Aries86 Skrevet 13. september 2010 #541 Del Skrevet 13. september 2010 Hurra for 10 uker!! Gleder meg til å kunne skrive sånne ting jeg og... Er utrolig kjipt å ikke vite akkurat hvor langt en er på vei!! men buksene mine er begynt å stramme godt de óg, så jeg tenker jeg er omtrent like langt på vei som deg! Det gravidbeltet så kjempesmart ut! Vet du om det finnes i noen butikker? er ikke så glad i å bestille på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 13. september 2010 #542 Del Skrevet 13. september 2010 Hurra for 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. september 2010 #543 Del Skrevet 13. september 2010 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 13. september 2010 Aries86, om de finnes i noen butikker her vet jeg ikke, men det gjør de sikkert, bare litt dyrere.. Liker å bestille på nettet jeg, men det er jo farlig enkelt, så det er sikkert like greit å ikke få den vanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. september 2010 #545 Del Skrevet 13. september 2010 Hurra for 10 uker!!! Skal si tida flyr!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2010 #546 Del Skrevet 13. september 2010 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2010 #547 Del Skrevet 13. september 2010 10 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. september 2010 #548 Del Skrevet 13. september 2010 2 uker igjen til hemmeligheten skal avsløres Og du er ferdig med 1/4 av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. september 2010 #549 Del Skrevet 13. september 2010 Bellykiss i fjordgata kan du sjekke ut 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 14. september 2010 I natt glemte magen min å trekke seg inn igjen. Hittil har jeg vært mest oppblåst utover dagen, men idag er den like ille allerede.. Tipper jeg snart går inn i den festlige perioden hvor folk lurer, men ikke tør å spørre, i tilfelle jeg bare har lagt på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. september 2010 #551 Del Skrevet 14. september 2010 De slipper jo heldigvis å lure så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. september 2010 #552 Del Skrevet 14. september 2010 moro det blir med skikkelig fin gravidmage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 15. september 2010 Ja, det gleder jeg meg til! Oooog... Nå er det ikke så fryktelig lenge til, for nå er ikke Mazzilusken lenger et embryo, men et aldri så lite foster!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. september 2010 #554 Del Skrevet 15. september 2010 Hurra for foster-baby-mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 16. september 2010 #555 Del Skrevet 16. september 2010 Aries86, om de finnes i noen butikker her vet jeg ikke, men det gjør de sikkert, bare litt dyrere.. Liker å bestille på nettet jeg, men det er jo farlig enkelt, så det er sikkert like greit å ikke få den vanen.. Tenker jeg får ta en runde og sjekke! Jeg har vel kun bestilt én ting på internett i mitt liv, og det var en mobiltelefon for et par år siden... og dett var dett :gjeiper: Jeg syns det ser enkelt ut og alt det der, og ikke minst kan man jo finne ALT på internett og til en billigere penge enn i vanlige butikker... men så har du superpysa meg da...jeg ser for meg at VISA-kortet blir loppet, eller at tingene jeg får i posten ikke er som jeg trodde, eller at alt plutselig viser seg å vere mye dyrere enn jeg trodde... Jeeez... å vere pysete er jammen ikke lett! Eh,nok om det... Kjenner du livmoren der ved buksekanten nå? Jeg har en liten bul der, men når jeg ligger er det liksom bare flatt og hardt der... Resten av magen står rett ut til tider,og jeg ser megagravid ut, men det er bare pågrunn av treeeeeg fordøyelse ... hoho... Har du det sånn også? det blir bra å få skikkelig kul og ikke bare luft-kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #556 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, jeg har en finfin tullekul ved buksekanten.. Angående lopping av visakortet - med Paypal er det helt trygt å shoppe på nett, og alle ebay-selgerne jeg har vært borti bruker det! Da trenger du ikke oppgi kortdetaljene til hver enkelt selger, men de er istedet lagra hos Paypal. Og det er visst kåret til verdens sikreste nettbetalingssystem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #557 Del Skrevet 16. september 2010 Har fått invitasjon til å delta i en studie, så nå ser det ut som det blir ultralyd på meg allerede før uke 13! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2010 #558 Del Skrevet 16. september 2010 Har fått invitasjon til å delta i en studie, så nå ser det ut som det blir ultralyd på meg allerede før uke 13! Så spennende da!! Det er jo ikke lenge til engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #559 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Nemlig! Endret 16. september 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 16. september 2010 #560 Del Skrevet 16. september 2010 så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå