Gjest Bianca26 Skrevet 29. april 2010 #21 Skrevet 29. april 2010 Et klaps på rumpa og "grawr" mens han rister på den. Deretter *snooork*. Min mann er overvekting og lat da. :gjeiper: hahahahahaha så jævlig bra
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #22 Skrevet 29. april 2010 Helt seriøst hadde jeg bedt henne om ikke å skygge for lyset slik at det hadde blitt for mørkt for meg å lese.
Gjest Anjelika Skrevet 29. april 2010 #23 Skrevet 29. april 2010 Da hadde han slikket og kost og stukket den inn Min og =) Gjør dette ofte, han er rompegal
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #24 Skrevet 29. april 2010 Helt seriøst hadde jeg bedt henne om ikke å skygge for lyset slik at det hadde blitt for mørkt for meg å lese. Hehehe, låvedør?
Gjest Mann45 Skrevet 30. april 2010 #25 Skrevet 30. april 2010 Herregud, en slik invitasjon til et kveldsmåltid hadde ikke gått upåaktet hen. Jeg ville begynt med stryking over rompeballene, baksiden av lårene, kost med puppene hennes, og så hadde jeg dyppet fingrene i honningkrukka, slikket, og fingret, lekt litt med toern, før jeg hadde tatt henne, sakte og intenst først, deretter hardt og rått. By the way: Nå vet ikke jeg hvordan TS og typen har det, men kanskje du hadde godt av å bli avvist? Mange menn blir mye avvist, men dersom vi for en gangs skyld ikke har lyst, og vil sove, da er faen løs.
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. april 2010 #26 Skrevet 30. april 2010 Herregud, en slik invitasjon til et kveldsmåltid hadde ikke gått upåaktet hen. Jeg ville begynt med stryking over rompeballene, baksiden av lårene, kost med puppene hennes, og så hadde jeg dyppet fingrene i honningkrukka, slikket, og fingret, lekt litt med toern, før jeg hadde tatt henne, sakte og intenst først, deretter hardt og rått. By the way: Nå vet ikke jeg hvordan TS og typen har det, men kanskje du hadde godt av å bli avvist? Mange menn blir mye avvist, men dersom vi for en gangs skyld ikke har lyst, og vil sove, da er faen løs. Hvem har lyst til å sove når en deilig rumpa stikker deg i nesen? Trøtte gamle gubber, er vi ikke interessert i Virile menn-- ja takk!
Gjest Mann45 Skrevet 30. april 2010 #27 Skrevet 30. april 2010 Hvem har lyst til å sove når en deilig rumpa stikker deg i nesen? Trøtte gamle gubber, er vi ikke interessert i Virile menn-- ja takk! Viril halvgammal gubbe til tjeneste!
Rimmern Skrevet 30. april 2010 #28 Skrevet 30. april 2010 Da fungerer det vel bedre å legge seg naken i senga, på rygg uten dyne? Hvis man står på alle fire med rompa bar mot partneren, ja, da mener jeg man står i angrepsstilling, uten hint til forspill. Næsj. Jeg hadde tatt det som en direkte invitisjon til et fullkomment måltid
*Numi* Skrevet 30. april 2010 #29 Skrevet 30. april 2010 Næsj. Jeg hadde tatt det som en direkte invitisjon til et fullkomment måltid Ja, ja. Som nevnt så er det jo forskjell på folk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #30 Skrevet 30. april 2010 Samboer hadde tatt tak i rompa mi og klemt litt på den og sagt noe sånt som "å jasså ja..! " Så hadde han nok blitt stiv og kjenner jeg han rett så hadde han tatt pikken og dasket den litt på rompa før han kjørte den inn i musa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå