Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har han kommet hjem og ligger i senga her igjen. De fant noe det kanskje kunne være, men de var ikke helt sikre. Det var uansett ikke noe de kunne gjøre hvis han fikk vondt igjen, så da kunne han like gjerne ligge hjemme og ha vondt.. :sukk: Men foreløpig går det fint, så vi får krysse fingrene for at det er over. Nå sover han litt etter å ha vært mye våken i natt.

Ryggen min går det egentlig ganske fint med, heldigvis. Nå må jeg finne meg noe mat, for alt jeg spiste på sykehuset i løpet av formiddagen var et Gullbrød. Ikke bare-bare å ha cøliaki bestandig altså.. :roll:

Takk for all omtanke, dere er supre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er forresten helt sikkert: Når jeg skal på føden skal jeg ha med meg eget dopapir, for det "sandpapiret" de har på sykehuset er jo helt horribelt! :dåne: :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler nattbind også, er ikke så kult når man skal på do, å bindet detter ut av trusa etter man nettopp har byttet, det er heller ikke enkelt å reise seg å holde både det ene og det andre... :roll: (det er ikke klister på de som er der)

Større hånduker kan også være godt å ha med seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene, jeg noterer meg alt! :jepp: Man trenger ikke akkurat ekstra styr i en sånn sammenheng, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

...for det "sandpapiret" de har på sykehuset er jo helt horribelt! :dåne: :haar:

:ler: I know.. Må bruke det hver dag på jobb, jeg! :sinna:

Er det virkelig sååå dyrt med ordentlig dopapir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: I know.. Må bruke det hver dag på jobb, jeg! :sinna:

Er det virkelig sååå dyrt med ordentlig dopapir?

Uff, stakkars deg! :ler:

Kunne de ikke heller bytta ut dopapiret med et mykere og tørkepapiret med et grovere, det hadde sikkert ikke blitt noe dyrere det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme en snartur for å hente noen ting og få i meg litt mat. Han skal være på sykehuset til observasjon over natta. Det er jeg i grunnen glad for, for det er om nettene han er dårligst, og da er det skikkelig ekkelt å ha han hjemme. I tillegg blir jeg jo en smule ør i hodet av å ikke få sove. I natt sov jeg fra midnatt til ca 02.30, that's it. :Gjesp:

Ja ja, han blir ihvertfall tatt godt vare på! Heldigvis.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Huff Mazilla, stakkars deg og han godeste!!! :troest: Håper de snart finner ut hva som gjør at han får så store smerter! Og jeg skjønner godt hvordan du har det når du kjenner på at du er langt hjemmefra og alene med alt ansvaret. Jeg var helt vrak da vi var på bryllupsreise på Sicilia og kjære ble så syk. Jeg var helt utslitt da vi kom hjem igjen også, så gråt av alt mulig...

Tenker på dere!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Neferet :klemmer: Det må ha vært enda mer fortvilende å være pårørende for en som ble dårlig i Italia, med fremmed språk og helsesystem og hele pakka!

De fant ut hva det var natt til lørdag, og sendte han hjem lørdag ettermiddag. Natt til søndag ble han dårlig igjen, så dårlig at jeg ikke ville ha han hjemme mer, så da bar det tilbake til sykehuset. De kunne ikke gjøre stort annet enn å lindre smertene, men det var godt for både han og meg at han kunne bli dopa ned litt. I natt har han vært der til observasjon bare for å se om han ble dårlig igjen, siden det er på nettene han har vært dårligst. Jeg ringte i stad, og han var klar til hjemreise, venta bare på en lege e.l. først.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de finner ut hva som feiler han godeste!

Slitsomt å ikke vite noe!

Si meg... har tickeren din hoppet nok et hakk fremover?

Håper du fikk litt mer søvn i natt enn du gjorde siste natta!

:klemmer: til deg!

(og godbedringsønsker til han godeste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagene fremover blir litt bedre enn de siste som har vært!! Dette høres ikke noe stas ut!! :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...