hegejenta30 Skrevet 25. oktober 2010 #861 Del Skrevet 25. oktober 2010 Høres som en liten hyggelig opplevelse på starten av dagen! Og når luktene er så ille som en søppelbil ... kan nesten hvem som helst bli uvell! og håper du slipper å passere søppelbilen på vei hjem også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. oktober 2010 #862 Del Skrevet 25. oktober 2010 Name It i barteby fører ikke mammaklær, men du får kjøpt dem via nettet, også ligger det en butikk med mammaklær i fjordgata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #863 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ah, da så.. Takk for tipset om den andre butikken uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 #864 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sånn, da har jeg og og meg gjennom boka di en gang til, hukommelsen er ikke det den engang var *huker deg inn på mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #865 Del Skrevet 25. oktober 2010 Diddles skrev (På 25.10.2010 den 18.55): Sånn, da har jeg og og meg gjennom boka di en gang til, hukommelsen er ikke det den engang var *huker deg inn på mine innlegg* Vælkømmin! I dag har forresten magen gjort et lite byks igjen. Han godeste trodde nesten ikke sine egne øyne da han så hvor gravid jeg hadde blitt i løpet av en arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2010 #866 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2010 #867 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vælkømmin tæ gards Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. oktober 2010 #868 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så gøy at det begynner å vises! Ikke lenge til du begynner å kjenne sparkene til Mazillusken nå! Ha en fin fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #869 Del Skrevet 26. oktober 2010 hegejenta30 skrev (På 26.10.2010 den 7.00): Så gøy at det begynner å vises! Ikke lenge til du begynner å kjenne sparkene til Mazillusken nå! Ha en fin fin dag! Vittig at du nevner det, jeg lurer nemlig på om det kan ha vært det jeg kjente i går da jeg hadde lagt meg! Det var ihvertfall en rar, bitteliten dulteboblefølelse jeg aldri har kjent før! Ga seg da jeg flytta på meg, så det var ikke lenge jeg kjente det. Blir spennende å se etterhvert om det faktisk var Mazzilusken jeg kjente! Jeg har ihvertfall lest nå at det ikke er helt uvanlig å kunne kjenne det rundt uke 15. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2010 #870 Del Skrevet 26. oktober 2010 Mazilla skrev (På 26.10.2010 den 7.39): Vittig at du nevner det, jeg lurer nemlig på om det kan ha vært det jeg kjente i går da jeg hadde lagt meg! Det var ihvertfall en rar, bitteliten dulteboblefølelse jeg aldri har kjent før! Ga seg da jeg flytta på meg, så det var ikke lenge jeg kjente det. Blir spennende å se etterhvert om det faktisk var Mazzilusken jeg kjente! Jeg har ihvertfall lest nå at det ikke er helt uvanlig å kunne kjenne det rundt uke 15. :rødme: Å så koselig!!! :rødme: Det var sikkert Mazzilusken du kjente! Bitteliten dulteboblefølelse høres kjent ut! Selv om jeg ikke kjente noe før maaange uker etter deg, var det omtrent sånn det føltes. Moro!!!!!!! Forresten, hva med et aldri så lite foto av den plutselig voksende magen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #871 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vi får se, vi får se.. Magefotografen skal jobbe sent i dag, men kan prøve å få tatt et enten i kveld eller i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2010 #872 Del Skrevet 26. oktober 2010 15 uker!! moro med mage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #873 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Forresten, siden det er under tre uker til UL, er det kanskje på tide å dra i gang en liten tippeliste! : Mazilla Han godeste cypress Icing cami Minttu Devilina : Dinedama Småkjekset Tusle Neferet Miam hegejenta30 Mokkon83 Muffin! Nilla En av delene: MarianneE Endret 30. oktober 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2010 #874 Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, se på tickeren din! "Do I have a hot dog or a cheeseburger?" Jeg tipper cheeseburger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. oktober 2010 #875 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det høres ut som om det er Mazzilusken som prøver å fortelle deg at den er der ja :rødme: Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 #876 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. oktober 2010 #877 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror det er hot dog Det er nok mazzilusken du kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2010 #878 Del Skrevet 26. oktober 2010 Siden jeg alltid tar feil, skal jeg nå tippe det motsatte av hva jeg egentlig tror. Ergo tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. oktober 2010 #879 Del Skrevet 26. oktober 2010 Cheeseburger Bellykiss heter butikken forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2010 #880 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tipper det bor en liten gutfant der inne i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå