^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2011 #1861 Del Skrevet 28. februar 2011 Montering av Ikeamøbler er den sikreste måten å skape småkrangling på, så da tar jeg heller ansvar og gjør det alene! Da har du ikke prøvd montering av Livingmøbler. Vi har en kommode derfra, og jeg sier bare ALDRI MER! Mannen holdt på i 8 timer med den, og det var rett før det endte i skilsmisse. Men jeg forstår hva du mener altså. Vi kjøpte alt nytt fra Ikea da vi flyttet i ny leilighet. Guri, så mange teite krangler vi hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1862 Del Skrevet 28. februar 2011 8 timer?? Stakkars mann! Tror det er best vi holder oss unna Livingmøbler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #1863 Del Skrevet 28. februar 2011 Montering av Ikeamøbler er den sikreste måten å skape småkrangling på, så da tar jeg heller ansvar og gjør det alene! beste er jo å la den som monterer få lov å holde på i fred og ikke kommentere at det burde vært sånn og slik - eller spørre så dumt som "den delen der, er du helt sikker på at den ikke skal monteres andre veien?" - Det har iallfall jeg lært meg! Nå så har mannen tatt seg av ALL montering hjemme hos oss. Mest fordi han passer veldig på at jeg ikke skal gjøre noe som er for tungt. Overbesyttende? Litt kanskje, men veldig søt da Iallfall når han smiler og stråler av glede når han monterer det vi har kjøpt inn til lillemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. februar 2011 #1864 Del Skrevet 28. februar 2011 Her i huset tar og mannen seg av montering av slikt frivillig. Det gjør ikke meg noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1865 Del Skrevet 28. februar 2011 Ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2011 #1866 Del Skrevet 28. februar 2011 Kjenner til den at montering av møbler fører til krangling. Derfor foretrekker jeg å gjøre det alene. Syns faktisk ikke det er så verst å pusle med sånt. Man føler seg jo veldig flink etterpå da. Nesten så en skulle tro en hadde bygget det fra bunnen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1867 Del Skrevet 28. februar 2011 Nemlig! Men.. Har jeg ikke bygget den fra bunnen av da? Jeg liker forsåvidt også å pusle med sånt, helt til jeg blir stående fast. Da blir jeg bare sur. Slapp heldigvis det i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #1868 Del Skrevet 28. februar 2011 Blir gøy å fylle komoden med småplagg til snuppa etterhvert nå! Og ja det er gøy å bygge flatpakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1869 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg er i gang med den biten allerede.. I den øverste skuffen ligger det nå våtservietter, bleier, kremer, kluter og litt annet fra gratispakkene. Og stellematta er på plass på toppen. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #1870 Del Skrevet 28. februar 2011 Redebygging i full blomst hjemme i Mazilla-heimen skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1871 Del Skrevet 28. februar 2011 Er visst det. Det er så koselig! Dessuten er det deilig å vite at fysiske anstrengelser i form av turer på Ikea og Barnas hus nå i stor grad er historie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #1872 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja det er kjempekos Vi er heldigvis ferdig med de større innkjøpene vi og! Igrunn glad vi startet tidlig med det for å begynne nå tror jeg hadde blitt slitsomt. Blitt mye vagging da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. februar 2011 #1873 Del Skrevet 28. februar 2011 Så flink du har vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1874 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja det er kjempekos Vi er heldigvis ferdig med de større innkjøpene vi og! Igrunn glad vi startet tidlig med det for å begynne nå tror jeg hadde blitt slitsomt. Blitt mye vagging da ja! Vagging, sier du? Jeg har merka at jeg har begynt å vagge litt, spesielt hvis jeg har gått litt og begynner å bli sliten. Men men, det hører vel med! Så flink du har vært!! Han godeste jobber sent i dag og er ikke hjemme før om en drøy time. Nå har jeg sortert tøyet etter størrelse og plassert det i kommoden Det jeg har kjøpt av nytt er også sortert og klart til vask. Lurer litt på hvor mye overskuddsfarge det er i det. Går det bra å vaske helt hvitt sammen med hvitt med grå striper tro? Hvis Mazzilusken ikke er jente likevel blir det forresten en gutt med veldig mye rosa og rødt tøy. Nei uff, vi får håpe hun er jente nå som vi er så innstilt på det! Gleder meg til å bruke tøyet. Spesielt det som jeg har brukt selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. mars 2011 #1875 Del Skrevet 1. mars 2011 Tror det skal gå bra å vakse hvitt sammen med tøy med litt grå striper på. Iallfall så lenge hovedfargen på de plaggene er hvit. Ellers ville det farget av allerede under produksjon/transport. Jeg vasket iallfall hvitt sammen med plagg med litt striper i både beige, grått og lyseblått. Krysser fingrene for at Mazzilusken er jente og ikke har foretatt kjønsskifte siden dere så henne på skjermen. Har tenkt den tanken om minien noen ganger også... Tenk om han ikke er gutt... Men er liksom ikke noe tvil på UL-bildene. Har jo bilde av hele understellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1876 Del Skrevet 1. mars 2011 Godt poeng ang tøyet! Det er vel ikke så stor sjanse for at minien deres er noe annet enn gutt, så mange ganger som dere har vært på UL! Vi fikk tross alt bare slengt i trynet av den sure jordmora at det så ut som vi skulle ha ei frøken, i det vi omtrent var på vei ut fra rommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. mars 2011 #1877 Del Skrevet 1. mars 2011 Må jo litt for 33 uker! Fytti grisen så for som ukene går nå på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1878 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, tida flyr virkelig! Synes nettopp jeg var 25 uker på vei, og nå er jeg jo plutselig nærmere termin enn 25 uker! Nå har jeg vært hos jordmor igjen. Hun var veldig fornøyd med alle målinger, både av mor og barn. Vi har litt språkvansker noen ganger, for hun er svensk (og tydeligvis ikke vant til min dialekt), men det er egentlig bare moro.. På vei hjem gikk jeg innom og kjøpte meg en kosedress på Cubus. Merker at komforten er viktigere enn stilen akkurat nå for tida! Selv om det aldri kunne falt meg inn å gå med den andre steder enn hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. mars 2011 #1879 Del Skrevet 1. mars 2011 Komfort er viktig ja! Når jeg kommer hjem om dagene er det av med dongri og på med treningsbukse. Så bra at alle målinger er fine! Ikke noe som er bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2011 #1880 Del Skrevet 1. mars 2011 Grattis med 33 uker Nå er det MAX 9 uker til du er mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå