Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utvendig! :nigo: Hun fant Mazzilusken idet hun satte apparatet på magen min, så der var det ingen tvil.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig å lese!

Hjertelyd er magisk! Får bekreftet at det er liv der i magen!

Selv om det er knøttlite ennå...

Hurra for Mazzilusken!

Skrevet

Så gode nyheter det var her da :jepp:

Og så heldig du er som får se Mazziluksen igjen om bare noen uker :rødme:

Skrevet

:hoppe: kjempebra at alt står bra til! :):strix:

hvordan ble bildet? ser en tydelig at det er en mini-foster-mazzi? :)

Skrevet

Jepp, det er helt klart en Mazzilusk og ikke en reke eller en peanøtt! :hoppe: Om den har mine eller han godestes trekk er kanskje i tidligste laget å si, da.. ;) Men siden den har sorte hulrom i hjernen, tror jeg nok den slekter mest på han! :sjarmor:

Skrevet

Så bra at alt er så bra med baby og alt ting :happy:

Haha, likner på han pga det! :ler:

Og ang.GU, bare for å blande meg borti :fnise:

Så har jeg hørt at man må ta det når man går på p-piller, hvert fall når man har gått på det 1år. Så jeg var hos legen da jeg hadde gått på det rundt 1år.

Men de ber deg jo ikke om å komme, jeg ordna time selv.

Men det er vel greit å få sjekka seg en gang i blandt, så man vet at alt står bra til ;)

Skrevet

Ikke vet jeg.. Jeg gikk på p-piller i 5-6 år, og bytta fastlege ihvertfall tre ganger på den tida, men fikk alltid bare ny resept uten spørsmål. Den første legen sjekka blodtrykket og spurte om jeg røykte, ellers har jeg bare fått reseptene uten noe mer til eller fra. Synes egentlig det var litt merkelig, med tanke på den risikoen p-piller medfører for forskjellige sykdommer og tilstander. Men igjen, jeg er ikke typen til å frivillig ta kontakt for å brette ned buksa.. :sjenert:

Skrevet

Ikke sant, det er jo litt merkelig!

Ingen har sjekka blodtrykket mitt eller spurt meg om røyking.

Er nok ikke no problem å få p-piller i Norge skjønner jeg :lol:

Helt greit å ikke ville det, jeg skjønner den!

Selv har jeg bare gjort det en gang, synes det er greit å få sjekka. Mamma har hatt litt problemer nedi der, og nå har hun nok en muskelknute og må kanskje fjerne livmora.

Så nå føler jeg hvert fall for å sjekke litt en gang i blandt!

Nå er visst legen min borte i 1år, og jeg vil vente til han er tilbake.

Så jeg får drøye det enda litt til da.. :fnise:

Skrevet

Uff ja, ikke si det engang.. Både mamma, bestemor og halvparten av alle andre damer i slekta har fjerna livmora.. :redd: Satser på at jeg har livmorgenene fra pappas side jeg! :ler:

Nå har han godeste også fått se Mazzilusken for første gang.. :rødme:

Skrevet

Så bra at alt stod bra til med lille Mazzilusk! :strix: Kan tenke meg det var en herlig opplevelse. :rødme:

Skrevet

Uff.. Får håpe vi slipper det! Da får det hvert fall skje når man har fått alle unga en vil ha.. :lol:

Aaw :rødme:

Hva syntes han? Koselig, merkelig? Jeg må bare spørre :fnise:

Skrevet

Syntes han godeste også at teorien din om sorte hull i hjernen var bra? :skratte:

Skrevet

Uff.. Får håpe vi slipper det! Da får det hvert fall skje når man har fått alle unga en vil ha.. :lol:

Aaw :rødme:

Hva syntes han? Koselig, merkelig? Jeg må bare spørre :fnise:

Jeg vet ikke egentlig hva han syntes. Han spurte ihvertfall etter bildet med en gang han kom hjem! :Nikke: Men det er jo mye mer uvirkelig å se et bilde enn å se en sprell levende Mazzilusk svømme rundt på skjermen, så vi vurderer å høre om han kan være med neste gang! :jepp:

Syntes han godeste også at teorien din om sorte hull i hjernen var bra? :skratte:

Jeg har ikke turt å lansere den teorien for han, gitt... :sjenert: For husfredens skyld er det kanskje like greit å droppe det! :ler:

Skrevet

Yoghurten min smaker kjemperart i dag.. Enten er den dårlig, eller så er smaksløkene mine på gravidbærtur. Ikke godt å si! :riste:

Har forresten fått innkalling til ordinær UL, 15.november. Stod i brevet at jeg må ha med 50 kr til bilde. Innen den tid har jeg allerede fått to gratis bilder, så det er jo litt sært at jeg plutselig må betale, men pytt pytt. Skal vel alltids klare den utgiften! ;)

Skrevet

Fikk også beskjed om å ha med 50kr til bilde, men det var ingen som spurte oss om pengene og ikke fikk vi giro på dem heller, så de sparte vi :nigo::lur:

Skrevet

Her inne var det herlig lesning. :strix: Jeg ble så glad så glad av å lese at alt står bra til og at du endelig tør å slappe litt av. :klemmer:

Skrevet

GU har jeg bare vært på en gang :sjenert:

Jeg har enda ikke vært på etterkontroll etter fødsel :dåne:

Og for noen dager siden lå det et brev fra kreftregisteret om at nå var det tid for celleprøve.. Og strengt tatt er jeg i risikogruppen for livmorhalskreft da min tante har det :forvirret:

Vi får spenne oss selv i rompa Mazzi og bestille oss time.. :sjenert:

Skrevet

Ja, kanskje det... :haar: Men jeg må nok nesten vente til jeg ikke er gravid mer! :sjenert:

I dag var vi på barselbesøk og hilste på en 9 dager gammel krabat. Så skjønn! :rødme:

Skrevet
:sikle: Gelé med druer og vaniljesaus... :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...