TuttaV Skrevet 3. januar 2011 #1401 Del Skrevet 3. januar 2011 Ikke akkurat, men vi fikk vite at søsknene til han godeste har fått en pen sum som forskudd på arv da de kjøpte bolig, og vi får samme dealen. Veldig kjekt! Nytt magebilde?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2011 #1402 Del Skrevet 3. januar 2011 Nytt magebilde?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1403 Del Skrevet 3. januar 2011 Oi, der sa du noe, TuttaV! Vi tok bilder hver uke frem til jul, men nå er det sannelig snart tre uker siden sist. På tide å få tatt snart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2011 #1404 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjekt med bolig-deal Godt nyttår forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. januar 2011 #1405 Del Skrevet 3. januar 2011 Glad for å kunne minne deg på det Kanskje vi får et lite sneak peek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2011 #1406 Del Skrevet 4. januar 2011 Så bra med forskudd på arv! Da gjelder det bare å finne drømmeboligen da! Og jeg stemmer også for nytt magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1407 Del Skrevet 4. januar 2011 Skal prøve å få tatt bilder i ettermiddag 25 uker i dag. Hvor blir tida av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2011 #1408 Del Skrevet 4. januar 2011 Oj! 25 uker allerede! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. januar 2011 #1409 Del Skrevet 4. januar 2011 Oi!!! 25 uker!! Om 5 dager er det under 100 dager igjen!!!! Utrolig greit med bolig-deal da! kommer godt med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2011 #1410 Del Skrevet 4. januar 2011 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1411 Del Skrevet 4. januar 2011 Oi, det er visst ikke lenge til jeg er nede på tosifra antall dager igjen, sant det Mokkon83! Det er koselig at det går så fort, men samtidig har jeg så mye å rekke at jeg blir litt smånervøs av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. januar 2011 #1412 Del Skrevet 4. januar 2011 Det går nok helt fint. Du er jo så flink til å planlegg, og å få ting gjort. Men mulig du blir litt distrahert av hustitting da. Veldig kjekt med forskudd på arv. Det er jo nå når dere er unge og i etableringsfasen dere trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1413 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg tror ikke vi begynner å kikke på hus for alvor før til våren, så forhåpentligvis blir det ikke altfor distraherende. Foreløpig har det dessuten vært mest han godeste som har kikka. Jeg føler det er litt langt frem i tid enda, selv om det egentlig ikke er det! I dag skal jeg til legen. Veide meg nå, og har fått ned en kilo siden 16.desember. Da hadde vekta stått på stedet hvil siden forrige kontroll 18.november. Siden mazzilusken herjer rundt er sikkert alt bra, men det kan jo være verd å nevne det for legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. januar 2011 #1414 Del Skrevet 5. januar 2011 Lykke til hos legen i dag. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for - siden du var syk i jula ble det sikkert ikke så mye julemat heller... Eller så kan det rett og slett være at vekta di ikke er like finstilt som hos legen/jordmor? også vet jeg at man veier gjerne litt mer med og uten klær på... Men som du sier - kjekt å spørre likevel! Tenk det.. snart under 100 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1415 Del Skrevet 5. januar 2011 Lykke til hos legen i dag. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for - siden du var syk i jula ble det sikkert ikke så mye julemat heller... Eller så kan det rett og slett være at vekta di ikke er like finstilt som hos legen/jordmor? også vet jeg at man veier gjerne litt mer med og uten klær på... Men som du sier - kjekt å spørre likevel! Tenk det.. snart under 100 dager igjen! Jeg rakk alle de store julemiddagene, i tillegg til at jeg stort sett lå på sofaen og spiste konfekt resten av jula, så jeg tror ikke sykdommen skal ha så veldig mye å si.. Jeg veier meg bare hjemme, siden vekta hos legen er helt på bærtur. De hadde fått tilbakemelding fra flere pasienter om at den viser drøyt to kilo for mye. Helt sprøtt å ikke bytte den ut, spør du meg! Men men, jeg er ikke spesielt bekymra likevel. Jeg gikk jo opp mye i starten, så jeg har jo litt å tære på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1416 Del Skrevet 5. januar 2011 Alt var fint, faktisk finere enn sist, selv om alt var fint da også. Nå skal jeg ikke på noen kontroller før JM om 6 uker. Synes det var lenge til, men det var visst ikke noe problem så lenge alt så så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. januar 2011 #1417 Del Skrevet 5. januar 2011 hei vennen lenge siden jeg har vært her, men sniker innom med en Håper du har hatt en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. januar 2011 #1418 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra at alt står bra til med både deg og magen HÅper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2011 #1419 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra du og vesla har det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1420 Del Skrevet 5. januar 2011 Kjøpte vogn/vuggedyne på Princess i stad, til -40%. Kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå