Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Skal jeg fly til Spania i dag! Våknet i natt av sterke brystsmerter og tungpusthet.Åligge på rygger vondt. Derfor sitter jeg nå. Det gjør fortsatt vondt men er bedre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Var hos lege påmandag etter et sykkelvelt der jeg landet påmagen,slo ut luft og fikk vondt inakke, bryst og noen skrubbsår. Kjente meg helt fin i går. Nesten ingen smerter i brystet. Derfor erdetså rart å våkne opp sånn.Hva tror dere? Dumt å reise somplanlagt? Men deter jo helsevesen i Spania også hvis det blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. G Skrevet 27. mai 2010 #2 Del Skrevet 27. mai 2010 hvor gammel er du? Har du hatt problemer med hjerte? Hvis det er slik at du har smerter på grunn av et velt, så er sannsynligheter for punktert lunge liten. du ville hatt store pusteproblem. lungen ville ha kollapset. Et feit ribbein som penetrerer lungene, er ganske ille.. du ville merket det! om det er hjerte, bør du nok oppsøke lege. Det er liksom det sikre svare man kan gi. Men for meg så høres det ut som du har virkelig fått deg en kakk bare. det kan sitte i ryggen, det kan sitte i mellom ribbeina. at de intercostale musklene(ribbein muskla) har fått en strekk osv. få noen til å massere deg! ryggen, og mellom ribbeina. hjelper det, så kan vi kanskje utelokke hjertet. det er helsevesen i spania også ja!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå