hegejenta30 Skrevet 22. desember 2010 #1361 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er dumt når det blir sånn som du beskriver. Kjedelig å ikke få mer enn et lite takk når man har gjort ganske mye i heimen til noen andre! Men som du er inne på så er din mor sikkert sliten av alt julemaset. Hun setter nok pris på at hun slapp å gjøre det, kanskje uvant at det er noen som gjør sånt for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. desember 2010 #1362 Del Skrevet 22. desember 2010 Skjønner godt du ble litt skuffa av det Mazilla!! Håper moren din skjønner hvor mye du har gjort selv om hun ikke sa det der og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. desember 2010 #1363 Del Skrevet 22. desember 2010 kjedelig da... skjønner godt at du kunne tenkt deg litt kred for det du gjorde... spesielt med tanke på at du er gravid og det faktisk ikke er ditt hus... men det kan jo være at moren din er litt sliten selv og ikke tenkte over hvor lite entusiastisk hun var? koselig å se deg forresten!! fin gravidmage der ja, og synes utenpå ytterjakken også her er det hormoner ut av det ville... har forlagt konvolutten med svangerskapspapirene... har lett overalt, så jeg ble litt lei meg i går. kjennes godt på formen når en står opp 5 at en er sliten... alt Mannen sier og gjør er bare dritt.. stakkars mann godt Han godeste kommer snart da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. desember 2010 #1364 Del Skrevet 23. desember 2010 på Mazzi! Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. desember 2010 #1365 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2010 #1366 Del Skrevet 23. desember 2010 Riktig god jul Julekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2010 #1367 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Mazzilusken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. desember 2010 #1368 Del Skrevet 24. desember 2010 Riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. desember 2010 #1369 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 24. desember 2010 #1370 Del Skrevet 24. desember 2010 Vil ønske deg en riktig god jul Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2010 #1371 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #1372 Del Skrevet 25. desember 2010 Så koselig med så mange julehilsener her! Søtinger! God jul til dere også! Nå har jeg trukket meg litt tilbake. Jeg merker at jeg er fryktelig sliten etter de siste dagene, så nå var det på tide med en liten timeout. Jeg/vi fikk veldig mye fint og praktisk i går. Mazzilusken fikk også et par gaver. Mest på tøys, men koselig likevel! Bestemor fikk vite at vi har tenkt å kalle opp Mazzilusken etter henne, og ble kjemperørt. Hun sa flere ganger at det var den koseligste og beste julegaven hun kunne fått.. :rødme: I dag har vi ikke stort på programmet, så jeg skal prøve å få slappa godt av. De neste tre dagene venter nemlig juleselskaper på forskjellige kanter. Håper alle har en fin jul! Ikke skriv for mye i bøkene deres, for da får jeg så mye å sette meg inn i etter jul! Jule- til de som vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 27. desember 2010 #1373 Del Skrevet 27. desember 2010 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #1374 Del Skrevet 28. desember 2010 Som sistemann i familien ble jeg også syk, etter at jeg trodde faren var over. Omgangssyken er ikke til å spøke med, men nå nærmer den seg over, forhåpentligvis. I natt har jeg sovet på sofaen, og det er ikke noe særlig for ryggen. Her om dagen gikk vi gjennom kassevis med babytøy etter niesene våre mens vi var i familieselskap. Plukket ut to stappfulle bæreposer med bodyer, strømpebukser, gensere, bukser, luer og kjoler i størrelse 50-62, i tillegg til et par sengesett til den minste dyna. Må nesten gå gjennom det en gang til før vi bestemmer hva vi tar med oss tilbake til Barteby. Nå trenger vi ihvertfall ikke å kjøpe stort! Det er jo egentlig greit det, men samtidig er det jo koselig å handle litt også, så jeg tror nok vi kommer til å kjøpe litt eget i tillegg.. Familieselskapet tok forresten en brå vending og fikk en litt amputert slutt. Forhåpentligvis går alt bra med alle parter. De første svarene på det kommer i dag, så jeg krysser fingrene. Ble visst litt kryptisk dette siste her, men jeg føler ikke for å brette ut så mye når det egentlig ikke angår meg direkte.. Håper bare alt går bra, for da blir det koselige nyheter etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. desember 2010 #1375 Del Skrevet 28. desember 2010 Høres ikke noe særlig ut med en sånn slutt på familieselskapet. Håper det går bra og at det får en lykkelig slutt. (selv om jeg ikke har den ringeste anelse om hva som skjedde) Kjekt med arveklær da, ettersom jeg har skjønt så kan man trenge en del skift selv i de minste størrelsene (iallfall om man ikke vil vaske klær daglig). Men kjekt å kjøpe litt nytt også til den førstefødte. Kjedelig å bli syk i jula da... Men godt at du nå er på bedringens vei! til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #1376 Del Skrevet 28. desember 2010 Vi er avhengige av å ha litt klær i reserve siden vi har felles vaskerom med naboene. Kan jo nesten ikke la tuppa ligge uten klær bare fordi det er kø til vaskemaskinene.. 24 uker i dag forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. desember 2010 #1377 Del Skrevet 28. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. desember 2010 #1378 Del Skrevet 28. desember 2010 Godt du er på bedringens vei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. desember 2010 #1379 Del Skrevet 28. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. desember 2010 #1380 Del Skrevet 29. desember 2010 hurra for 24+1! kjenner jeg blir nysgjerrig på hva som skjedde med den brå slutten... jeg er hjemme fra jobb pga omgangssjuka men virker som det går kjapt over da... føler meg mye bedre i formen allerede! når reiser dere til Bartebyen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå