Gjest aurora:) Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Hei , jeg var hos legen igår og fikk høre at jeg Psoriasis i hodebunn. Jeg startet i dag på Kortison som skal smøres to ganger daglig i 2 uker. Det jeg lurer på er, noe jeg ikke fikk spurt legen om eller finner ut av på nett, er dette med skjellfjerning. Skal jeg fjerne skjell fra hodebunn ? Eller la det vær ? og bare bruke denne liminenten jeg fikk av legen ? Eller vil ikke den da hjelpe vist det er skjelllag i hodebunn? Jeg har og lest at å dusje håret daglig er bra. Stemmer dette? Og kom gjerne med andre tips til meg. Fikk litt sjokk, og fikk ikke spurt legen ut så mye. Takker for alle svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aurora:) Skrevet 28. april 2010 #2 Del Skrevet 28. april 2010 ingen som kan hjelpe??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willemine Skrevet 28. april 2010 #3 Del Skrevet 28. april 2010 Hei! Jeg har også psoriasis i hodebunnen. Nå vet ikke jeg om vi bruker det samme legemiddelet, men jeg fjerner ihvertfall ikke skjellene før jeg smører det på. Når jeg har gjort dette en eller to ganger er psoriasisen som regel borte kommer dessverre igjen etter en stund men da er det bare å fortsette å smøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aurora:) Skrevet 28. april 2010 #4 Del Skrevet 28. april 2010 Hei! Jeg har også psoriasis i hodebunnen. Nå vet ikke jeg om vi bruker det samme legemiddelet, men jeg fjerner ihvertfall ikke skjellene før jeg smører det på. Når jeg har gjort dette en eller to ganger er psoriasisen som regel borte kommer dessverre igjen etter en stund men da er det bare å fortsette å smøre Jeg er på min andre dag idag, og jeg merker at da jeg grer håret så kommer det med skjellag, dette er normalt eller ? Lurer på om jeg skal bruke en finhakket kam og gre gjennom håret, for og få med meg resterende .. Men er redd det kan skade ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #5 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har også psoriasis i hodebunnen - jeg bruker ikke legemiddel fra lege, da jeg syns det bare blir bra i en liten stund før det blusser opp igjen. Jeg bruker KMS shampo for sensetive hodebunn, når jeg har utbrudd smører jeg på med aloe vera gele og og for å få sårene til å gro bruker jeg dødehavssalt som jeg blander ut i vann (det svir med blir kvitt plagene mine) For å få vekk skjellene bruker jeg en fintagget kam evt lusekam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willemine Skrevet 28. april 2010 #6 Del Skrevet 28. april 2010 Sånn er det hos meg også, men etter en runde med vanlig shampoo og balsam er det borte gjør ingen skade i å prøve å gre det bort regner jeg med. Bare litt av en jobb hvis det er masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå