Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Har vært litt småkvalm igjen de siste dagene. Håper ikke det er pga Mazzilusken... :riste: Kan meget godt skyldes et kosthold bestående av frukt, sjokolade og potetgull i helga, så jeg håper det gir seg nå som jeg er tilbake i vanlig modus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt i ryggen. Det gjør meg ukonsentrert. Kanskje jeg like gjerne skal pakke sakene og dra hjemover? Har tross alt vært 6 timer på lesesalen. Med vekslende konsentrasjon, riktignok.. :sjenert:

Men på den annen side, hva skal jeg gjøre hjemme?

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en iste i håp om å få lest litt til. Nå er isteen borte, på null komma niks. Er utroooooolig tørst for tida. Google er min venn, så jeg har heldigvis funnet ut at det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er boka på plass der den hører hjemme, med ny tittel og allting! :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så fryktelig, voldsomt, veldig, inderlig, intenst lyst på julemarsipan! :dåne: Har tenkt på den i over en måned, og nå har den jo kommet i butikkene.. Det er jeg egentlig motstander av, men i år spørs det om ikke jeg ryker på en liten marsipansmell i god tid før 1. desember... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er litt usikker, men i svangerskapsdagboka mi så byttet den til andre trimester i uke 14.

En aldri så liten marsipansmell tror jeg det blir her i år også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens i ei bok jeg har, og flere steder på nettet, står det f.o.m. mors uke 13 og barnets uke 11. Jaja, det spiller jo forsåvidt ingen rolle! ;)

Gjett hvem som ble rørt til tårer av nyhetene fra Chile i dag morges da... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allrede gått på marsipansmellen jeg... Og kan melde om at marsipanen fra Nidar i år er bedre enn den i fjor! Kanskje fordi den er såpass fersk ennå, og ikke har liggi i butikkene i ørten uker før jul!

Anbefaler iallfall en smak!

Leste at det er uke 13 som er starten på andre trimester jeg! bare se her: http://www.terminkalkulator.com/13-svangerskapsuke/

Flytter nok over til gravidbøkene på neste fredag etter å ha sett knøttet på skjermen igjen!

Ønsker deg en super onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...