Gjest Miam Skrevet 15. november 2010 #1061 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. november 2010 #1062 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer så mye med i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. november 2010 #1063 Del Skrevet 15. november 2010 Aaaaaw :rødme: Mazziluskine :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2010 #1064 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer så masse! Ei lita jente. Herregud, du skal få en datter, har du tenkt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1065 Del Skrevet 15. november 2010 Herregud, du skal få en datter, har du tenkt på det? Det slo meg i stad ja.. Ei lita tuppe som skal dra huset fullt av tvilsomme gutter, slite med menssmerter og dårlig selvbilde, jåle seg i timesvis foran speilet........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. november 2010 #1066 Del Skrevet 15. november 2010 Det slo meg i stad ja.. Ei lita tuppe som skal dra huset fullt av tvilsomme gutter, slite med menssmerter og dårlig selvbilde, jåle seg i timesvis foran speilet........ Er vel noen år til det da... Men det er jo kjekt at hun drar de med seg hjem så dere kan se hvem hun henger sammen med i stedet for at hun reker gatelangs eller henger på torget med ennå mer tvilsomme gutter? Du får spørre dine foreldre hvordan det var med deg i hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 15. november 2010 Det er sant, vi skal vel egentlig være fornøyde så lenge hun tar dem med hjem! Jeg var visst ikke til å være i hus med fra jeg var 14 til jeg ble 15, påstår de. Jeg kan faktisk ikke huske det! Jordmora i dag var forresten ei skikkelig megge.. Tok seg ikke tid til noen ting, snakka så lavt at vi nesten ikke hørte det, hadde null humor og svarte såvidt på spørsmål. I tillegg sa hun "Jeg sier hva jeg ser, og så får dere skjønne det dere klarer av det". Hun var dermed den rake motsetningen til hun som gjorde UL på forskningsprosjektet jeg var med på. Hun var superhyggelig, forklarte masse og var kjempeentusiastisk over alt hun så inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. november 2010 #1068 Del Skrevet 15. november 2010 Høres ikke ut som en særlig hyggelig jordmor det der nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. november 2010 #1069 Del Skrevet 15. november 2010 For en merkelig oppførsel av jordmor. UL timen er jo isteden for samtale med lege og jordmor på denne tiden i svangerskapet - og det er klart man har masse spørsmål som førstegangs foreldre! Iallfall når hun måler både det ene og det andre på skjermen - som ufaglært person er det nesten som en snøstorm på finmarksvidda mye av det hun der på. Håper jeg får en annen når jeg skal inn om 14 dager, ellers kan det fort bli månelyst inne på undersøkelsesrommet. Jeg kan nemlig miste filteret når jeg er ute for sånne folk - så kan tenkes damen da blir satt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1070 Del Skrevet 15. november 2010 Det har hun i så fall godt av! Undersøkelsen i dag bar tydelig preg av at dette hadde hun gjort tusenvis av ganger før, og sånn synes jeg ikke det skal være! Termin ble forresten ikke flytta noen ting, så den er fremdeles 21.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 15. november 2010 Nå er jeg ganske sikker på at hun ( ) sparker! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. november 2010 #1072 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Gratulerer med Det kunne jo nesten ikke bli annet enn jente, jeg var tross alt med i bryllupsgjengen i '09, og der får man jo bare jenter! Aha, det er sånn det fungerer. Da vet jeg at jeg får jente når den tid kommer. Kjekt. Endret 15. november 2010 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. november 2010 #1073 Del Skrevet 15. november 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. november 2010 #1074 Del Skrevet 15. november 2010 Så herlig :rødme: Blir gøy med jente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. november 2010 #1075 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer!!! Jenter er best!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1076 Del Skrevet 15. november 2010 Ingen protest! Men jeg hadde gladelig tatt i mot en gutt også, altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. november 2010 #1077 Del Skrevet 15. november 2010 :rødme: naaaaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. november 2010 #1078 Del Skrevet 15. november 2010 Så moro med ei lita jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2010 #1079 Del Skrevet 16. november 2010 Gratulerer så masse med ei lita !!! Så utrolig deilig å vite at hun har det bra der inne! :rødme: ...og den ene gangen jeg tippet mot magefølelsen min fordi den alltid har feil, så hadde den riktig!!! Jaja, kan jo ikke snu trenden med å tippe feil på alle her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2010 #1080 Del Skrevet 16. november 2010 ...og den ene gangen jeg tippet mot magefølelsen min fordi den alltid har feil, så hadde den riktig!!! Jaja, kan jo ikke snu trenden med å tippe feil på alle her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå