Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magen min har plutselig vokst masse og fått en helt annen fasong! :dåne: Hele torsdag følte jeg meg som en vandrende afrikansk tromme, så stram var den, og vips ble jeg mye "mer" :gravid: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med mer gravidmage! :jepp: Jeg hadde en sånn dag i forrige uke. Ikke akkurat så behagelig mens det står på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du så moro etterpå! :fnise:

Han godeste er dårligere igjen i kveld.. Han har vært ganske god noen dager, men aldri helt smertefri. Håper ikke han blir skikkelig dårlig igjen, for det orker ingen av oss! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sykehuset sa de at det var virusinfiserte lymfeknuter i bukhulen, men de sa også at det gikk over i løpet av ei ukes tid, så jeg begynner å lure.. Nå er det jo snart to uker siden han først ble syk. :sukk: Nå sover han, så jeg tør såvidt bevege meg. Vil at han skal få sove ut og forhåpentligvis våkne frisk og uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at det ikke har gått over da hvis det er det.

Godt at han endelig sover da.

Det har jo ikke blitt så mye søvn på deg heller den siste tiden. Du får ikke itl å sove å få mer energi nå du også? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove igjen når jeg først har våkna, dessverre. Ihvertfall ikke nå som ryggen sier klart ifra om at jeg har ligget lenge nok i senga.. :( Har heldigvis fått sovet ut fra de andre våkenettene, for han har hatt noen gode netter hvor vi bare våkna en gang eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med tilbakefall i sykdommen til han godeste. Håper virkelig det slipper taket snart.

:klemmer:

Men gøy med voksende mage da!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Innom og oppdaterer meg litt!

Syns han godeste har faatt tilbakefall :(

Haaper virkelig han blir 100% frisk naa snart!

Utrolig vittig at du har hatt samme magegreia som meg da!

Afrikansk tromme :fnise:

Her har jeg folt neg som overspist/overmett slik som paa julaften de to siste dagene! Men begynner heldigvis aa slippe taket naa! Folger med i speilet om det er fasongendringer :fnise: Har fasongen endret seg eller har du blitt storre?

I dag regner det her i puerto rico, men det gaar helt fint! vi har hatt nydelig vaer alle de andre dagene :)

masse klemmer fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler magen både har vokst og endra fasong faktisk, men det er jo egentlig vanskelig å si. :fnise:

Skulle gjerne vært i syden jeg også.. Tipper det er litt varmere der enn her, selv om det regner her også! ;):klemmer:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at mannen din er syk :( Håper det går fort over :klemmer:

Kan tenke meg at de tre månedene til termin går både sakte og fort på samme tid ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håpte på en måte at han var frisk igjen, men så ble han dårlig igjen i natt gitt.. :sukk:

Jeg var nettopp på butikken for å kjøpe ny ladning smertestillende + en grandis og noen bananer, for det var det eneste han kunne tenke seg å spise i dag. Følte meg kjempelur som kjøpte tidenes fyllesykemeny med voksende mage.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har dere vært i kontakt med sykehuset igjen da? Er jo ikke normalt at han skal ha så vondt over lengre tid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så rart er at han var nesten fin noen dager, men så ble han dårlig igjen i natt.. :sukk: Han må til legen for å få mer sykmelding hvis han ikke er god nok til å gå på jobb i morgen, så da må han pushe litt på for å høre om de evt kan undersøke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig at han aldri blir frisk ja.. :sukk: Det blir nok ikke noe magebilde på en stund, for om en time reiser jeg. Jeg skal hjem til mamma en tur. Har utrolig dårlig samvittighet for å dra fra han godeste, men han "tvinger" meg til å dra. Han er jo uansett bedre, så det går sikkert fint, men det er kjipt likevel.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...