Gå til innhold

dame med rompa i været...

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet

Et klaps på rumpa og "grawr" mens han rister på den. Deretter *snooork*. Min mann er overvekting og lat da. :gjeiper:

hahahahahaha så jævlig bra :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt seriøst hadde jeg bedt henne om ikke å skygge for lyset slik at det hadde blitt for mørkt for meg å lese.

Gjest Anjelika
Skrevet

Da hadde han slikket og kost og stukket den inn :P

Min og =)

Gjør dette ofte, han er rompegal

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Helt seriøst hadde jeg bedt henne om ikke å skygge for lyset slik at det hadde blitt for mørkt for meg å lese.

Hehehe, låvedør?

Gjest Mann45
Skrevet

Herregud, en slik invitasjon til et kveldsmåltid hadde ikke gått upåaktet hen. :spise: Jeg ville begynt med stryking over rompeballene, baksiden av lårene, kost med puppene hennes, og så hadde jeg dyppet fingrene i honningkrukka, slikket, :sikle: og fingret, lekt litt med toern, før jeg hadde tatt henne, sakte og intenst først, deretter hardt og rått. :tongue:

By the way: Nå vet ikke jeg hvordan TS og typen har det, men kanskje du hadde godt av å bli avvist? Mange menn blir mye avvist, men dersom vi for en gangs skyld ikke har lyst, og vil sove, da er faen løs. :kjefte:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Herregud, en slik invitasjon til et kveldsmåltid hadde ikke gått upåaktet hen. :spise: Jeg ville begynt med stryking over rompeballene, baksiden av lårene, kost med puppene hennes, og så hadde jeg dyppet fingrene i honningkrukka, slikket, :sikle: og fingret, lekt litt med toern, før jeg hadde tatt henne, sakte og intenst først, deretter hardt og rått. :tongue:

By the way: Nå vet ikke jeg hvordan TS og typen har det, men kanskje du hadde godt av å bli avvist? Mange menn blir mye avvist, men dersom vi for en gangs skyld ikke har lyst, og vil sove, da er faen løs. :kjefte:

Hvem har lyst til å sove når en deilig rumpa stikker deg i nesen?

Trøtte gamle gubber, er vi ikke interessert i :)

Virile menn-- ja takk!

Gjest Mann45
Skrevet

Hvem har lyst til å sove når en deilig rumpa stikker deg i nesen?

Trøtte gamle gubber, er vi ikke interessert i :)

Virile menn-- ja takk!

Viril halvgammal gubbe til tjeneste! :enig:

Skrevet

Da fungerer det vel bedre å legge seg naken i senga, på rygg uten dyne? Hvis man står på alle fire med rompa bar mot partneren, ja, da mener jeg man står i angrepsstilling, uten hint til forspill. :lur:

Næsj. Jeg hadde tatt det som en direkte invitisjon til et fullkomment måltid :)

Skrevet

Næsj. Jeg hadde tatt det som en direkte invitisjon til et fullkomment måltid :)

Ja, ja. Som nevnt så er det jo forskjell på folk. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samboer hadde tatt tak i rompa mi og klemt litt på den og sagt noe sånt som "å jasså ja..! ;) " Så hadde han nok blitt stiv og kjenner jeg han rett så hadde han tatt pikken og dasket den litt på rompa før han kjørte den inn i musa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...