Gå til innhold

Matmonsteret skal bli


Sitronsaft

Anbefalte innlegg

Ja, håper virkelig det går bra.

Følger ikke et program, men har visse øvelser jeg utfører, også bytter jeg litt på hvilken jeg bruker :gjeiper: Kan skrive de opp neste gang :jepp:

Igår ble det jordbær med 2 0,1 % yoghurter over seg og 1 knekkebrød etter middagen. Om kvelden ble det satt fram chips, så er fornøyd med at jeg klarte meg uten en eneste bit :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte det, jippiii :danse: Er sååå glad nå!

EmmaL; Kanskje den lykke til'en din hjalp :briller: Forresten, den viljestyrken er ikke helt til stede enda. Lot meg friste og spiste tre Vaffelkjeks igår. Fy meg, sånn går det når man stresser.

Ellers gikk dagen slik:

Frokost: Kesam med eple, mandler og kanel

Mellom: YT yoghurt

Lunsj: Polarbrød Extreme med Vita-ost og jordbær ved siden

Mellom: Skyr og banan

Middag: Omelett av to egg og 100 gram kyllingkjøttdeig og grønnsaker

Kvelds: 1 havreknekkebrød og smoothie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmmaL

GRATULERER med bestått! :klappe:

Kanskje du trengte litt vaffelkjeks i går, for å roe ned nervene. Og så gikk det jo bra også da!

Hvordan blir helgen din? Noen utskeielser i sikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :nigo: Ja, utskeielser i sikte, og utskeielser har det vært! Måtte selvsagt feire lappen igår, med en kuleis (jada, man har alltid en unnskyldning). Attpåtil var været så nydlig at det ble grillings. Nå prøvde jeg å holde meg til mest mulig rent kjøtt og grønnsaker da, men hjelper ikke det når jeg spiser så mye :fy_fy: . Men det er jo så godt :blush: Ellers planlegger vi bær/fru kt dyppet i sjokolade til lørdagskos. Nam!

Så dagen igår ble altså slik:

Frokost: 1 vitarundstykke og 1 egg

Mellom: 400 g jordbær og 1 YT-yoghurt

Lunsj: 1 vitarundstykke

Mellom: Kuleis med to kuler i kjeks. Sjokolade og jordbærsorbet :hjerter:

Middag: Grill. Spyd med frukt, grønnsaker, kyllingfilet og mager kjøttpølse (mer rent kjøtt enn kalkunpølsene, faktisk)

Kvelds: 2 havreknekkebrød

Ikke noe trening heller. Bortsett fra planken og Biceps da, kom aldri lenger :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flau over meg selv. Kom liksom ikke så langt at jeg fikk skrevet på data. Lørdagen ble en helt grei dag, med grilling igjen. Og ingen trening. Til gjengjeld spiste jeg bare masse ren salat og en karbonadekake av 100 % rent kjøtt. Og smakte en eller to skjeer av den hjemmelagde potetsalaten da. Men er fornøyd med det, ettersom det var mye andre fristelser der! Tidligere på dagen hadde jeg drukket smoothie og spist et egg, og to knekkebrød. Ellers bare småspist på en ostekake og en kokosbollekake jeg lagde. Bare sunne ingredienser selvsagt, kjøpte tilogmed sjokoladeproteinpulver :)

Link til kokosbollekaken Denne synes jeg ble god og vellyket :)

Link til ostekaken Denne ble ikke fullt så vellykket, men smakte godt med knust Weetabix på :) Anbefaler ikke å bruke Fun-saften i smaken Lime til geleen. Kan tenke meg bringebær eller noe er bedre, for det jeg valgte ble litt for surt :gjeiper:

Søndagen ble også en helt grei dag, og fikk en times økt med Shape Ups crosstraining-program + litt diverse arm/skylderstyrke + knebøy. Middag ble litt kylling, en potet og en vårrull (kanskje ikke det sunneste, men). Til kveldskos ble det jordbær + litt annen frukt dyppet i smeltet 70 % kokesjokolade. Måtte ta igjen lørdagskosen som ble droppet dagen før vet dere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten igår ble slik:

Frokost: 1 dl havregryn blandet med en 0,1 % yoghurt

Mellom: 400 g jordbær og 1 eple

Lunsj: 2 knekkebrød + litt rester av den sunne kokosbollekaken

Mellom: YT yoghurt

Middag: Havregrøt med jordbær

Kvelds: 1 egg + 1 knekkebrød

Ingen trening dessverre. Nå må jeg passe på så det ikke er for sjeldent! Jeg skal prøve å få til 4 økter denne uken, er nok lurt å ha et mål :) Nå er det snart hjemmelaget fiskegrateng til middag, namnam! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...