Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1321 Del Skrevet 15. desember 2010 Da får jeg bare finne meg et studium å søke på da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #1322 Del Skrevet 15. desember 2010 Lykke til med søkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1323 Del Skrevet 15. desember 2010 Takk for det Får ikke søkt noe før samordna opptak åpner for det i februar/mars, så forhåpentligvis er jeg ikke så i ørska da at jeg glemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #1324 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg starter med studier nå i januar igjen.. Kan ikke ligge på latsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1325 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg starter med studier nå i januar igjen.. Kan ikke ligge på latsiden Wow, det er imponerende! Skal du studere hjemmefra da, og så bare levere det du må/møte opp på eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #1326 Del Skrevet 15. desember 2010 Stemmer, Jeg må få orden på utdannelsen min - og da må jeg utdanne meg til noen som jeg vet jeg er sikret jobb... Så da skal jeg studere Nordisk nå for å bli norsklærer.. Også ta PPU senere, men der har jeg noen fag fra før av så jeg håper på å korte ned studietiden litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #1327 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Takk for det Får ikke søkt noe før samordna opptak åpner for det i februar/mars, så forhåpentligvis er jeg ikke så i ørska da at jeg glemmer det.. Jeg skal prøve å minne deg på det Endret 15. desember 2010 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1328 Del Skrevet 15. desember 2010 Icing: Da har du jo en plan og vet hva du vil ihvertfall! TuttaV: Fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. desember 2010 #1329 Del Skrevet 15. desember 2010 Har du noen spesielle studier i tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1330 Del Skrevet 16. desember 2010 Har du noen spesielle studier i tankene? Nei, egentlig ikke. Har ikke planer om å studere så veldig, for jeg er i grunnen ganske mettet etter seks år på universitet.. Kommer nok til å søke meg inn på et årsstudium enten på UiO eller UiA, men har ikke satt meg så godt inn i studietilbudene enda. I dag skal vi til jordmor på første ordentlige kontroll der. Han godeste måtte være med, for jordmora mente menn ikke viser nok engasjement hvis de ikke møter opp. Jobb osv var visst irrelevant, hun så kun på om de møter opp eller ikke. Hvis ikke mistenker hun enten mishandling eller at de er likegyldige til hele graviditeten, og at de dermed aldri kommer til å stille opp for familien sin.. Jeg synes det hørtes en smule overdrevet og voldsomt ut, men siden det passa for han godeste kunne han jo alltids være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2010 #1331 Del Skrevet 16. desember 2010 I alle dager for en uttalelse!! Eller er det vanlig at jordmødre mistenker likegyldighet og mishandling hvis mannen jobber kanskje..? Jeg tror ikke mine venninner som er eller har vært gravide har hatt med mannen til jordmor hver gang! Jaja, hyggelig at hun får motbevist det hele i dag ihvertfall da! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1332 Del Skrevet 16. desember 2010 Nemlig! Like greit at han er med første gangen, så kan jeg heller gå alene senere uten at hun trenger å mistenke noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. desember 2010 #1333 Del Skrevet 16. desember 2010 Tickeren din har jo fått nytt bilde og greier! Skulle nesten tro jordmoren hadde noen dårlige erfaringer med menn... siden hun har den holdningen til mennene. Hva vet hun om hvordan dere har det liksom? Lykke til iallfall, håper det blir en god opplevelse for både deg og han godeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 16. desember 2010 Uææ, ja der sier du noe! Har ikke lagt merke til det jeg.. Synes tickeren bare raser avgårde! Synes også hun hadde noe spesielle holdninger til menn, men forhåpentligvis var det bare et merkelig forsøk på å gjøre det tydelig at hun gjerne ville hilse på den andre parten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. desember 2010 #1335 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Mannen min var med første gangen til jordmor også, men det var vel mest fordi jeg hadde lest det i en bok (Svangerskapsboken? :klø: )at det var lurt. Og i begynnelsen fulgte jeg alle sånne råd.. Han syns det var helt ok. Vi fikk jo spurt om litt ting og tang som er kjekt at han også hører. Men å drive å drasse med han på alle kontroller deretter hadde bare vært tøys. I hvert fall når svangerskapet er normalt. Da trenger jeg ikke han til å se på at jeg måler blodtrykk og måler magen altså. Det klarer jeg helt fint alene. Uten at det betyr at han mishandler meg eller ikke vil stille opp for familien.. Endret 16. desember 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. desember 2010 #1336 Del Skrevet 16. desember 2010 morn morn!! er det prosjektet du har ul på i dag? merkelig uttalelse av hun jordmoren da... tenk om han godeste jobbet i nordsjøen da??! for en mishandler altså... selv skal jeg ringe og bestille time til 3d ultralyd i dag spent på når de har ledige timer ha en strålende dag og kos dere med å se mini-mazilla på skjermen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1337 Del Skrevet 16. desember 2010 Vi skal ikke på UL, så det blir nok ikke noen skjerm i dag.. Prosjektet er ferdig for min del siden jeg hadde fine prøver som ikke ga grunn til å mistenke noen økt risiko for svangerskapsforgiftning. I dag er det bare vanlig svangerskapskontroll hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. desember 2010 #1338 Del Skrevet 16. desember 2010 Håper alt går strålende hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1339 Del Skrevet 16. desember 2010 Det gjorde det! Alt er visst helt perfekt. Vi fikk høre hjertelyd også, og den lå akkurat der den skulle. Hun var dessuten faktisk veldig hyggelig, og ikke like myndig og brysk som hun virka sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. desember 2010 #1340 Del Skrevet 16. desember 2010 Så bra det gikk bra, og at damen også hadde en hyggelig side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå