig bh-str? Etter at jeg fant "min" str. har jeg innsett at det var de gamle bh`ene som var feil, og ikke bare puppene mine ;) Riktig str. hjelper også mot å utvikle hengepupper :) Også kan du jo prøve å trene brystmusklene, og forbedre holdningen din (hvis du luter litt i ryggen t.d).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en 17 år gammel jente som er misfornøyd med et par ting på kroppen min. Blant annet brystene mine. Jeg er relativt fornøyd med størrelsen men absolutt ikke med formen. Sånn som de ser ut nå ser det ut som om de er i ferd med å bli hengepupper men er "midt i prossessen" om dere skjønner. Sånn har de vært lenge og frykter de blir der. Problemet er bare det at de henger ikke nedover, men utover. Så jeg har liksom et stort mellomrom mellom brystene mine, og jeg hater det. De kan også kanskje sammenlignes med en hoppbakke. Jeg har så lyst å kunne løfte dem så jeg får fin kløft. Jeg synes det er så utrolig fint når det er noe i denne duren;

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00701/eve-tatto_701720a.jpg

Selvfølgelig ikke så drastisk, men dere skjønner hva jeg mener?

Er det noen som har samme "problemet" og aner hva jeg kan gjøre? Noen bh'er å anbefale? Har prøvd push up og annet, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dessverre syker dette voldsomt ned på selvtilitten siden der er andre steder på kroppen jeg også er misfornøyd med..

Bildet ser ut som harde silikonpupper, knapt påvirkbare av tøyet hun har på- Brystene dine høres helt vanlige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner (dessverre) godt hva du mener. Er du helt sikker på at du bruker riktig bh-str? Etter at jeg fant "min" str. har jeg innsett at det var de gamle bh`ene som var feil, og ikke bare puppene mine ;) Riktig str. hjelper også mot å utvikle hengepupper :) Også kan du jo prøve å trene brystmusklene, og forbedre holdningen din (hvis du luter litt i ryggen t.d).

Nei, jeg er overhodet ikke sikker på at jeg bruker riktig størrelse. Hvordan og hvem kan eventuelt hjelpe meg med dette?

Og hvordan kan jeg trene brystmusklene? :)

Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke tenk tanken på å røre puppene dine! Lær deg å elske dem for det de er og slik de er. Lær deg å nyte at din mann tar på dem, leker med dem og nyter dem. Tro meg, vær glad i de puppene du har og vær glad i dem nå. Det har vært smertefullt å se kvinner på rundt 40 fjerne brystene sine pga av kreft og så har de oppdaget hvor kraftig de undervurderte sine "hengepupper".

Elsk den kroppen du har, og din fremtidige mann vil elske kroppen din enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er overhodet ikke sikker på at jeg bruker riktig størrelse. Hvordan og hvem kan eventuelt hjelpe meg med dette?

Styr unne H&M og finn en skikkelig undertøysforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet ser ut som harde silikonpupper, knapt påvirkbare av tøyet hun har på- Brystene dine høres helt vanlige ut.

Husker ikke hva artisten heter men mener hun ikke har silikon. Hun har små bryster som er pushet oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

For å få hjelp til riktig bh burde du besøke en ordentlig undertøysbutikk som Marinka eller Next to nothing. De hjelper deg med å ta mål og finne en bh som gir den fasongen du ønsker. De som jobber i sånne butikker er som oftest veldig hjelpsomme og har virkelig peiling. Det koster selvfølgelig en hel del mer enn en bh på h&m, men det er verdt det. Med riktig "stell" holder bh'ene lenge.

Selv har jeg vært avhengig av å gå i sånne butikker fordi jeg (inntil nylig) hadde store bryster og ikke fikk tak bh med riktig størrelse i vanlig klesbutikk. Jeg vil ikke anbefale deg å "gjøre noe" med brystene dine hvis du ikke har fysiske plager.

Som en annen kommenterte over her så høres brystene dine helt normale ut og selv om han mannen over her uttrykker seg på en ganske svett måte så har han rett. En god bh kan helt sikkert hjelpe deg med problemet ditt og gjøre at du føler deg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt her er det bare å gå og bli målt i en butikk :jepp: Det finnes også en eller annen formel så du kan måle deg selv tror jeg? Du kan jo prøve å google det...For å trene brystmusklene kan du armhevinger. Er sikkert masse flere øvelser her også, bare å google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...