Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hurra for 10 uker!! :hoppe:

Gleder meg til å kunne skrive sånne ting jeg og... :sjenert: Er utrolig kjipt å ikke vite akkurat hvor langt en er på vei!! men buksene mine er begynt å stramme godt de óg, så jeg tenker jeg er omtrent like langt på vei som deg! :jepp:

Det gravidbeltet så kjempesmart ut! Vet du om det finnes i noen butikker? er ikke så glad i å bestille på nettet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aries86, om de finnes i noen butikker her vet jeg ikke, men det gjør de sikkert, bare litt dyrere.. ;) Liker å bestille på nettet jeg, men det er jo farlig enkelt, så det er sikkert like greit å ikke få den vanen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt glemte magen min å trekke seg inn igjen. Hittil har jeg vært mest oppblåst utover dagen, men idag er den like ille allerede.. Tipper jeg snart går inn i den festlige perioden hvor folk lurer, men ikke tør å spørre, i tilfelle jeg bare har lagt på meg.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gleder jeg meg til! :jepp:

Oooog... Nå er det ikke så fryktelig lenge til, for nå er ikke Mazzilusken lenger et embryo, men et aldri så lite foster!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aries86, om de finnes i noen butikker her vet jeg ikke, men det gjør de sikkert, bare litt dyrere.. ;) Liker å bestille på nettet jeg, men det er jo farlig enkelt, så det er sikkert like greit å ikke få den vanen.. :fnise:

Tenker jeg får ta en runde og sjekke! :) Jeg har vel kun bestilt én ting på internett i mitt liv, og det var en mobiltelefon for et par år siden... og dett var dett :gjeiper:

Jeg syns det ser enkelt ut og alt det der, og ikke minst kan man jo finne ALT på internett og til en billigere penge enn i vanlige butikker... men så har du superpysa meg da...jeg ser for meg at VISA-kortet blir loppet, eller at tingene jeg får i posten ikke er som jeg trodde, eller at alt plutselig viser seg å vere mye dyrere enn jeg trodde... :filer:

Jeeez... å vere pysete er jammen ikke lett! :fnise:

Eh,nok om det...

Kjenner du livmoren der ved buksekanten nå? Jeg har en liten bul der, men når jeg ligger er det liksom bare flatt og hardt der... Resten av magen står rett ut til tider,og jeg ser megagravid ut, men det er bare pågrunn av treeeeeg fordøyelse ... hoho... :fnise: Har du det sånn også? det blir bra å få skikkelig kul og ikke bare luft-kul! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en finfin tullekul ved buksekanten.. ;)

Angående lopping av visakortet - med Paypal er det helt trygt å shoppe på nett, og alle ebay-selgerne jeg har vært borti bruker det! Da trenger du ikke oppgi kortdetaljene til hver enkelt selger, men de er istedet lagra hos Paypal. Og det er visst kåret til verdens sikreste nettbetalingssystem.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått invitasjon til å delta i en studie, så nå ser det ut som det blir ultralyd på meg allerede før uke 13! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått invitasjon til å delta i en studie, så nå ser det ut som det blir ultralyd på meg allerede før uke 13! :jepp:

Så spennende da!! :nigo: Det er jo ikke lenge til engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...