Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 #1 Del Skrevet 16. september 2003 Nå slutter du med den avatarbyttingen! Det sier jeg deg! Jeg blir helt og fullstendig svimmel. Avatarbyttingen din er skyld i at jeg måtte åpne den økonomiboksen med Valium som jeg skulle spare til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #2 Del Skrevet 16. september 2003 :o Har de økonomibokser med valium :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2003 :o Har de økonomibokser med valium :o Økonomibokser finnes, men kun for de priviligerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #4 Del Skrevet 16. september 2003 Økonomibokser finnes' date=' men kun for de priviligerte... [/quote'] I see, de med faste legeavtaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. september 2003 Hva er det du insinuerer??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #6 Del Skrevet 16. september 2003 fint at du tok den, da har du ikke tatt for deg boksen i kveld altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #7 Del Skrevet 16. september 2003 Rolig nå Lovinda, ellers må du skaffe deg valiumkonsulent også, muligens en Care-taker elns... Jeg er meg sjøl igjen, så udanna som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 16. september 2003 fint at du tok den' date=' da har du ikke tatt for deg boksen i kveld altså [/quote'] Some people can hold their valium very well... Dette var engelsk. Jeg tror det finnes ordbok på nettet, hvis du ikke kan fremmede språk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 16. september 2003 Rolig nå Lovinda, ellers må du skaffe deg valiumkonsulent også, muligens en Care-taker elns... Jeg er meg sjøl igjen, så udanna som bare det. Jeg er rolig som bare det. Trenger ikke noen valiumkonsulent, for når det gjelder indre stimuli tror jeg ikke på mellommenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. september 2003 #10 Del Skrevet 16. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #11 Del Skrevet 16. september 2003 :Måle feber på Lovinda: Jøss... finnes det altså en konsulent du ikke trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 16. september 2003 :Måle feber på Lovinda: Jøss... finnes det altså en konsulent du ikke trenger? Ta ikke den iroooooniske tonen der! Pass deg, eller så pusser jeg harseleringskonsulenten min på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 16. september 2003 ....og hvor er det du har tenkt deg å måle feberen min???? :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #14 Del Skrevet 16. september 2003 Pass deg' date=' eller så pusser jeg harseleringskonsulenten min på deg![/quote'] Ååååå neiiiiii, ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 16. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #16 Del Skrevet 16. september 2003 Gotcha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 16. september 2003 Slutt med den røykingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #18 Del Skrevet 16. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 16. september 2003 Moooderatooor!!! Krever at KG har et røykfritt miljø. Huden min tåler ikke den onde røyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #20 Del Skrevet 16. september 2003 Slutt med den grininga, jente. Du får rynker i den sarte huden rundt øynene dine. Du har ikke godt av med Botox der nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå