Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt å lese at du etterlyste symptomene før jeg reiste på ferie, og er lei av dem når jeg kom på nett igjen. Håper det er bra med deg i dag og at det gikk greit å dele nyheten! :klemmer:

Skrevet

Her er jeg! :vinke: Skal si dere har konsumert mye popcorn mens jeg var borte! :ler:

Symptomer ja.. På en måte er jeg jo glad for å ha dem, men på den annen side er jeg litt smålei av føle meg fyllesyk til alle døgnets tider.. :roll:

Nå har vi delt nyheten med foreldre og søsken på begge sider. Alle ble veldig glade og overraska :)

Skrevet

Men hvordan fortalte dere det da?? Bare sånn rett ut, som du planla?

Skrevet

Ja, det ble litt sånn bisetning-fortelling.. :fnise: Ingen som trodde oss først da, men etterhvert ble det både gratulasjoner, klemmer og noen tårer.

Skrevet

åååå, så koselig :)

er det ikke deilig å "lure rundt i krokene" med hemmeligheten? :)

:klemmer:

Skrevet

Det er både deilig og skummelt, synes jeg! ;) Gleder meg til det har gått noen uker til, sånn at "alle" kan få vite det.

Skrevet

:jepp:

På godt og vondt... ;)

Skrevet

Jeg vil å :hoppe: for 9 uker, selv om jeg som vanlig er litt treig :fnise:

Skrevet

Takk for linken, Mokkon83. Har lest noe liknende tidligere. I dag har jeg vært mindre kvalm enn på lenge, så kanskje det hjalp å lese litt om det! :ler: Eller så er det fordi jeg har småspist druer og annet "hele" dagen. Merker at kostholdet mitt for tida likner litt på kostholdet dagen derpå; kjøleskapskalde druer, snacks, jordbærmelk, juice, yoghurt og "lyst på mat, men ikke sulten/fort mett".

Ellers er jeg smålei av uren hud og treg fordøyelse, men jeg prøver å ikke klage for mye! ;)

I morgen skal jeg på besøk til ei venninne som har termin om under ei uke. Blir koselig! :) Gleder meg til jeg kan fortelle om nyheten til andre enn familien! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...