Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Grattis med vognkjøp Mazilla! Hørtes ut som et godt kjøp! Jeg skjønner på deg og Cypress and finn er stedet å henvende seg... Lurt å være tidlig ute som du! :jepp:

Jeg snikleser jo støtt og stadig, så send gjerne en pm med navn til meg også :sjenert:

:hug:

Neimen hei! :vinke: Jeg tror vi har gjort et godt kjøp ja! :) Klart du også skal få pm! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimen hei! :vinke: Jeg tror vi har gjort et godt kjøp ja! :) Klart du også skal få pm! :jepp:

Flott navn! :rødme: Liker veldig godt sånne tradisjonelle "gamle" navn! Det blir oppkalling her i gården også (navnene er vi nemlig enige om, selv om vi ikke har noe spirende frø ennå... hehe)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint navn Mazilla! :)

Oppkalling er tingen! Det kan vi ikke her i gården (eller kan og kan, vil blir det vel...) for alle mennene i min familie har så utrolig kjedelige og gått-ut-på-dato navn...Og mannen min liker ingen av navnene som fins i hans familie (selv om det er maaange kjempefine!!) Men her blir det ganske likt navn på lillebror og storesøster faktisk! hehe, det er jo en form for oppkalling det óg! :)

Ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er koselig med oppkalling, men vi hadde nok ikke gjort det for enhver pris. Det er f.eks. fullstendig uaktuelt å oppkalle etter noen av de andre bestemødrene våre, med de navnene de har/hadde! :dåne:

Nå har jeg vært hos legen. Alt er perfekt, sa hun. Jeg synes kanskje jeg har lagt på meg litt mye, men hun syntes ikke det. Hun sa dessuten at høye legger på seg mer enn lave, så her er det nok bare å ta imot en hel haug kilo til fremover.. :sukk: Ellers fikk jeg tatt influensavaksinen. Håper ikke jeg får feber og blir dårlig i ettermiddag, for da har vi egentlig tenkt oss på trening.

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du endte opp med å ta vaksinen du og ja. Jeg tror det var lurt jeg! :jepp: Jeg fikk ingen symptomer av den, ble bare ganske øm i området rundt stikket et par dager. Håper du slipper unna også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også ta influensavaksinen... :)

Tok både influensa og svineinfluensavaksinen i fjor. Mistet all kraft i armen i flere dager.. satser på at det var pga svinegreia..

merker du noe i armen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det. Men foreløpig har jeg bare sittet i sofaen og lagd julespilleliste på Spotify. Det er jo mye viktigere enn alt annet jeg heller burde gjort.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke øm før sent på kvelden eller neste morgen.. :sjenert:

Er litt øm nå, men enda verre er det at jeg er stuuuuptrøtt og fryser. Mulig jeg har litt feber, ikke vet jeg. Frister mest å legge meg, men er redd jeg våkner frisk og uthvilt i firetida i morra tidlig da, og det er jeg ikke interessert i! :ler:

Gratulerer med jente i magen og med vognkjøp :strix:

Jeg er også nysgjerrig på hva hun skal hete :jepp:

Takk takk! :hoppe:

Navne-pm sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...