Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, selvfølgelig kan jeg det, men jeg har ikke det heller her, så jeg må uansett kjøpe noe. Og den bagen er så fin.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altfor sent ute til å si at jeg og gjerne kan sladre ser jeg, men hvis du trenger en reserve-reserve, så har du nummeret mitt! ;) ellers er jeg sikker på at Neferet gjør en strålende jobb! :jepp:

Jeg syns du skal kjøpe skinnbagen jeg. Det kan være babyens bag, som du har hennes ting i når dere er på tur, så kan mors ting ligge i den kjipe tursekken! :nigo: ellers kan du hinte til han godeste om at du trenger en hyggelig oppmerksomhet i form av en bag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner ;)

Hva med en sportsbutikk da? De har ofte sånne halvstore/små bagger, noen er jo ganske fine også, ikke sånn Umbro-type. Jeg fant en råkul på G-Sport i jula, veldig fancy greie, freshe farger og alt :fnise: Ikke en typisk sporstbag altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal kjøpe skinnbagen jeg. Det kan være babyens bag, som du har hennes ting i når dere er på tur, så kan mors ting ligge i den kjipe tursekken! :nigo: ellers kan du hinte til han godeste om at du trenger en hyggelig oppmerksomhet i form av en bag! ;)

Sier du at jeg skal kjøpe bagen, og så skal jeg ikke få bruke den selv engang? :ler: Neida, skjønner hva du mener.. ;) Jeg kan alltids hinte til han godeste, men samtidig spiller det liten rolle hvilken konto pengene går ut fra, siden jeg lever på "ukepengene" jeg får av han. Du skal lete lenge etter en mer felles økonomi enn det vi har, nemlig.. Han tjener penger, jeg bruker dem. Grei fordeling! :nigo:

Hehe, jeg skjønner ;)

Hva med en sportsbutikk da? De har ofte sånne halvstore/små bagger, noen er jo ganske fine også, ikke sånn Umbro-type. Jeg fant en råkul på G-Sport i jula, veldig fancy greie, freshe farger og alt :fnise: Ikke en typisk sporstbag altså :)

Det var ikke så dumt. Kanskje jeg skal gå innom en sportsbutikk også før jeg bestemmer meg! :jepp: Selv om det skal noe til at jeg klarer å glemme den fiiine bagen nå... :klaske::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er noen trøst så er det ei til som må ut og handle bag... :gjeiper:

satt meg ned i dag for å skrive ned forskjellige ting jeg må få kjøpt før lillemyet kommer... både til meg selv og henne. ble jaggu meg lang som et vondt år...

hvor mange amme-bh skal du ha tilsammen? ser at en bør ha med seg 2-3stk bare i fødebagen :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, amme-bh-problematikken har jeg foreløpig fortrengt. Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne kjøpe det før jeg vet hvilken størrelse jeg ender opp med.. :klo:

Ikke dumt å skrive liste da, tror jeg skal kopiere den ideen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fordelingen av pengene hjemme hos dere! :tommelsmil:

Jeg har fått anbefalt av en venninne som har fått 4 barn at det er ikke så lurt å kjøpe så mange amma-bh'r FØR melka har stabilisert seg - iallfall ikke kjøpe noen dyre. Jeg har kjøpt 4 på ebay til den nette sum av 200 kr for fire stk. De passer sånn ok nå, og har plass for vekst når melka kommer og duger sånn sett de første ukene. Greit å ha noen så man slipper løpe rundt etter det med en gang etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fordelingen av pengene hjemme hos dere! :tommelsmil:

Jeg har fått anbefalt av en venninne som har fått 4 barn at det er ikke så lurt å kjøpe så mange amma-bh'r FØR melka har stabilisert seg - iallfall ikke kjøpe noen dyre. Jeg har kjøpt 4 på ebay til den nette sum av 200 kr for fire stk. De passer sånn ok nå, og har plass for vekst når melka kommer og duger sånn sett de første ukene. Greit å ha noen så man slipper løpe rundt etter det med en gang etter fødsel.

Kanskje jeg også skal ta en liten titt på Ebay. Har du noen selgere å anbefale? Først av alt må jeg finne en størrelsesguide, så jeg vet hva jeg ser etter. Har du tips til det også kanskje? :fnise:

God helg! :klem:

God helg til deg og! :klemmer:

I stad la han godeste hodet på magen min og hørte helt tydelig :hjerte: til Mazzilusken slå. Jeg ble nesten litt misunnelig, men samtidig så får jo jeg endel andre livstegn som han ikke får med seg, så noen ting får vel være forbeholdt far&datter.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om fødepose? :)

De får man kjøpt på alle butikker til den nette sum av ca 50 øre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig alternativ, å skal du ha med deg mye, har IKEA slike blåe nett som du får i str medium nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dere er geniale, vi har skapet fullt av begge deler! :nigo: Godt med god hjelp fra så løsningsorienterte og smarte jenter! :tommelopp:

Nå skal vi på spinning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg også skal ta en liten titt på Ebay. Har du noen selgere å anbefale? Først av alt må jeg finne en størrelsesguide, så jeg vet hva jeg ser etter. Har du tips til det også kanskje? :fnise:

Jeg søkte bare på nursing bra, og sorterte på str.

Når det gjelder å finne str så brukte jeg denne omregner siden: http://www.85b.org/bra_conv.php

Sett inn str du har per i dag i EU/JAP, ta gjerne en cup str større enn du bruker per i dag.

Også er det vel anbefalt å bruke bh'r uten spiler sånn for å være sikker på at det ikke er noe som presser på melkekanalene og på den måten kan forårsake brystbettennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innføring, får se om jeg kanskje prøver meg senere i dag! :jepp:

I dag er jeg høygravid etter "min" regning også; 40 dager til termin! :hoppendeglad: Tickeren regner et svangerskap som 40 uker, mens sykehuset regner med 40+2. Det spiller jo egentlig ikke så stor rolle, for hun kommer når hun kommer uansett.. ;)

Spinning unnagjort. Det var vikar for den vanlige instruktøren, og han var virkelig et kapittel for seg selv. Bl.a. sang han med på alle refrengene, kjørte feil type time, gikk mellom syklene og klappa i hendene osv osv.. :daane: Ja ja, vi fikk ihvertfall trent på et vis! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere hadde en underholdende spinning time!

Ser for meg en slags "klovn" som går mellom syklene for å motiver de som har meldt seg på timen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spinning... *grøss*

jeg lånte et av rådene du fikk her :fnise:

nå er en del av bagen pakket i en blå ikeapose! vil helst ha noe jeg kan lukke, men det er kjekt å ha tingene samlet!

Men hvor mye tøy pakker en til den lille?

Har allerede pakket ned den rosa massasjefrosken min, ser for meg den kan være kjekk å ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...