Trekkoppfuglen Skrevet 25. november 2010 #1201 Del Skrevet 25. november 2010 Det er absolutt ikke irriterende, jeg synes bare det er greit å høre om folks erfaringer! Det er bra. Jeg syns selv at jeg er ganske irriterende innimellom, men jeg evner ikke å slutte med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. november 2010 #1202 Del Skrevet 25. november 2010 Det er så koselig å være gravid for tida! :rødme: For det første ser jeg endelig gravid ut, ikke bare småfeit. I tillegg er formen jevnt over veldig bra, og jeg kjenner små dult inni der stadig vekk. Jeg er ikke altfor trøtt og ikke altfor tung. I tillegg har jeg endelig begynt å få litt bedre sexlyst.. Aww... Så koslig å høre :rødme: Flott mage hadde du! Skikkelig jentemage som Dinedama sa Hvordan oppfører Mazzimannen seg nå som magen begynner å bli flott og fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #1203 Del Skrevet 25. november 2010 Det er bra. Jeg syns selv at jeg er ganske irriterende innimellom, men jeg evner ikke å slutte med det. Her er du ihvertfall alltid velkommen til å dele erfaringene dine! Aww... Så koslig å høre :rødme: Flott mage hadde du! Skikkelig jentemage som Dinedama sa Hvordan oppfører Mazzimannen seg nå som magen begynner å bli flott og fin? Han er i grunnen ganske søt. Han snakker inn i navla mi når vi har lagt oss og sånn. Hvis jeg spør hva han sier, så sier han gjerne at det har ikke jeg noe med, for han har en privat samtale med Mazzilusken.. I tillegg leser han hver uke i pappaboka si, så han er absolutt interessert. Jeg tror han gleder seg veldig til han kan kjenne noe utenpå magen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. november 2010 #1204 Del Skrevet 25. november 2010 Han er i grunnen ganske søt. Han snakker inn i navla mi når vi har lagt oss og sånn. Hvis jeg spør hva han sier, så sier han gjerne at det har ikke jeg noe med, for han har en privat samtale med Mazzilusken.. I tillegg leser han hver uke i pappaboka si, så han er absolutt interessert. Jeg tror han gleder seg veldig til han kan kjenne noe utenpå magen da Så herlig... V-mannen nøyer seg foreløpig med å ta meg på magen og si "jeg gleder meg til det blir noen der inne". I heimen vår gleder vi oss lenge på forhånd som du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. november 2010 #1205 Del Skrevet 25. november 2010 Herlige mannen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 25. november 2010 #1206 Del Skrevet 25. november 2010 Så utrolig søtt at han snakker til magen :rødme: det er veldig veldig søtt!! Bra han viser interesse og engasjerer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. november 2010 #1207 Del Skrevet 26. november 2010 sånn har jeg det her og! Har en liten mistanke om at mannen avtalere at de skal spille xbox og wii når mini kommer. Og det ennå vi ikke har noen av spill-konsollene. Jeg er overbevist om at han godeste kommer til å bli en god far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1208 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Så herlig... V-mannen nøyer seg foreløpig med å ta meg på magen og si "jeg gleder meg til det blir noen der inne". I heimen vår gleder vi oss lenge på forhånd som du skjønner Så koselig! :rødme: Herlige mannen :rødme: Ja, det er ganske søtt egentlig Så utrolig søtt at han snakker til magen :rødme: det er veldig veldig søtt!! Bra han viser interesse og engasjerer seg Jeg er veldig glad for at han er så interessert og engasjert som han er! Han jobber ganske mye, men er veldig flink til å si ifra hvis han har fri noen timer midt på dagen f.eks, sånn at vi kan få litt tid sammen likevel I går spurte han forresten om kanskje vi kunne prøvekjøre vogna en dag! sånn har jeg det her og! Har en liten mistanke om at mannen avtalere at de skal spille xbox og wii når mini kommer. Og det ennå vi ikke har noen av spill-konsollene. Jeg er overbevist om at han godeste kommer til å bli en god far! Her har han godeste for lengst avtalt at de skal spille pc-spill sammen! Den avtalen tror jeg ble inngått omtrent før jeg ble gravid.. Høres ut som mannen din også blir en god far! Var det ikke han som kjøpte en sånn koseklutsak for en liten stund siden? :rødme: I dag tar hun helt av der inne! Kjenner mer og mer liv for hver dag, og det er så koselig! Endret 26. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2010 #1209 Del Skrevet 26. november 2010 for sprudlende jente i magen! prøvekjøring av vogn... Hva skal dere si til de gamle damene som kanskje stopper dere og ber om å få titte på den lille da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1210 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Det skal jeg sannelig spørre han om hvis han spør igjen! Her om dagen snakka vi om hvordan vi skal gjøre det i leiligheten for å få plass. Jeg sa at hvis vi selger skrivebordet ganske raskt nå, så kan vi sette ned et bord vi har på boden så lenge. Da svarte han "eller vi kan sette ned vogna". Tydelig at dette med vogna er ganske viktig for han, altså! Jeg spurte forresten da hva han ville med vogna i stua frem til april, og da sa han at kanskje bamsen min kunne ligge i den.. Endret 26. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. november 2010 #1211 Del Skrevet 26. november 2010 Søte mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2010 #1212 Del Skrevet 26. november 2010 Vogna blir kanskje som bilen for gutta? Det mest tekniske barnet skal ha?! Ser for meg han trille rundt på en bamse jeg. De gamle damene må jo bli forferdet! Herlig hvor engasjert han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 26. november 2010 #1213 Del Skrevet 26. november 2010 Er jo helt herlig hvor søt han er. Ingen tvil om at han blir en super pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. november 2010 #1214 Del Skrevet 26. november 2010 Snille Mazzimannen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. november 2010 #1215 Del Skrevet 26. november 2010 Han er nå skjønn da! Han godeste. :rødme: Joda - stemmer at min kjære skulle ha en sånn tiger-kose-klut til mini. Herlig at de gleder seg sånn med oss disse kommende pappane som vi bor sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 26. november 2010 #1216 Del Skrevet 26. november 2010 Mazzimannen er virkelig skjønn han viser veldig tydelig interesse og det bra!! han kommer til å bli en veldig god pappa, det er jeg overbevist om :rødme: prøvekjøre vogna den hadde jeg ikke hørt før!! hehe, ganske festlig igrunn! er nok riktig det, det der er som biler for dem. Det mest tekniske og som går på hjul, de liker det som går på hjul og kan legges sammen å ta lite plass!! masse til deg snuppelupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. november 2010 #1217 Del Skrevet 26. november 2010 Jammen er mannen din gossin! Så bra at han er så engasjert Håper dere får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. november 2010 #1218 Del Skrevet 26. november 2010 så koselig...! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. november 2010 #1219 Del Skrevet 27. november 2010 Nå skal jeg komme og ødelegge alt sammen.... (eller... bare nesten da) Jeg synes og det er koselig med disse vordende pappaene som engasjerer seg og gleder seg. Men hvorfor får de skryt for det? (mener ikke noe galt om noen her inne- men sånn generelt) Jeg mener... det er jo en selvfølge! Det er jo ingen som skryter av oss damene at vi bryr oss om babyen som vokser, men når pappaene bryr seg, da er det så flott osv. Samme som med husarbeid, ingen tenker over det om en dame støvsuger. Om en mann gjør det samme er han enten snill eller flink til og hjelpe til. Håper du ikke tar dette galt Mazi, er ikke noe personlig i det, men har lagt merke til det litt her og der og det passet liksom bare og skrible litt om det. (ble jeg redd for og få stygge kommentarer tilbake nå? JA!) Men... Eh.... God helg! Og ang utendørsprøvekjøring av vogn: Dere kan jo legge en babydukke i og om noen ber om og få se på babyen kan du løfte dukka opp og virkelig la folk tro du er crazy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1220 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Du får ingen stygge kommentarer fra meg, ihvertfall! Jeg er helt enig! Vi har faktisk snakka endel om det her hjemme, at han ikke er "flink" selv om han tar oppvasken eller vasker klær. Jeg har dessuten prøvd å få frem til han at jeg godt kan tenke meg litt anerkjennelse for å ha gjort husarbeid jeg også, ellers blir det jo fremdeles sånn at det egentlig er min jobb, mens han er "snill" hvis han "hjelper".. Et lite takk er på sin plass, uansett hvem som har gjort noe. Vi jobber ihvertfall med saken her i huset Når det gjelder mannens glede over graviditeten, føler jeg det blir litt annerledes. Den som er gravid har jo merka det på kroppen i lange tider, mens det nok er litt vanskeligere for mannen å forholde seg til alt som skjer, spesielt før han kan se/føle det selv. Men såklart, det kan jo gå litt langt da... God helg til deg og, MarianneE! Nå, trening.. Endret 27. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå