Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller så kan du legge sånne bilder på photobucket, så kan du linke til de her :) Eller legge inn bilde der i fra her, så det ikke er vedlegg liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kreative løsninger her, skjønner jeg. Tror ikke det blir magebilder på facebook altså, det er ihvertfall sikkert. Photobucket har jeg aldri brukt. Får kanskje prøve det senere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sett og vis er det vel en babykul, men jeg gleder meg til det ikke bare ser ut som jeg har spist for mange boller i det siste.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, når jeg får genser utenpå, så gjør den dessverre det.. ;) Men men, en del av det er jo faktisk marsipan, så jeg kan vel ikke klage. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilder er gøy!

Og er helt enig med deg - gleder meg til det vises skikkelig at man har baby i magen.

Her i gården er det brystene som har vokst mest til nå.

Håper du har en super mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

naaaaw :rødme: tenk, mazzilusken bor der inne! :)

blir moro med svær kul istedet for liten bul :lol:

her ser det ut som jula er tatt på forskudd! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, hvor blir tida av?? Plutselig 16 uker jo! :dåne:

Har begynt å bli litt nervøs for ultralyden om under to uker. Tenk om ikke alt er som det skal være! :tristbla: Heldigvis skal han godeste være med. Det blir første gangen han får se Mazzilusken (forhåpentligvis) live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er helt sikkert OK!!! Det er det for de aller, aller fleste!! Skjønner at du tenker på det, det gjorde jeg og, men antagelig er det bare bortkastet energi.. :kose:

Gratulerer med 16 uker!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... :hoppe: for 16 uker!

Kan skjønne du er litt nervøs for ultralyden, tenker faktisk litt på det selv... men prøver også på den andre siden å ikke tenke så mye på det - for det er lett å bli super bekymret og ikke glede seg i det hele tatt!

Håper iallfall du får en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...