Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gode dere er! :klemmer: Og Icing - det ordna seg heldigvis uten din hjelp! Hjalp godt med en liten sjokoladekjeks-timeout! ;)

Var på pubquiz i stad. Moro det, men lukta av alkohol på alle kanter er litt heftig for tida! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fine greier! Skal ikke se helt bort fra at jeg snart vil trenge din hjelp. Merker at jeg blir litt lett irritert for tida.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det går seg vel til.. ;) Det største problemet for tida er vel i grunnen treg mage, men hva gjør man vel ikke for en liten mazzilusk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treg mage ja... jeg føler med deg! Det er skikkelig ubehagelig! På lørdag (akkurat når jeg skulle ha på kjole og være fin for første gang på 100 år) så blåste magen min seg opp til firedobbel størrelse og jeg så ut som om jeg var minst 6 måneder på vei.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag er endelig Mazzilusken 12 uker etter den nye tidsregninga også! :hoppe: Håper jeg kan holde meg på denne sida nå, at ikke jordmor flytter meg enda mer tilbake på UL til fredag.. Det tror jeg nok skal noe til, og da får jeg dessuten et forklaringsproblem overfor han godeste! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Neferet
:hoppe: litt for 12 uker jeg også, får satse på at du får bli der denne gangen... :ler: Det hadde vel ikke vært så bra med forklaringsproblemer for han godeste! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Her var det sannelig mye jubling! :fnise: Litt rart å være forbi 12 uker. Betyr dette at jeg faktisk kanskje skal få en liten baby? :hakeslepp: Men... Jeg er jo ikke klar for det! Jeg kan jo ikke ta meg av et annet menneske! Jeg er jo bare lille meg, jeg er jo nesten et barn selv! Jeg kan ikke ha ansvaret for noe så stort og viktig som et annet menneskes liv! Jeg har jo nok med å ta meg av han godeste! Og meg selv! :redd::sjokk::sjokkert:

:dåne:

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...