Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så kjekt med arveklær! Greit å slippe å kjøpe de "kjedelige" tingene som body'er, sokker m.m. Da kan man jo heller bruke pengene på søte kjoler, fantastiske nydelige små jakker m.m.! :hjerte:;)

Håper omgangssyken er helt over nå! Man skal være ekstra obs på å bli dehydrert når man har ei lita ei man passer på i tillegg!

Jeg skjønte absolutt ingenting av den bråe slutten (og er selvsagt supernysgjerrig), men håper at det ordner seg og at det blir en happy ending!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hurra for 24+1! :):hoppe:

kjenner jeg blir nysgjerrig på hva som skjedde med den brå slutten...

jeg er hjemme fra jobb pga omgangssjuka :( men virker som det går kjapt over da... føler meg mye bedre i formen allerede!

når reiser dere til Bartebyen igjen?

Er du frisk igjen nå? Jeg var litt slakk i går formiddag, men ble helt fin i løpet av dagen. Ekkelt mens det står på, men heldigvis fort overstått! :Nikke:

Vi drar opp igjen på søndag. Jula har gått altfor fort.. :sukk:

Så kjekt med arveklær! Greit å slippe å kjøpe de "kjedelige" tingene som body'er, sokker m.m. Da kan man jo heller bruke pengene på søte kjoler, fantastiske nydelige små jakker m.m.! :hjerte:;)

Håper omgangssyken er helt over nå! Man skal være ekstra obs på å bli dehydrert når man har ei lita ei man passer på i tillegg!

Jeg skjønte absolutt ingenting av den bråe slutten (og er selvsagt supernysgjerrig), men håper at det ordner seg og at det blir en happy ending!

Veldig kjekt med arveklær! :nigo: Jeg prøvde så godt jeg kunne å drikke masse underveis (og etterpå), uansett hvor vanskelig det var.

Den brå slutten har heldigvis fått et foreløpig lykkelig utfall. Går alt bra får mazzilusken en kusine eller fetter til høsten! :hoppe: De vordende foreldre hadde akkurat funnet ut av det selv, og hadde naturligvis ingen planer om å fortelle det enda, men så var det vannkopper ute og gikk her, og usikkerhet om svigerinna mi hadde hatt det, så da ble det litt panikk her en stund. Heldigvis viste blodprøvene at hun hadde hatt det, så nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra de siste 35 ukene av svangerskapet! :jepp:

I går kjøpte vi forresten bleier.. :dåne: Det er nesten for galt, men når det er så billig og prisene visstnok skal stige masse etter nyttår var det like greit å gjøre det nå. Han godeste tok litt av, så nå har vi bleier nok for en stund, for å si det sånn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenk på det du! :dåne:

Godt nytt år til alle dere også! :) Vi hadde en fin dag i bryllup i går, så i dag er det deilig å bare slappe av med familien :) I morgen går turen tilbake til barteby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur tilbake til Bartebyen!

Synd vi ikke fikk møttes, men det blir jo sånn i julehøytiden! dagene flyr avsted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja tida har virkelig flydd, spesielt siden vi har vært syke og hele pakka.. :sukk: Men jeg fikk jo såvidt hilst på deg på jobben da! :fnise: Vi får ta det igjen med noen trilleturer til sommeren, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja tida har virkelig flydd, spesielt siden vi har vært syke og hele pakka.. :sukk: Men jeg fikk jo såvidt hilst på deg på jobben da! :fnise: Vi får ta det igjen med noen trilleturer til sommeren, tenker jeg! :)

Her er jeg fremdeles syk :( nyser, rennende nese, igjenklistrede øyne, feber og klein... håper jeg er frisk til jobb i morgen... har ikke vært på jobb siden mandag...

koselig at du kom innom jobben min :):klemmer:

dere kommer ikke ned igjen før til sommeren? tenk, da er det med flyttelass!!! har dere tenkt noe på hvor i kommunen dere vil bosette dere? spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal hjem igjen en snartur om to uker, men da blir det tre bursdagsfeiringer på to døgn, så det blir rimelig hektisk.. ;)

Vi driver og kikker litt på leiligheter og hus for tida. Fikk en god nyhet i går som kan hjelpe oss litt økonomisk med å komme inn på boligmarkedet, så nå kan vi kanskje kjøpe litt før vi hadde tenkt. Vi så for oss at vi måtte leie frem til jeg får en inntekt, men nå er det ikke sikkert det blir nødvendig. :nigo:

Gleder meg til å flytte nedover uansett! Men før den tid er det altfor mye som skal skje.. :bond:

Mazzilusken tar helt av for tida forresten. Kjempekoselig! Det er så morsomt når jeg ser hele magen hoppe! :ler:

Jeg tror forresten magen har gjort et lite vekstsprang i løpet av jula, for den siste uka er det flere som har tatt på magen min. Det har aldri skjedd før, men nå var det plutselig 5-6 folk på like mange dager. Småsært, men jeg var forsåvidt forberedt etter å ha lest at det er vanlig. Heldigvis ingen totalt fremmede som har gjort det da! De kunne jo prøve seg... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å kunne ha muligheten til å kjøpe og bo i noe eget. Også betaler man penger til seg selv, og ikke rett ut vinduet som man gjør når man leier!

Lykke til med husjakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arveklær er utrolig kjekt!

Jeg har ei handlegal venninne med en datter som bruker klær to størrelser større en TheaM.

Så jeg arver og arver og arver.

For tro meg... Barna vokser fort!!

Kjekt og hamstre bleier, de går og kjapt unna, så det er bare og legge seg i trening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat, men vi fikk vite at søsknene til han godeste har fått en pen sum som forskudd på arv da de kjøpte bolig, og vi får samme dealen. Veldig kjekt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...