Gjest Neferet Skrevet 14. februar 2011 #1741 Skrevet 14. februar 2011 Så bra at frøkna trives der inne! Hvordan går det med din kropp da?
Mazilla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #1742 Skrevet 14. februar 2011 deilig å få bekreftet at lillejenta har det bra i magen Veldig! Så bra at frøkna trives der inne! Hvordan går det med din kropp da? Min kropp går det så som så med.. Eller, er helt fin bortsett fra at jeg har så vondt i ryggen. Jordmora snakka noe om bassengtrening, men det var tidlig mandag morgen langt utenfor byen, så jeg vet ikke helt hvor realistisk det er for meg. Spesielt siden jeg ikke er spesielt glad i basseng..
Mazilla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #1743 Skrevet 14. februar 2011 Skruer kjøpt, nå blir det vuggemontering!
Mazilla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #1745 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Oppe på 3T Rosten? Tror ikke det. Tror det var her Endret 14. februar 2011 av Mazilla
Spatula Skrevet 14. februar 2011 #1746 Skrevet 14. februar 2011 Åja Men det er bare å ta buss nr 4 Den stopper så å si utafor.. Men jeg syns det er et litt kjipt bad.. Prøv heller terapibadet http://www.pirbadet.no/ - jeg har vært der å det er helt herlig
Mazilla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #1747 Skrevet 14. februar 2011 Har de noe organisert trening der? Poenget der jordmora anbefalte var at det var ei jordmor med spesialisering i vanngym som hadde aerobic for gravide, og at det var gratis..
Mokkon83 Skrevet 14. februar 2011 #1748 Skrevet 14. februar 2011 Har de noe organisert trening der? Poenget der jordmora anbefalte var at det var ei jordmor med spesialisering i vanngym som hadde aerobic for gravide, og at det var gratis.. kjekt med sånne tilbud da! jeg så annonse for babysvømming i avisa i dag det skal iallefall jeg gå på når den tid kommer
Spatula Skrevet 14. februar 2011 #1749 Skrevet 14. februar 2011 Det vet jeg ikke... Men det er varmt vann i flotte omgivelser, så du får svømt litt.. veldig mange gravide som bruker det, du kan jo søke litt rundt på nettet og kanskje finne litt egentrening
hegejenta30 Skrevet 15. februar 2011 #1750 Skrevet 15. februar 2011 De har organisert trening på pirbadet ja (sjekk 3t pirbadets treningsplan). Så fordel å være medlem på 3t, ellers blir det fort DYRT. Men... det er bare få plasser som er satt av til 3Ts medlemmer så man må være supertidlig ute med å booke time (tror det nesten er snakk om uka før, eller så tidlig det er lov å booke seg inn på en time i 3T systemet). For de timene er populære! Tror ikke det er spesielt for gravide - men genrell vanngym. Så damene som går der er godt voksne... Sånn sett er sikkert treningen på Husebybadet mye bedre lagt opp. Siden det er jordmor som står for treningsopplegget.
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1751 Skrevet 15. februar 2011 Hmm.. Mange muligheter tydeligvis! Får sjekke litt opp i de forskjellige og se hva det blir til.. 31 uker i dag!
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1753 Skrevet 15. februar 2011 Nei tenk det, snart skal livene våre snus på hodet for alltid! Tenk hvis vi angrer!
cypress Skrevet 15. februar 2011 #1754 Skrevet 15. februar 2011 Hjelper ikke å angre. Får ikke putta ungen inn igjen. Skjønner tanken. Hadde den samme selv. Men du kommer garantert ikke til å angre når du får se det lille vidunderet dere har skapt!
Tusle Skrevet 15. februar 2011 #1755 Skrevet 15. februar 2011 31 uker Den tanken slår meg inni mellom også, men det er for seint å snu nå
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1757 Skrevet 15. februar 2011 Hjelper ikke å angre. Får ikke putta ungen inn igjen. Skjønner tanken. Hadde den samme selv. Men du kommer garantert ikke til å angre når du får se det lille vidunderet dere har skapt! Krysser fingrene for at du har rett! Koselig å se deg her, forresten. Følger med i boka di, men er ikke alltid like flink til å legge igjen spor etter meg.. 31 uker Den tanken slår meg inni mellom også, men det er for seint å snu nå Ja, det er vel i grunnen det. Og hvis det stemmer det alle sier, så kommer vi nok ikke til å angre! Skjønner ikke hvor tiden blir av jeg.. Ikke jeg heller! Men det er jo litt moro også da.. Jeg har allerede mentalt begynt å forberede meg på trassalder, jenter som er slemme med hverandre, guttetrøbbel, alkoholdiskusjoner og det som verre er. Så fort som tida går er det sannelig ikke lenge til det blir et tema! Også har jeg begynt å glede meg litt til å få barnebarn... Alle sier det er så bra, for da kan man bare kose seg uten å ha hele ansvaret for et lite barn med alt det medfører Meeeen, en ting av gangen! Litt tidlig ute her kanskje? (Nå skal det sies at jeg allerede som femåring proklamerte for alle mammas kvinnelige kolleger at det var to ting jeg gruet meg skikkelig til her i livet, og det var mensen og overgangsalderen..)
Tusle Skrevet 15. februar 2011 #1758 Skrevet 15. februar 2011 Barnebarn?! Nå må du slappe av litt her da
hegejenta30 Skrevet 15. februar 2011 #1759 Skrevet 15. februar 2011 Sier som Tusle - slapp av litt nå! Først må tøtta komme - kan ikke pålegge henne det enorme ansvar å bringe slekta videre allerede FØR hun har sett dagens lys. Om du tenker på barnebarna allerede kommer til å bli sånn mor som maser om barnebarn etter at jentungen har blitt 20 og hatt samme kjærest i 2 år du :gjeiper: Men fra spøk til alvor... :strik: 9 uker igjen Fytti så raskt det går på slutten!
Mokkon83 Skrevet 15. februar 2011 #1760 Skrevet 15. februar 2011 31 uker!!!! Jeg kjenner meg igjen i tankegangen " hva er det vi har begitt oss inn på? tenk om vi angrer...!!" Tida går fort nå! Håper bare snøen forsvinner her før hun melder sin ankomst! det har kommet nesten 30 cm til nå og laver fremdeles ned...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå