Spatula Skrevet 8. september 2010 #521 Del Skrevet 8. september 2010 Du må vel egentlig bare bli vant til uren hud.. 5 uker etter fødsel og fremdeles kvisete som en fjortiss :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2010 #522 Del Skrevet 8. september 2010 Blæ.. hud ja... min har blitt litt bedre etter hvert, men fortsatt ikke Savner den fine p-pillehuden jeg hadde i bryllupet vårt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 8. september 2010 Ja, p-pillehud er fantastisk.. Men det er omtrent det eneste positive med pillene også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2010 #524 Del Skrevet 8. september 2010 Ja, det bli'kke no bebiss av det i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2010 #525 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har ikke fin p-pille hud Men så har jeg litt usunt kosthold, drikker for lite vann og bruker helt sikkert feil kremer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. september 2010 #526 Del Skrevet 8. september 2010 Satser på å få tilbake p-pillehuden min siden jeg snart har gått på dem i en uke, men ingenting kommer over natten så jeg venter spent enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2010 #527 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har ikke fin p-pille hud Men den er ikke styggere eller penere uten pillene heller, så jeg har jevnt over en grei hud tror jeg.. :klø: Ikke noe super plaget med kviser.. får et par stykker rundt menstider, men ellers er jeg ren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. september 2010 #528 Del Skrevet 9. september 2010 Du er også plaget med treg mage? Er det veldig vanlig eller har det sammenheng med cøliakien...? Her er det idoform, masse vann og banan det går i... derfor jeg står opp litt tidligere også.. spise frokost i ro og prøve "lykken" på toalettet etterpå... kvalmen har forresten nådd mokkons hus også nå... men det kommer selvfølgelig mest mens jeg er på jobb.. blir dårlig av alle luktene der.. nystekte brød, boller og munker? fysjameg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. september 2010 #529 Del Skrevet 9. september 2010 Er det derfor huden var så fin når jeg gikk på p-piller? Har egentlig hatt fin hud sålangt i svangerskapet, får kviser på de tidspunktene jeg skulle hatt EL og mensen da, rare greier. Drikk mye vann sa jordmor til meg i går, det gjør tarminnholdet litt løsere og lettere å få ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2010 Forfatter #530 Del Skrevet 9. september 2010 Mokkon, jeg tror det er vanlig! Står ihvertfall i boka jeg fikk hos legen at fordøyelsen går tregere! Er først nå de siste dagene det har blitt sånn hos meg, da.. I dag er jeg mer kvalm igjen. Jeg som ble så optimistisk da den holdt seg unna store deler av gårsdagen.. Drikke mer vann er et bra tips, gravid eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. september 2010 #531 Del Skrevet 9. september 2010 Her har det jammen skjedd litt siden sist jeg var innom her! Gratulerer så mye med i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2010 Forfatter #532 Del Skrevet 9. september 2010 Takk! Og i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. september 2010 #533 Del Skrevet 10. september 2010 God Helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 10. september 2010 I like måte, Mokkon83! Formen har begynt å bli betraktelig bedre nå. Mindre kvalm og mindre trøtt. Hurra! Selv om jeg samtidig blir smånervøs av at symptomene forsvinner.. Meeen, på den annen side.. Buksene begynner å stramme, så jeg tror det er noe på gang inni der... Heldigvis har jeg skapet fullt av bukser som er altfor store, så jeg har noe å vokse inn i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2010 Forfatter #535 Del Skrevet 12. september 2010 Nå har jeg bestilt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. september 2010 #536 Del Skrevet 12. september 2010 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, jeg håper det! Nå har jeg valget mellom å tyne meg inn i bukser som ser ok ut eller å gå med bukser som er altfor store, og dermed omtrent ikke sitter på, og ingen av delene bidrar til den store komforten eller selvfølelsen.. Hopper i joggebukser med en gang jeg kommer hjem, og det er deeeeilig! Heldigvis har jeg skole om morgenen/formiddagen, for det er helst utover dagen det er verst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. september 2010 #538 Del Skrevet 12. september 2010 Ser ut som du har kjøpt noe veldig smart noe Man skal da ha det komfortabelt i klærne sine selv om en er gravid! Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2010 Forfatter #539 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har hatt en fin og avslappende helg! 10 uker i dag. Ikke verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. september 2010 #540 Del Skrevet 13. september 2010 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå