Gjest EmmaL Skrevet 29. april 2010 #21 Del Skrevet 29. april 2010 Du har et kjempebra kosthold synes jeg! Og herregud så flink du var som motstod kake Så akkurat reklame på tv for den der YT fra Tine. De sa den var perfekt for påfyll etter trening. Så da får vi vel stole på det da! Tenker hunden din er glad for alle lufteturene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 29. april 2010 #22 Del Skrevet 29. april 2010 Forresten, i hvilken butikk kjøper du jordbærne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 1. mai 2010 Marshmallow: Ja, ikke sant :D Hehe, takk. EmmaL: Yoghurten er iallefall god! Og den kakaodrikken som du skal drikke etter trening. Jeg har ikke smakt de andre, så Jordbær kjøper jeg overalt. Meny ofte, men også Safari og Rema 1000 Så en liten oppdatering. Jeg fikk ikke mulighet til å være på data igår, alt gikk i ett. Ikke ble det noe trening heller . Utenom fire timers husvask da. Så bar det rett på bursdagsbesøk. Klarte å holde meg unna den kaloririke alkoholen da, drakk vann, men tok godt igjen ved å spise masse dessert og chips . Igår: Frokost: Havregrøt med jordbær Mellom: 0,1 % yoghurt med havregryn og crusli (fy) Lunsj: 4 knekkebrød og 1 egg Middag: En liten porsjon nachos med salat Dessert: Frukt/bær dyppet i smeltet sjokolade ( ). Og det ble det MYE av. I tillegg til svæææært mange håndfuller med chips. Huff. Etter dagen igår burde jeg virkelig være flinkere idag. Selvom lørdag vanligvis er uskjeielsedagen min. Tenker det blir noe styrketrening idag, og forhåpentligvis en tur i finværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 1. mai 2010 Det ble en god styrkeøkt, med både armer, ben og mage. Klarte 7,5 på hver side + stangen på knebøyen idag også, og på biceps tok jeg på stang, altså 2,5 på hver side + stang (7 kg). Tidligere har jeg bare brukt 2,5. Det er litt gøy å klare mer, og presse seg litt ekstra Sideplanken er fremdeles ekstremt tung, men det kommer seg vel etterhvert Maten idag har vært slik: Frokost: 2 knekkebrød og 1 egg Mellom: Smoothie Lunsj: Kesam med eple, mandler og kanel Mellom: 400 g frosne jordbær Middag: 2 porsjoner kyllingsalat Så blir det vel noe godt i kveld også. Klarer vel ikke holde meg helt borte, tross gårsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 1. mai 2010 #25 Del Skrevet 1. mai 2010 Viktig å kose seg også, og frukt dyppet i sjokolade er tross alt litt sunnere enn BARE sjokolade! Jeg sliter også med sideplanken... det er en grusom øvelse! Hvor lenge holder du sideplanken? Jeg klarer bare ca. 20 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, det jeg også prøvde å tenke Holder 60 sekunder da, på hver side. Men det er så vidt det går, presser meg hardt de siste 30 sekundene! Altså halve tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 2. mai 2010 #27 Del Skrevet 2. mai 2010 Sideplanken hørtes interessant ut! Kanskje jeg skal få den inn i programmet mitt. Er den effektiv? (Vet egentlig ikke hva det er ) Gøy å høre at du brukte 2,5 kg før, og nå klarer du enda tyngre. For jeg klarer kun 2,5 kg nå! Ble det noe lørdagsgodt på deg? Synes du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 2. mai 2010 Både vanlig planke og sideplanke er veldig effektive øvelser som du burde ta inn i programmet ditt Veldig bra for magen, og mener det er bra for ryggen også? Her ser du dem begge Ja, ble nok det Ble noe smågodt, men klarte å ikke ta heelt av da. Dagen idag aner jeg ikke hvordan blir. Har en del skolearbeid å gjøre, men skal få presset inn et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 2. mai 2010 #29 Del Skrevet 2. mai 2010 Å guri malla! Den bloggen er min nye motivasjon! Hun er jo kjempeflink og har DEN kroppen. Nå skal jeg være like flink! Ha en kjempefin dag, Sitronsaft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja, hun er min store motivasjon! Også er hun så glad i mat også, og det er et stort pluss, hihi Tror jeg bare går en lang tur idag. Har jo trent styrke 5 ganger denne uken, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 2. mai 2010 Dagens mat: Frokost: 1 egg + 2 knekkebrød Lunsj: 1 egg + 2 knekkebrød Middag: Havregrøt med kanel og litt frosne bringebær Mellom: 400 g ferske jordbær Ser virkelig ut som om jeg er den jordbærspiseren altså, står jo på planen hver dag! Nå ser det ut til at det blir kino i dag, så prøver å finne på noe lurt jeg kan spise under filmen. Jeg er en slik som bare mååå gumle på et eller annet. Noen som har noen sunne forslag, så spytt ut! Kan gjerne lage noe og ta med hjemmefra, det har jeg tid til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok, på kinoen ble det smoothie, en medium popcorn på deling med en person. I tillegg spiste jeg et havreknekkebrød uten pålegg før jeg dro. Trening eller tur ble det plutselig ikke tid til, huff Får prøve å få en bedre dag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 3. mai 2010 #33 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvilken film så du? Noe godt hører med til kino, så jeg syns du klarte deg veldig bra! Tror du har godt av en hviledag fra trening også, så mye styrke som du fikk til forrige uke Tror rett og slett jeg må teste ut jordbærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 3. mai 2010 Ååhr, nå er jeg sur! Skrev det lange innlegget, trykker send, så får jeg feilmelding Får bare prøve igjen. Så I love you Phillip Morris, helt grei :gjeiper: Ja, sjokolade er det vanlige kinokosen min, så kunne vært verre Jordbærne må du helt klart smake, det er så sommer! Nå er jeg nettopp ferdig med en runde styrke. Ble litt av alt, både bein, armer og mage. La vekt på planken idag, og klarte samme tiden! 2,5 kg vekt på og 60 sekunder. Tungt, men gøy å klare det! Nå er hverdagen begynt igjen etter et par uker fri, noe som for meg betyr lengre dager og mer mat. Magen min er helt klokkeinnstilt altså! Slik er det forløpig: Frokost: Havregrøt med frosne bringebær og kanel Mellom: Eple Lunsj: Kyllingsalat u/dressing Mellom: YT yoghurt Middag: Karbonade av rent kjøtt med en grovskive Vita-brød med litt Vita-ost og salat. Senere blir det nok en smoothie, og kanskje egg eller knekkebrød til om jeg er ekstra sulten. Naam Dette prøvde jeg altså å skrive for flere timer siden. Nå har jeg drukket en smoothie, og tenker å ta tidlig kveld. Ble også en 45 minutters tur med hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 4. mai 2010 #35 Del Skrevet 4. mai 2010 Trener du styrke på senter? Herregud, så flink du er med planken!! 2,5 kg i 60 sek Det er så gøy når man ser fremgang. Tar du flere repetisjoner av planken, eller kun 1 gang per treningsøkt? Prøvde meg på planken i dag nemlig. Tok den 3 ganger, med 1 minutts pause mellom hver. Aner ikke om det er riktig å gjøre det sånn. Men klarte hvertfall 60 sek første gangen, så 42 sek, og 50 sek tredje gangen. Så neste uke kan jeg kanskje klare planken med en tung bok på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 4. mai 2010 #36 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg kjøpe meg jordbær her om dagen etter jeg så at du spiste det så ofte. og det var såå godt, vanskelig å ikke spise alle på engang. Det er rett og slett GODTERI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 5. mai 2010 EmmaL: I det siste har jeg ikke hatt tid til å dra på senteret, så det har blitt hjemmetrening, men vanligvis gjør jeg det også ja Tar planken tre ganger under en økt. Så flink du var! Hvis du ikke har gjort den før er det jo kjempebra Gudinna: Ja, vet, det er kjempegodt! Klarer ikke holde meg unna. Bare synd det er så dyrt Jeg fikk ikke tid til å trene igår, og tror det vil bli lite tid denne uken. Har nemlig oppkjøring, så kommer til å bruke mest mulig tid på å øve. Målet mitt er derfor tre økter denne uken, så får jeg ta det igjen til neste uke. Maten igår ble slik: Frokost: Havregrøt med 100 g jordbær Mellom: Dobbel 0% yoghurt med 300 g jordbær Lunsj: To skiver vita-brød med salat og Vita-ost på Mellom: 400 g jordbær Middag: Smoothie og 1 egg Kvelds: 2 knekkebrød og 2 egg Middagen idag ble litt rar, det skulle egentlig bare være "før-middagen-måltid", men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 5. mai 2010 #38 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hvordan klarte du å droppe middagen? Det er jo dagens høydepunkt Jeg ble så inspirert av deg, at jeg kjøpte meg jordbær i stad. Tror jeg var maks uheldig, for det var skade på alle bærne! Så måtte kaste ca halvparten av hvert bær. Og jeg er ganske sikker på at det lå et dødt dyr oppi boksen. Turte ikke se på den. Men det var godt, så prøver igjen en annen dag Masse lykke til med kjøring! Endret 5. mai 2010 av EmmaL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 5. mai 2010 Hehe, ja, det er vel egentlig det Bare ble sånn, kom sent hjem. Så koselig at du ble jordbærinspirert av meg da Ja, da var du nok ordentlig uheldig, for jeg har aldri kastet mer enn to jordbær tror jeg Tusen takk for lykke til'en, den trengs virkelig! Er så nervøs at jeg sliter med å sove om nettene, huff! Jeg fikk en en liten styrkeøkt idag, hvor jeg fokuserte på armer. Det ble også litt ben og bryst. Deilig å være ferdig med det. Maten idag er forløpig slik: Frokost: Havregrøt med kanel og jordbær Mellom: Stor fruktsalat med jordbær, mango, banan, druer og kiwi Lunsj: To skiver Vita-brød med Vita-ost og salat. Middag: Omelett av to egg med 100 gram karbonadedeig og grønnsaker. Blir vel noe kveldsopplegg og, klarer aldri holde meg hele ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmmaL Skrevet 6. mai 2010 #40 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg var også kjempenervøs før oppkjøring. Var faktisk livredd. Men det gikk jo bra En venninne måtte kjøre opp 3 ganger, og det var ikke verdens undergang! Har du et styrkeprogram du følger? Har du lyst til å skrive opp de øvelsene du tar? Ha en fin dag, Sitronsaft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå