Mazilla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1521 Del Skrevet 17. januar 2011 til dere cypress og hegejenta30 Han er på vei hjem nå, med beskjed om å komme tilbake hvis det blir vondt igjen. Håper vi slipper det.. Jeg oppdaga faktisk nettopp selv at tickeren har gått videre til neste bilde ja, så det stemmer det! Hjelp... Tida står tydeligvis ikke stille selv om det har virka sånn de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. januar 2011 #1522 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1523 Del Skrevet 17. januar 2011 Her går det heldigvis fint foreløpig. Han fikk litt vondt i stad, men jeg tror det ga seg igjen. Krysser fingrene for fortsettelsen! Orker ikke mer nå.. Nå har jeg planer om å jobbe litt med oppgaven, siden den har vært neglisjert siden torsdag, men jeg klarer ikke helt å få hjernen med meg på den planen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar 2011 #1524 Del Skrevet 17. januar 2011 Håper han er kjapt på beina- for deres begges skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 17. januar 2011 #1525 Del Skrevet 17. januar 2011 Håper det går bra med Mazillamannen Lykke til med oppgaveskriving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. januar 2011 #1526 Del Skrevet 17. januar 2011 Har de funnet ut hva det er? Godt å høre at det går bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 17. januar 2011 #1527 Del Skrevet 17. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1528 Del Skrevet 17. januar 2011 Håper han er kjapt på beina- for deres begges skyld! Det håper jeg og! Nå måtte han nettopp ta en paracet og en ibux fordi det begynte å bli vondt, men han håper det funker å ta det ved rota i stedet for å la det bli mer vondt før han tar noe.. Krysser fingrene! Håper det går bra med Mazillamannen Lykke til med oppgaveskriving Det går ihvertfall bedre, men jeg er litt spent på natta.. Oppgaveskrivinga ble utsatt til fordel for håndballkamp på TV, selv om jeg egentlig burde prioritere annerledes etter en hel helg uten å gjøre noe.. Men takk! Har de funnet ut hva det er? Godt å høre at det går bedre De har visst det: infiserte lymfeknuter i bukhulen. Visstnok like vondt som blindtarmbetennelse, men ingenting å gjøre med, bortsett fra smertelindring. Det hørtes forresten forferdelig makabert ut da legen sa at det eneste de kunne gjøre var å forsøke å lindre smertene.. Det er jo sånn man vanligvis bare hører i forbindelse med uhelbredelig sykdom, hvor man har gitt opp annen behandling og bare må gjøre den siste tida minst mulig smertefull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1529 Del Skrevet 17. januar 2011 Det fine med en klem er at det ikke går an å gi en uten å få en tilbake. Vet ikke om det samme gjelder for cyberklemmer, så for sikkerhets skyld: Her har du en tilbake: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. januar 2011 #1530 Del Skrevet 17. januar 2011 Infisert.. som i betennelse?... Merkelige greier - håper det går bedre med han og at smertestillende hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1531 Del Skrevet 17. januar 2011 Hun her har forresten myyyye større mage enn meg, og vi er ca like langt på vei.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. januar 2011 #1532 Del Skrevet 17. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1533 Del Skrevet 17. januar 2011 Infisert.. som i betennelse?... Merkelige greier - håper det går bedre med han og at smertestillende hjelper Ikke vet jeg.. Virus eller betennelse, de har sagt litt forskjellig. På sykmeldinga hans står diagnosen på legespråket, men den sier ikke meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. januar 2011 #1534 Del Skrevet 17. januar 2011 Huff, så fælt at han godeste har (hatt?) så vondt. Godt han har en snill kone som gjør det hun kan for han. til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 18. januar 2011 #1535 Del Skrevet 18. januar 2011 hei vennen huff, skjønner at det skjer ting hos dere for tiden.. håper det ordner seg fort det er utrolig hvor fort tiden går, selv om det ikke alltid virker sånn.. men du, har du magebildet??? ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #1536 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, her har vi hatt ei stri uke.. I natt var det på an igjen, og hakket før vi ringte sykehuset. Til natta er det ei uke siden han ble dårlig, så nå trenger jeg snart ei god natts søvn. Nå ligger han godeste hjemme og sover, mens jeg er ute for å prøve å jobbe litt med oppgaven min. Det er ikke bare lett, det er helt sikkert! Tror jeg bare må innfinne meg med at dagen i dag ikke blir den mest effektive, og være fornøyd med det lille jeg klarer å få gjort Muffin!: Han er sannelig heldig som har meg for tida, det er sikkert I natt måtte jeg pjuske han i nakken til han klarte å roe seg nok til å få sovna. Føler jeg scora noen kjærestepoeng da gitt (sånn i all beskjedenhet). Azalea: Magebilde kommer så fort fotografen er frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. januar 2011 #1537 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg syns det er merkelig at de ikke gir ham antibiotika og sterke smertestillende. Det er jo helt klart at når det innfeksjon/betennelse (jeg har googlet) så bør man få noe slik at man blir bra i stedet for å ligge å ha vondt. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #1538 Del Skrevet 18. januar 2011 Da var det kanskje virus de sa da.. Da hjelper det vel ikke med antibiotika, såvidt jeg vet. Ganske fortvilende uansett! Han fikk jo smertestillende på sykehuset som hjalp med en gang, men da han ble sendt hjem fikk han beskjed om å ta paracet og ibux hvis det ble vondt. Det er jo en viss forskjell på effekten til morfin og paracet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. januar 2011 #1539 Del Skrevet 18. januar 2011 Det er en vesentlig forskjell der ja.. Huff håper at han blir helt frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1540 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er ei lita ei inni magen min som har funnet ut at det er skrekkelig moro å sparke i mammas ribbein... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå