Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Høres som en liten hyggelig opplevelse på starten av dagen!

Og når luktene er så ille som en søppelbil ... kan nesten hvem som helst bli uvell!

:klemmer: og håper du slipper å passere søppelbilen på vei hjem også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Name It i barteby fører ikke mammaklær, men du får kjøpt dem via nettet, også ligger det en butikk med mammaklær i fjordgata :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg :ler: og :grine: og :hoho: meg gjennom boka di en gang til, hukommelsen er ikke det den engang var :sjenert:

*huker deg inn på mine innlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diddles skrev (På 25.10.2010 den 18.55):

Sånn, da har jeg :ler: og :grine: og :hoho: meg gjennom boka di en gang til, hukommelsen er ikke det den engang var :sjenert:

*huker deg inn på mine innlegg*

Vælkømmin! :)

I dag har forresten magen gjort et lite byks igjen. Han godeste trodde nesten ikke sine egne øyne da han så hvor gravid jeg hadde blitt i løpet av en arbeidsdag. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at det begynner å vises!

Ikke lenge til du begynner å kjenne sparkene til Mazillusken nå!

Ha en fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hegejenta30 skrev (På 26.10.2010 den 7.00):

Så gøy at det begynner å vises!

Ikke lenge til du begynner å kjenne sparkene til Mazillusken nå!

Ha en fin fin dag!

Vittig at du nevner det, jeg lurer nemlig på om det kan ha vært det jeg kjente i går da jeg hadde lagt meg! :jepp: Det var ihvertfall en rar, bitteliten dulteboblefølelse jeg aldri har kjent før! Ga seg da jeg flytta på meg, så det var ikke lenge jeg kjente det. Blir spennende å se etterhvert om det faktisk var Mazzilusken jeg kjente! :jepp: Jeg har ihvertfall lest nå at det ikke er helt uvanlig å kunne kjenne det rundt uke 15. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev (På 26.10.2010 den 7.39):

Vittig at du nevner det, jeg lurer nemlig på om det kan ha vært det jeg kjente i går da jeg hadde lagt meg! :jepp: Det var ihvertfall en rar, bitteliten dulteboblefølelse jeg aldri har kjent før! Ga seg da jeg flytta på meg, så det var ikke lenge jeg kjente det. Blir spennende å se etterhvert om det faktisk var Mazzilusken jeg kjente! :jepp: Jeg har ihvertfall lest nå at det ikke er helt uvanlig å kunne kjenne det rundt uke 15. :rødme:

Å så koselig!!! :rødme: Det var sikkert Mazzilusken du kjente! Bitteliten dulteboblefølelse høres kjent ut! Selv om jeg ikke kjente noe før maaange uker etter deg, var det omtrent sånn det føltes. Moro!!!!!!! :strix:

Forresten, hva med et aldri så lite foto av den plutselig voksende magen?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, vi får se.. :lur: Magefotografen skal jobbe sent i dag, men kan prøve å få tatt et enten i kveld eller i morra. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, siden det er under tre uker til UL, er det kanskje på tide å dra i gang en liten tippeliste! :jepp:

:babyjente: :

Mazilla

Han godeste

cypress

Icing

cami

Minttu

Devilina

:babygutt: :

Dinedama

Småkjekset

Tusle

Neferet

Miam

hegejenta30

Mokkon83

Muffin!

Nilla

En av delene:

MarianneE

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...