Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huffda... :( ante ikke at det var SÅ ille :tristbla:

sender masse god bedring tanker til han godeste, og masse klemmer til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fininger! :klem:

Nå kom jeg akkurat hjem. Jeg har ikke spist siden kl 14, så nå spiser jeg litt knekkebrød før jeg skal prøve å sove. Han godeste er på sykehuset. Vi vet egentlig ikke noe mer, men han ble i det minste tatt på alvor. De skulle gjøre noen flere undersøkelser i løpet av natta, men først skulle han prøve å sove litt.

Uff, jeg gruer meg til å sove alene.. :( Det var så vondt å gå fra han i den sykesenga. Merkelig hvor syk man ser ut det øyeblikket man får på seg sykehusklær og får intravenøs næring.. :trist: Men men, akkurat det var nok vondere for meg enn for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir nok godt tatt vare på :Nikke:

Jeg har selv vært der, pga magevondter som viste seg å være gallestein og ble innlagt, så jeg vet at han er i gode hender :Nikke:

Du er ikke alene vet du, du har den lille i magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant... :rødme: Og nå har jeg dessuten to senger, tre dyner og fire puter helt for meg selv! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags problemer er det han har hatt egentlig? Prøvde å lete litt tilbake, men kunne ikke finne det :sjenert:

Skjønner at det må være skummelt å gå fra han, men han er i de beste hender han kunne vært i øyeblikket.

Det beste du kan gjøre for han nå er vel å spise litt, slappe av, komme litt til hektene igjen, og stille opp for han i morgen.

Sender gode tanker til dere begge :klemmer:

Utrolig kjedelig med et sånt problem oppi det hele... Håper det går seg raskt til igjen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg. Så kjedelig med ondtene dine og han godeste da. Men nå er han på riktig sted, så nå blir det nok raskt bedring. :)

Håper du får sove godt, i romslig seng og rikelig med dyner og puter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, TuttaV

Han har hatt kraftige magesmerter siden natt til onsdag. Vært ganske fin innimellom, spesielt om formiddagen, men så tar det plutselig helt av. I går og i forgårs kasta han opp også, men det var pga smertene og ikke pga kvalme. De har undersøkt alt mulig, inkl blindtarmen, men ikke funnet noe. Han skal ta CT i løpet av natta, kanskje de blir noe klokere av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg. Så kjedelig med ondtene dine og han godeste da. Men nå er han på riktig sted, så nå blir det nok raskt bedring. :)

Håper du får sove godt, i romslig seng og rikelig med dyner og puter! :klemmer:

Dette snek seg visst inn mellom innleggene her. Håper på rask bedring, men nå er han i det minste ikke mitt "ansvar" lenger. Det er stygt å si det, men jeg er sliten og lei av å være sykepleier hjemme nå, spesielt siden ingenting funker.. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at han ble tatt på alvor og nå er på sykehuset, for det hørtes ikke noe godt ut å ha det sånn!

Håper de finner ut hva det er, og at han fort blir bra igjen :)

Så får du slappe av nå som du er litt alene, kos deg med alle dynene og putene og få en god natts søvn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, sterke magesmerter ja. Det er en vanskelig problemstilling, for det kan være så mangt! Kjekt han er på sykehuset og får tatt CT og eventuelt andre bilder. De har jo også mye lettere tilgjengelig andre blodprøver som kan hjelpe til i diagnostikken! :jepp: Håper de finner ut av ting snart.

Prøv å slapp helt av du nå, Mazzi. Tenk bare på deg selv og den lille for i kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

er ikke stygt å si at du slipper ansvaret da... dette er jo ikke noe vanlig ondter som vi kan kurere hjemme tydeligvis! og dessuten så er det vanskelig å skulle pleie noen andre når en faktisk talt trenger pleie selv.. ikke mye overskudd en har i disse dager, og med ryggsmerter og skolen i tillegg så har du jo mye å ta deg av..!

tenker de finner kjapt ut hva som feiler han godeste :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov heldigvis godt i natt. Ikke så rart etter flere netter med dårlig søvn... Men jeg merker at jeg er sliten likevel. Følelsene er helt på bærtur; jeg begynte akkurat å grine av å se reprisen av Tom Hildes seiershopp i hoppuka. Kanskje alt går mer inn på meg enn jeg trodde? Jeg er egentlig ikke redd, og er bare glad for at han godeste er i trygge hender på sykehuset, men samtidig føler jeg nå veldig på det at vi er langt hjemmefra.

Lurer på om jeg skal vente til jeg hører noe, eller om jeg skal gå bortover til sykehuset etterhvert.. Får uansett ikke gjort noe hjemme. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...