Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

:danser: litt for 19 uker jeg og!

Og ikke minst :duskedame: bare en uke igjen til halvveis!

:fnise:

Tida går fort ja! På en måte litt godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tickeren min stemmer ikke helt denne uka. Jeg savner i grunnen ikke drinker, helgefyll og denslags. Det jeg derimot savner er å ta meg et glass :vin: eller to til god mat. Har jeg blitt gammel? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo egentlig det. Men vi kan sannelig være barnslige også, både han godeste og jeg. Tror det er bra å ha den sida og! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så koselig å være gravid for tida! :rødme: For det første ser jeg endelig gravid ut, ikke bare småfeit. I tillegg er formen jevnt over veldig bra, og jeg kjenner små dult inni der stadig vekk. Jeg er ikke altfor trøtt og ikke altfor tung. I tillegg har jeg endelig begynt å få litt bedre sexlyst.. :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev (På 25.11.2010 den 8.07):

Det er så koselig å være gravid for tida! :rødme: For det første ser jeg endelig gravid ut, ikke bare småfeit. I tillegg er formen jevnt over veldig bra, og jeg kjenner små dult inni der stadig vekk. Jeg er ikke altfor trøtt og ikke altfor tung. I tillegg har jeg endelig begynt å få litt bedre sexlyst.. :sjenert:

Du har fine uker foran deg nå. Bare nyt det. :) Det blir tidsnok tungt og ganske pyton. :fnise:

Ha ha ha, jeg har blitt en slik irriterende tredjegangs gravid som vet alt. :ler: Mener absolutt ingenting vondt med det.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Trekkoppfuglen skrev (På 25.11.2010 den 9.08):

Du har fine uker foran deg nå. Bare nyt det. :) Det blir tidsnok tungt og ganske pyton. :fnise:

Ha ha ha, jeg har blitt en slik irriterende tredjegangs gravid som vet alt. :ler: Mener absolutt ingenting vondt med det.

Ha en fin dag. :)

Det er absolutt ikke irriterende, jeg synes bare det er greit å høre om folks erfaringer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...