Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #941 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg gleder meg mest altså, men innimellom kommer det en liten stemme som sier at kanskje noe er galt. Men men, får bare slappe av og vente. Om 13 dager får vi svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. november 2010 #942 Del Skrevet 2. november 2010 En liten stemme vil nok alltid være der.. Jeg hørte jo en liten stemme når jeg lå på operasjonsbordet som mente bestemt at når di tok ut barnet som var det en gutt.. Jeg som hadde hatt jentefølelse hele veien, men det var ei lita jente gitt Det skal mye til at det er noe galt nå, når du har vært på flere ultralyder og alt har vært perfekt, ikke bekymre deg for mye du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 #943 Del Skrevet 2. november 2010 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. november 2010 #944 Del Skrevet 2. november 2010 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2010 #945 Del Skrevet 2. november 2010 16 uker Tror ikke du trenger å bekymre deg Du har jo allerede sett et par ganger at Mazzilusken har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 2. november 2010 #946 Del Skrevet 2. november 2010 Hurra for 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2010 #947 Del Skrevet 2. november 2010 16 uker! Som tida flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. november 2010 #948 Del Skrevet 2. november 2010 16 uker! Alt er nok i sin skjønneste orden! Men jeg skal innrømme at jeg tenker sånn selv også... derfor er det så deilig at man kan se at alt er OK på ultralyd! Blir moro for han godeste å få se mazzilusken tenker han blir rørt ja! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #949 Del Skrevet 2. november 2010 Takk for at dere er så positive, det gjør det litt enklere for meg også å være det! Nå: Rydde mer i klesskapet. Blir nok rimelig tomt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #950 Del Skrevet 2. november 2010 Ser Hotel Cæsar for første gang på evigheter. Ei (Cecilie, er det det hun heter?) har vært på ultralyd for å se om alt var bra etter en blødning, og vips så fikk de vite kjønn og allting. Hun har ikke antydning til mage, så kan umulig være langt på vei. Kjempesaklig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. november 2010 #951 Del Skrevet 2. november 2010 Mazilla skrev (På 2.11.2010 den 18.45): Ser Hotel Cæsar for første gang på evigheter. Ei (Cecilie, er det det hun heter?) har vært på ultralyd for å se om alt var bra etter en blødning, og vips så fikk de vite kjønn og allting. Hun har ikke antydning til mage, så kan umulig være langt på vei. Kjempesaklig! Tror det må være fire år siden jeg så Hotel Cæsar sist.. Helt utrolig at de har fantasi til å fortsette Mye urealistisk på såpeserier ja Så Glamour en gang i tiden og da var det ei som dopet ned en fyr, fikk tak i sæden hans som hun helte på ei krempumpe (sånn som man pynter kaker med....) kjørte langt avsted på vinteren og fylte opp ei tøs.. og jaggu ble hun ikke gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2010 #952 Del Skrevet 2. november 2010 Mazilla skrev (På 2.11.2010 den 18.45): Ser Hotel Cæsar for første gang på evigheter. Ei (Cecilie, er det det hun heter?) har vært på ultralyd for å se om alt var bra etter en blødning, og vips så fikk de vite kjønn og allting. Hun har ikke antydning til mage, så kan umulig være langt på vei. Kjempesaklig! Så det der jeg også Helt idiotisk... må være en mann som har skrevet manus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2010 #953 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg var så klart spent på om alt var i orden jeg og da jeg var gravid, men mest av alt var jeg redd for og få beskjeden om at jeg bare hadde innbilt svangerskap. Og det var jeg redd for selv da det var ingen tvil om at det var noen på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #954 Del Skrevet 3. november 2010 Sånn tenkte jeg også før den første ultralyden, men etter å ha sett tidligere at det var noe der har jeg klart å legge den tanken fra meg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #955 Del Skrevet 3. november 2010 Drittkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. november 2010 #956 Del Skrevet 3. november 2010 Huff, har det skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. november 2010 #957 Del Skrevet 3. november 2010 Mazilla skrev (På 3.11.2010 den 20.00): Drittkveld hva skjer? tror du trenger en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2010 #958 Del Skrevet 3. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2010 #959 Del Skrevet 3. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2010 #960 Del Skrevet 3. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå