Gå til innhold

dame med rompa i været...

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

du legger deg før samboer og når han skal legge seg stiller du deg naken på alle fire i sengen med rompa mot han.

Hva gjør han/du tror du da?

ble skuffet over samboer da jeg gjorde dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde han nok angrepet, tenker jeg!

Skrevet

du legger deg før samboer og når han skal legge seg stiller du deg naken på alle fire i sengen med rompa mot han.

Angrep er det beste forsvar. :fnise:

Fikk du bare "natta vennen" og så la han seg under dyna så er det et dårlig tegn. :arwen:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et klaps på rumpa og "grawr" mens han rister på den. Deretter *snooork*. Min mann er overvekting og lat da. :gjeiper:

Skrevet

Et klaps på rumpa og "grawr" mens han rister på den. Deretter *snooork*. Min mann er overvekting og lat da. :gjeiper:

:skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Agrep..

er det pi**** rett i eller er det tunge/fingre/annet forspill?

Skrevet

Han hadde i alle fall ikke lyst på sex i utgangspunktet. :søvn:

Du skulle ha fortsatt selv da. Så kunne han bare ligge der. Det ville jeg ha gjort. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Agrep..

er det pi**** rett i eller er det tunge/fingre/annet forspill?

tror nok de mener personen hiver seg over og koser og kysser. Stappe en pikk eller finger rett oppi er risikabelt.

Skrevet

tror nok de mener personen hiver seg over og koser og kysser. Stappe en pikk eller finger rett oppi er risikabelt.

Da fungerer det vel bedre å legge seg naken i senga, på rygg uten dyne? Hvis man står på alle fire med rompa bar mot partneren, ja, da mener jeg man står i angrepsstilling, uten hint til forspill. :lur:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

åjaha..så du mener det er forsjell på stilling og hva man ønsker ut av det.

Om jeg hadde ligget naken på rygg eller stått naken på alle fire så tror jeg utfallet hadde blitt det samme

tror det går mer på tankegangen (eller ikke tankeganen) på den man bor sammen med...

Skrevet

åjaha..så du mener det er forsjell på stilling og hva man ønsker ut av det.

Om jeg hadde ligget naken på rygg eller stått naken på alle fire så tror jeg utfallet hadde blitt det samme

tror det går mer på tankegangen (eller ikke tankeganen) på den man bor sammen med...

Ja vel. Jeg mener helt klart det er en forskjell. Men det er jo forskjell på folk. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han hadde vel bare pult på, kan jeg tenke meg.

Skrevet

Uten tvil! ville slikket henne bakfra som forspill og deretter knullet henne.

Skrevet

Tunge...pikk...og/eller klaps...alt etter hva kvinnen liker...uansett så er det vel et av de sterkeste signalene kvinnen kan gi... :gjeiper:

Gjest Giftmann
Skrevet

Da fungerer det vel bedre å legge seg naken i senga, på rygg uten dyne? Hvis man står på alle fire med rompa bar mot partneren, ja, da mener jeg man står i angrepsstilling, uten hint til forspill. :lur:

De gangene kona står klar med rompa opp så kjører jeg rett på. Glir alltid rett inn, hun er klar så klart når hun selv velger den stillingen. Kos og sug starter i andre stillinger.

Sånn har vi det, kjenner jo mønstrene etter snart halve livet sammen :yvonne:

Men klart, noen ganger må jegha litt forspill også, ikke 19 lenger...

Skrevet

Det er helt rått hvis ei jente gjør det. Gi meg 5 sekunder så har hun en stiv en i seg :sengekos:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da hadde han slikket og kost og stukket den inn :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde hørt latter også "Hva er det du driver med?", så hadde jeg fått latterkrampe selv og lagt meg ned til å sove. Sukk.

Skrevet

Spør om hun har mistet noe :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...