Gå til innhold

Imogens


Imogen

Anbefalte innlegg

Gjest Marla Singer

Dersom du bruker interiørkodespråk skjønner jeg nada, så jeg synes bare det er morsomt å høre om hva du liker, helt på teskjenivå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du bruker interiørkodespråk skjønner jeg nada, så jeg synes bare det er morsomt å høre om hva du liker, helt på teskjenivå. :fnise:

Bra, da er vi på samme nivå. :ler:

Jeg har fått akutt lakenskrekk ettersom mannen ikke er hjemme. Han skal jobbe i en annen by noen dager, og har dratt for å bo hos mine foreldre imens. Vanligvis trives jeg godt alene, men når jeg vet at det er lenge til jeg ser ham igjen blir jeg litt tullete "trist" likevel. Selv om jeg altså trives her alene. Også må jeg bare innrømme at det er innmari stusselig å legge seg alene. Særlig når vinden uler rundt veggene, og man ikke har noen å varme seg på. Heldigvis skal jeg bare ha to netter her alene, før jeg skal på tur med en gjeng jenter. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lurer jeg litt på om jeg snart burde bruke opp lørdagens vaffelrøre? Hvor lenge er egentlig sånt holdbart? Vet egentlig ikke engang om jeg gidder å steke, men jeg er for sulten til å sove uten noe mat. Vi får se hva som er sterkest av latskap og tretthet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marla Singer

Ha ha ha!

Jeg sitter i skrivende stund og stapper i meg vafler. Anbefales! :Hehe:

Ellers skjønner jeg godt at du savner mannen. Men jentetur hørtes jo veldig morsomt ut, er det innen- eller ytenlands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha!

Jeg sitter i skrivende stund og stapper i meg vafler. Anbefales! :Hehe:

Ellers skjønner jeg godt at du savner mannen. Men jentetur hørtes jo veldig morsomt ut, er det innen- eller ytenlands?

Hm, da tror jeg jaggu jeg skal steke jeg også. For røra må jo holde et par dager? :)

Turen går ikke så langt, men det blir hytte, høst og havutsikt. Det er en årlig sak, og det blir alltid bra. Og luksus med litt høstferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg altså på tur med en hel gjeng med flotte folk. Jeg har fri ut uka, alt står pakket klart i gangen, men nå begynner jeg å bli litt stressa. Det føles nemlig som at jeg begynner å bli syk, og det passer mildt sagt innmari, innmari dårlig. Jeg har nemlig gledet meg til turen siden vi var avgårde i fjor. :tristbla: Får køye nå, og håpe jeg våkner litt piggere i morgen.

Endret av Imogen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det jenter, men jeg ble liggende under dyna isteden. Hele uka. :tristbla: Jeg kviknet endelig litt til i går kveld, så nå er jeg på jobb og synes litt synd på meg selv. Har sovet fryktelig dårlig i natt, og den lille søvnen jeg fikk var full av et dritskummelt mareritt, så jeg er alt annet enn opplagt. Hurra for mandag. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for både optimismen og kaffekoppen! :) Viste seg at du fikk rett, mandagen kom seg. Så jeg dro like gjerne på et arrangement som sørget for at jeg ikke var i seng før over midnatt. Det er langt over leggetid for sånne som meg på en hverdag altså. Kjempelurt. :roll: Men det var hyggelig, og jeg var så lei av å gå glipp av morsomme ting etter at turen røyk forrige uke, at jeg måtte. Så i dag er jeg helt hinsides, og tenker bare på dyna mi.

Og så vurderer jeg å kjøpe kaffemaskin til å ha her på jobb. Nødvendigvis med melkeskummer, ettersom jeg ikke drikker svart kaffe. Det hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig mye å gjøre på jobb i dag, men blir isteden sittende og matsurfe. :sjenert: Jeg kunne trengt en sjef med pisk. Uansett, jeg har forhandlet meg ut av en ekkel tomtejobb, og en av tingene jeg må gjøre for å slippe, er å ha en ukes kjøkkentjeneste. (Forøvrig veldig fornøyd med dét, jeg kom definitivt best ut av den dealen. Mannen har innsett, men for sent, at han kunne fått mye mer. :fnise: ) Så nå leter jeg altså inspirasjon. Mye morsommere enn lista over det som burde vært gjort isteden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Miss O'Hara

:pisk:

*hjelpsom*

Håper du får en fortreffelig helg! Her i gården blir det mekking av møbler og rydding og generell innekos med søndagsmiddag som avslutning, så utsiktene er helt perfekte for en kjølig, krystallklar helg i oktober :)

Kos dere!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Miss! Godt nyttår til deg også! :) Og takk for at du holder liv i boka mi. :ler: Etter en lang høst hvor Murphys lov har preget det tekniske er jeg jaggu på nett igjen. Alt av datamaskiner og nett har kræsja i tur og orden, både hjemme og på jobb. Man blir fort lei av å surfe når ting ikke funker gitt. (Og det er nesten flaut hvor mye frustrasjon og nærmest abstinensfølelese som følger med datatrøbbel. I det minste for en stund, inntil det igrunn ikke var så verst, og man ser at man faktisk får gjort litt annet.) Men nå er det altså ordning och reda igjen, med ny pc, enda en ny pc på vent, og et nett som faktisk fungerer. Hurra! :)

Litt roligere dag på jobb i dag, igrunn ganske ok etter en kaosartet desember og en brå start på 2011. Og istedenfor å komme litt nærmere ajor på alt som burde vært gjort her, surfer jeg på husrelaterte greier. Det har igrunn vært et gjennomgangstema de siste månedene. Men nå nærmer det seg veldig, vi snakker under 2 måneder til flytting, ut fra leiligheten vi mistrives i, til flunkende nytt hus. Det har omsider begynt å gå opp for meg, og jeg tror ikke jeg kan beskrive hvor mye jeg gleder meg. :hoppe:

Ser forresten at det er flere enn meg som har tatt litt juleferie fra bøkene sine, men jeg ønsker alle som måtte komme innom et godt nytt år! :)

Og så gleder jeg meg til å ta en oppdateringsrunde hos alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marla Singer

Hei og godt nytt år, Imogus! :klem:

Litt roligere dag på jobb i dag, igrunn ganske ok etter en kaosartet desember og en brå start på 2011. Og istedenfor å komme litt nærmere ajor på alt som burde vært gjort her, surfer jeg på husrelaterte greier. Det har igrunn vært et gjennomgangstema de siste månedene.

Det har jeg veldig stor forståelse for! :ler: Under to måneder, du! Det er utrolig kult, og jeg er grønn. Håper det blir noe fotodokumentasjon på FB etterhvert..? :lur: :spent: Men uansett - fotodoku eller ei - vil du fortelle mer, så er jeg veldig klar for å høre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo som du kanskje har sett ikke den ivrigste på å legge ut bilder, men jeg vet at husprodusenten legger ut bilder av alle husene de setter opp, så du skal uansett absolutt få se. :) Vi er rimelig gira nå, og er i full gang med å pakke ned. Hele leiligheten er et kaos av fulle og tomme banankasser, og man må trippe rundt på de flekkene hvor gulvet synes. Jeg har flyttet mange nok ganger i mitt liv til å vite at det er en slitsom prosess, men foreløpig er det bare stas. Det skal bli så ubeskrivelig digg å komme seg ut fra dette triste stedet, og inn i nytt, at det overskygger tanken på bæring, rot og pes. Nå skal jeg gå og tømme enda et skap! :)

Endret av Imogen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...