Gjest lolita___ Skrevet 30. april 2010 #21 Skrevet 30. april 2010 Jag är som många andra och tycker att det är otroligt vackert med feminina kurvor, men kämpar själv för att gå ner i vikt.. Är redan ganska slank, men med rejäla kurvor (smal midja, gigantiska bröst, breda höfter, smala ben). Har haft komplex för min stora byst sedan jag var tonåring och har försökt gå ner i vikt för att få bort den. Vilket ledde till anorexi.. Men vad fasen, off topic. Jag älskar kurvor och vill vara kurvig och superslank på samma gång! Något som kanske inte alltid går att kombinera om man inte ska köra upp silikoninlägg på olika ställen, haha. :gjeiper: Du har jo drømme kroppen..Har selv store bryst,men med mage.Så du er en av de heldige som har fått smal midje,luckyy you:)Så du skal ikke slanke deg. Personlig mener jeg det er den fineste kroppsformen.
Gjest lolita___ Skrevet 30. april 2010 #22 Skrevet 30. april 2010 Former er pent,men de bør være på de rette steder..Tynne damer kan også se kjempe bra ut.Eks:Caroline Berg,kler seg kjempe fint.
Antlers Skrevet 30. april 2010 #23 Skrevet 30. april 2010 Noen kler bedre en tynn kropp med lite former, mens andre kler en mer typisk kvinnelig kropp med kurver. Generelt synes jeg kvinner med former er vakrest. Noe jeg ikke synes er pent (enten man er slank eller formfull) er definerte muskler på kvinner. Muskler er som kjent kjekt å ha, men synes det fort kan bli harry om man ser trent ut.
LetThemEatCake Skrevet 30. april 2010 #24 Skrevet 30. april 2010 Du har jo drømme kroppen..Har selv store bryst,men med mage.Så du er en av de heldige som har fått smal midje,luckyy you:)Så du skal ikke slanke deg. Personlig mener jeg det er den fineste kroppsformen. Tack! :rødme: Jag är ju stolt över kroppsformen min, samtidigt som jag vill förändra en miljard grejer.. Men man vill ju alltid ha det man inte kan få, eller hur? Jag frågade mamma redan när jag var 8 år gammal om man kunde göra höfterna mindre på något sätt (redan då hade jag ganska tydliga höfter på grund av skelettet och inte på grund av fett), så det är djupt rotat i mig det där med komplex. Men det ska bli ändring!
Teriyaki Skrevet 30. april 2010 #25 Skrevet 30. april 2010 BMI er tull og tøys. Det gjør jo ikke en gang forskjell på gutter og jenter. Det henger jo ikke sammen at en mann på 180 skal veie det samme som ei dame som er like høy dersom de skal være "normalvektig". Jepp. Man skulle tro at ting hadde kommet såpass langt at folk, men viktigst av alt de som har med slike ting å gjøre skjønte at BMI ikke er brukbart. Likevel ser man jo hele tiden både personlige trenere, ernæringsfysiologer osv. bruker BMI som mal. Det er helt bak mål. Ang. det med muskler..Jeg synes godt det kan vises til en viss grad. Dvs. at det armene har små definerte linjer og slike ting, og at når man strammer så ser man musklene godt. Men bortsett fra det så synes heller ikke jeg at det skal vises noe særlig på kvinner.
Stor&Sterk Skrevet 30. april 2010 #26 Skrevet 30. april 2010 Jeg går garantert for kvinnelig med runde former - men kan være veltrent for det. Er veldig sexy og flott med former - og så er det sexy med jenter/kvinner som likevell holder seg i god form og er litt veltrent. Å være tynn, mager, skinny osv er ikke nødvendigvis det samme som i god fysisk form vettu. Syns dere jenter skal være slik dere oppriktig føler dere mest vel som.. kvinnelige former er flott !!!! (og til noen i tråden som syns hun Berg fotballfruen-dama var fin...syns hun så skrekkelig ut!)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2010 #27 Skrevet 30. april 2010 Synes tynne jenter er fine og flotte, men jeg blir mer 'turned on' av litt mer former. Etter noen øl på byen og jeg er på autopilot, merker jeg at jeg trekkes mot de mer formfulle jentene. Men som sagt før i tråden; smaken er som baken, delt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå