Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ryggen min blir bare vondere og vondere for tida.. :( Nå gjør det vondt å sitte i mer enn en halvtime av gangen. Ikke kan jeg ligge på ryggen og ikke på magen. Ligger jeg får lenge får jeg også vondt. Det hjelper litt å gå, men hvis jeg går for langt så får jeg vondt i magen/lysken. Håpløst, med andre ord.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Om ikke ryggen blir bedre av seg selv så kunne det kanskje vært lurt med en tur til en fysioterapeut?

Håper ryggen ikke bare krangler i dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis det fortsetter sånn så må jeg nok kontakte legen og se om jeg kan få en henvisning.. :sukk: I dag morges oppdaga jeg forresten enda en festlig graviditetsplage, uten at jeg skal gå noe videre inn på det her.. :sukk:

Nå er han godeste hos legen. Han føler seg ganske bra akkurat nå, men det gjorde han i går formiddag også, så vi tør ikke helt håpe at han er frisk enda. Vi skal egentlig reise hjem i dag, men det spørs hvordan det går. Nå får han ihvertfall legeerklæring som kan sendes forsikringsselskapet for å få refundert flybilletten hvis ikke vi kan dra. Min billett får vi vel ingenting for, men det skal vi klare. Det var uansett svigermor som betalte billettene.. :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er fremdeles bedre, så nå ser det litt lysere ut. Det var verken virus eller bakterie, men legen mente det kanskje kunne være kolikk, av alle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolikk? :skratte:

Stygt å le da... men det er jo noe som bare spedbarn og hester får er det ikke?

Om det skulle stemme får en krysse fingrene for at mannen i huset tar seg av kolikken nå, så slipper lille-frøkna å få det!

:fnise:

Hils han god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt lov å le, jeg gjør det jeg også (i smug, riktignok). :fnise: Jeg har hørt om menn som legger på seg noen sympatikilo i løpet av damas svangerskap, men aldri sympatikolikk med sitt ufødte barn.. :hoho: Krysser fingrene for at det er alt vi får av kolikk her i huset!

Han er fremdeles ganske god, men helt tom og utslitt. Han har gått ned 4 kilo siden tirsdag, så det er jo ikke så rart.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er lite futt i han når han har gått ned så mye! Stakar.. Håper formen blir fort bedre :)

Og at plagene dine blir bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode! :klemmer:

Nå har jeg pakka koffertene, for alt så så lyst ut, men vips så måtte han legge seg litt igjen. Det er halvannen time til flybussen går, så det spørs... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor var det dere skulle reise hen? Har ikke helt fått med meg det jeg...

Håper på bedring hvertfall! :klem:

Og jeg er litt nysgjerrig på den andre plagen også jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sørover til "hjembyen" i intet mindre enn fire bursdager; i kveld, i morgen formiddag, i morgen ettermiddag og søndag.. :dåne:

Nå blir det visst til at vi drar. Håper det går greit.

Den nye plagen min er visst veldig vanlig for gravide, men ikke noe morsom likevel.. Sitter "baki der".. Men jeg kunne vel ikke forvente annet etter å ha hatt forstoppelse siden slutten av oktober.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ha gjort det, men jeg vil ikke reise fra han når han er sånn.. :sukk:

Nå sier han bare om og om igjen at han ikke klarer mer.. :sukk:

Jeg er så sliten og redd, men prøver å ikke vise det for mye. Tror egentlig jeg bare kan gi opp akkurat den biten nå, etter å ha holdt maska i flere dager. Men likevel, jeg vet ikke hvor mye han får med seg av hvordan jeg har det nå, for han er så dårlig selv..

Lurer på når vi eventuelt skal kontakte legevakta. Han var jo rimelig god da han var hos legen i formiddag, så det var vel vanskelig for han å vurdere..

Føler meg så hjelpesløs.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legevakta, forklar smertene.. Da vil du og han godeste få det bedre :Nikke:

Ring legevakta for han, da er det større sjangse for at dere får komme inn raskt.

Mazilla, pust med magen - dette går bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt med så syk mann da :( Det gjør sikkert ingenting om du ringer legevakten, bare for å høre hva du/dere kan gjøre? Så kan dere heller dra på legevakten om legen mener det er lurt? :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...