Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått både lønn, feriepenger og studielån, og har samtidig for en gangs skyld fått skikkelig lyst til å :shoppe: .. Meeeen, det er jo ikke akkurat så mye vits i å kjøpe klær nå, for jeg aner jo ikke hvordan kroppen kommer til å bli fremover.. :roll:

Sikkert lurt å spare pengene uansett, men jeg har så lyst på noe nytt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen, jeg har jo ikke noe mage å snakke om.. Og da kan jeg vel ikke vite om de kommer til å passe? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så faktisk på Mazzilusk-klær her om dagen, men jeg synes det er litt tidlig å begynne shoppinga enda før vi vet om alt går bra.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått både lønn, feriepenger og studielån, og har samtidig for en gangs skyld fått skikkelig lyst til å :shoppe: .. Meeeen, det er jo ikke akkurat så mye vits i å kjøpe klær nå, for jeg aner jo ikke hvordan kroppen kommer til å bli fremover.. :roll:

Det går bra, du kan gi pengene til meg.

Hva? Vil du ikke? :hakeslepp: Det er det verste jeg har hørt.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag løste "pengeproblemene" mine seg, for han godeste gikk inn i nettbanken min og overførte de til diverse kontoer.. :ler:

Nå er jeg skikkelig trøtt, og absolutt ikke i vorspielhumør. Et par timer til folk kommer... Kanskje jeg skal sove litt? :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått dato for den "ordentlige" ultralyden enda, og den som er i forbindelse med forskningsprosjektet har jeg fått time til dagen etter at jeg har reist hjem, så jeg må ringe i morgen og høre om jeg kan få en ny time i løpet av uka som kommer.. Håper det går bra, for jeg vil jo gjerne være med i prosjektet (og se Mazzilusken!)! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått dato for den "ordentlige" ultralyden enda, og den som er i forbindelse med forskningsprosjektet har jeg fått time til dagen etter at jeg har reist hjem, så jeg må ringe i morgen og høre om jeg kan få en ny time i løpet av uka som kommer.. Håper det går bra, for jeg vil jo gjerne være med i prosjektet (og se Mazzilusken!)! :Nikke:

prosjekt?? noe har gått meg hus forbi her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått invitasjon til å delta i et forskningsprosjekt om svangerskapsforgiftning. Det innebærer en ekstra UL før uke 13. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått invitasjon til å delta i et forskningsprosjekt om svangerskapsforgiftning. Det innebærer en ekstra UL før uke 13. :)

å! noe som legen din har ordnet da eller?

kjekt å kunne få en ekstra ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg fikk forespørsel rett fra sykehuset, men det er vel fordi legen har rapportert inn informasjonen fra meg.. :)

I natt hadde jeg min første graviddrøm, forresten! :dåne: Drømte at jeg hadde fått ungen, og rett etter fødselen måtte jeg ut fra sykehuset. Så var jeg plutselig midt i byen, og alt jeg hadde for å holde ungen varm var et lite håndkle jeg kunne dekke den litt med. Så knota jeg rundt inne på et kjøpesenter for å finne et stellerom for å skifte bleie og gi h*n litt mat, men uansett hvor mye jeg spurte og lette og fulgte skilting osv, så fant jeg ikke frem.. Det var utrolig fortvilende.. :(

Jeg huska drømmen helt tydelig da jeg våkna. I tillegg har den på en måte kommet tilbake til meg i løpet av dagen, selv om jeg vet at det bare var en drøm... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer ja, bare å venne seg til... Jeg har i hvert fall masse sånne drømmer. De fleste er kjemperare, men i natt for eksempel drømte jeg at jeg ammet lillejenta, og det gikk kjempebra, pluss hun var supersøt. Så det var en positiv drøm! :nigo: *håper jeg er sanndrømt*

11 uker!! :strix: Så bra!!! Bare en uke til den første "bøygen"!! Er det mange du ikke har fortalt det til som skal få vite det etter uke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...