Mazilla Skrevet 31. august 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 31. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. september 2010 #462 Del Skrevet 1. september 2010 8 uker! Dette går jo unna. Ser du får merke at du er gravid. Håper du får en fin dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 1. september 2010 Når fortalte dere andre det til de kommende besteforeldrene egentlig? Vi vurderer å fortelle det til helga, altså rett før jeg runder 9 uker. Jeg synes egentlig det er litt tidlig.. Er redd de ikke klarer å holde tett, sånn at plutselig "alle" vet det altfor tidlig.. Jeg reiser hjem en tur dagen etter legetimen jeg har den dagen jeg runder 12 uker, men da er foreldrene til han godeste bortreist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. september 2010 #464 Del Skrevet 1. september 2010 I uke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2010 #465 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fortalte det til mamma i uke 5 og pappa i uke 8 Det var farsdag når jeg var 8 uker på vei så da gav vi han gave til bestefar fra lillingen i magen Han ble så glad at han holdte på å begynne å gråte Til Ælen sine foreldre fortalte vi det ganske sent siden vi ikke bor på samme plass og det var skjeldent vi møtes.. han ville fortelle det face to face så da ble det sånn Men kan tippe det var rundt uke 11-12.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2010 #466 Del Skrevet 1. september 2010 Svarte deg i min bok også, men kan fortelle her og: Vi fortalte det omtrent på den tiden dere er nå, i uke 8 eller 9. Jeg var ikke redd for at de skulle fortelle det videre (selv om det viste seg etterpå at mamma er så dårlig til å lyve at hennes beste venninne hadde skjønt det på ansitsuttrykket hennes en gang... ). Så jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort hvis jeg syns det var veldig dumt om de fortalte det til "alle". Men husk at for hver dag som går nå, er det større sjans for at dette skal gå bra. Gynekologen jeg var hos på ultralyd i uke 8 (ca) sa at nå som han kunne se et bankende hjerte, og alt så normalt ut på det tidspunktet, var han sikker på at dette kom til å bli noe av. Det ble jeg veldig beroliget av. Det samme gjelder jo deg nå - hjertet er i gang, og ingenting tyder på at det skal være noen problemer. Så høyst sannsynlig er du mamma om ca 32 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. september 2010 #467 Del Skrevet 1. september 2010 Vi fortalte det i uke 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 1. september 2010 Ok.. Så det er med andre ord ikke helt uvanlig å fortelle det til nærmeste familie så tidlig.. Får se om ikke vi slipper bomben til helga da! Sikkert like greit også, for nå er jeg kvalm stort sett hele dagen, så da kan det kanskje bli vanskelig å skjule det.. Spiser litt knekkebrød nå for å se om det hjelper. Litt drøyt å måtte spise uten stans for å slippe kvalmen, men så lenge jeg ikke legger på meg så kan det vel ikke være så farlig? Klok av skade etter gårsdagens halvsøvnerisotto har jeg forresten kjøpt inn middag som nærmest lager seg selv i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2010 #469 Del Skrevet 1. september 2010 Uff.. det er så slitsomt med den kvalmen Har du prøvd noen kjærringråd? Salt kjeks, salt lakris, sjøsyke armbång? Ellers funker reisesyketabletter som krutt hvis det blir helt uutholdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 1. september 2010 Har salte pastiller og salte kjeks, og det funker akkurat mens jeg har det i munnen.. Jeg føler jeg har gått tilbake til spedbarnsstadiet. "Alt" jeg gjør er å spise, sove og uttrykke meg gjennom gråt/latter istedet for vanlig språk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. september 2010 #471 Del Skrevet 1. september 2010 Huffda... tenkte på deg tidligere i dag... JEG skal iallefall ønske meg symptomer.. Håper du føler deg bedre snart! kvalmestadiet pleier vel ikke vare så mye lengre tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 1. september 2010 #472 Del Skrevet 1. september 2010 Neimen, dette har jeg ikke fått med meg før nå! Gratulerer så mye!!! Så kjempespennende da :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 1. september 2010 Takk Miam! Du har vel vært uten internett, har du ikke? Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 2. september 2010 Urk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2010 #475 Del Skrevet 2. september 2010 Hold ut!! Det er verdt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 2. september 2010 Lover du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2010 #477 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, jeg lover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 2. september 2010 #478 Del Skrevet 2. september 2010 Føler med deg Mazilla! Denne svangerskapskvalmen er noe herk!!! Idag er jeg hjemme fordi jeg er så dårlig, det går liksom opp og ned med meg... har nettopp trykt i meg en sjokolade (merkelig å ha lyst på sjokolade når man er kvalm....) og håper den holder seg der! Håper vi er av de heldige som blir bra igjen rundt uke 12 (helst før)!! Jeg gleeeeder meg sånn til å bli NORMAL igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg kaster heldigvis ikke opp, men jeg synes det er ille nok å være kvalm hele tiden... Håper det gir seg snart, men det er jo nesten fire uker til uke 12, så jeg har nok enda noen uker med kvalme foran meg.. Sjokolade har jeg ikke hatt lyst på siden før jeg testa positivt, her går det i jordbærmelk istedet.. Krysser fingrene for at vi snart slipper mer kvalme, Aries86! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #480 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå