Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mazzilusking kalles det :jepp:

Da er hun sannelig flink til å mazziluske! :fnise:

Skrevet

Det er sant! Hun skal selvfølgelig få lov til å herje så mye hun vil inni der! :fnise:

Nå går enda en arbeidsdag mot slutten. Jeg har jobba skikkelig godt de siste to dagene, og føler at det har gått ordentlig fremover med oppgaven min. Det skyldes nok mye at jeg har funnet meg en plass å sitte hvor jeg ikke får vondt i ryggen, utrolig men sant! Jeg har derfor kunnet jobbe sammenhengende i mer enn 45 minutter av gangen.. Synd jeg bare skal være her denne uka, men jeg får gjøre så mye jeg kan mens jeg er her :jepp:

Søskenbarnet mitt som har termin i juni var forresten på UL i dag, men jordmora kunne ikke se om Mazziluskens nye tremenning ble jente eller gutt.

Skrevet

Så leit å lese at din kjære ikke kommer seg helt :troest: men koslig med mazzilusking fra mazzilusken! :rødme:

Lykke til videre med oppgaveskriving! Håper du får flere gode timer :klem:

Skrevet

Takk for det, TuttaV! :klemmer:

Nå er jeg innlosjert på biblioteket igjen, men jeg har ikke fått gjort noe foreløpig. Ble plutselig kvalm og veldig svimmel, faktisk så svimmel at det ble litt mørkt en stund.. Det var veldig ekkelt, men det virker som det er over nå, like brått som det kom. :forvirret:

Skrevet

Ikke bra å fylle hodet med for mye informasjon :fnise:

Håper den svimmelheten ikke kommer tilbake, og at det var en engangshendelse!

:klemmer:

Skrevet

Kanskje hodet er for fullt ja! :fnise: Den kom dessverre litt tilbake, så jeg dro hjem. Får prøve å jobbe litt her i stedet, men med mulighet til å legge meg nedpå litt innimellom.

Skrevet

Det hørtes ubehagelig ut. Håper det går over :kose:

Skrevet

Fit for fight igjen nå heldigvis! :jepp:

Skrevet

Nå skal jeg snart på kafé med ei venninne jeg ikke har sett siden tidlig i høst. Hun har litt angst for forpliktelser og barn og sånt, så det blir spennende å se hva hun synes om magen min.. :ler: Hun var en del av den gamle vennegjengen jeg og han godeste vanka i før vi ble sammen, så vi har kjent hverandre ganske lenge. Hun har såvidt kommet over "sjokket" ved at jeg og han godeste faktisk er gift, så nå har hun litt å fordøye! :ler:

Skrevet

Det er godt du ikke serverer nyheten om bryllup og barn samtidig!

Kan se for meg at denne venninnen svimer av eller noe slikt... :lol:

Med tanke på kusinen din som var på UL...

Vet dere hvilket kjønn som kommer, evt har du en følelse av det?

Skrevet

:ler:

:fnise:

Dette møtet vil jeg høre mer om :fnise:

:popcorn:

Hun åpna faktisk med sin standardfrase "tenk at du og han godeste er gift! Hvem hadde vel trodd det da vi gikk på videregående?!" Da var vi i rute.. :fnise:

Det var veldig koselig, og hun vil til og med treffe oss når mazzilusken har kommet, bare hun slipper å få henne plassert i fanget. Det er et enormt fremskritt fra tidligere, for hennes egne nevøer ville hun nesten ikke treffe før de var gamle nok til å føre en forholdsvis normal samtale! :hoho:

Det er godt du ikke serverer nyheten om bryllup og barn samtidig!

Kan se for meg at denne venninnen svimer av eller noe slikt... :lol:

Med tanke på kusinen din som var på UL...

Vet dere hvilket kjønn som kommer, evt har du en følelse av det?

Ja jeg tror det er godt hun har litt tid til å fordøye de ulike inntrykkene! :ler:

Angående kusina mi så aner jeg ikke, og har heller ingen følelse i den ene eller andre retningen. Vi bor på hver vår kant av landet for øyeblikket (heldigvis bare frem til sommeren! :hoppe: ), så jeg har bare såvidt møtt henne de siste månedene. Men jeg håper nesten at det blir :babygutt: , for jeg tror de hadde tenkt på det navnet vi har valgt (som er oppkalling etter vår felles bestemor), så hvis det blir gutt slipper vi evt såre følelser rundt at jeg og han godeste "tok" det navnet før deres barn rakk å bli født.. Rotete forklart, men... :sjenert:

Skrevet

Ganske "gøy" med slike venner som har angst for forpliktelser, særlig når man merker at de begynner å slippe taket på angsten. Skal se hun snart er kjempeetablert og har kul på magen selv. Det ender som regel sånn for de fleste når man bare får litt tid på å løpe fra seg og ikke minst har levd lenge nok til å oppdage at man savner noe. Har en sånn venninne selv nemlig, og hun har skikkelig lyst på både ekteskap og barn nå - men sliter selvsagt med å finne den rette.

Håper du får en konstruktiv dag med oppgave jobbing i dag!

Begynner han godeste å komme seg etter sykdomstilbakefallet som var rett før du reiste?

:klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Så stas med masse Mazzilusking! :hjerte: Selv om det kommer på litt upassende tider... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...