Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kose:

Å være symptomfri er like normalt som å ha masse symptomer :)

Bare vær glad for alt du slipper unna :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal vel egentlig bare være glad for å slippe.. ;)

Nå har jeg vært hos legen. Fikk helsekort for gravide og en hel haug andre ting, selv om jeg egentlig bare skulle ta blodprøver. Har jo fått time rundt uke 12 for alle de "første svangerskapskontroll-tinga". Men men, det gjør ikke meg noe altså! :nigo:

Bortsett fra at jeg tror jeg er omtrent tom for blod. De tappa glass etter glass, og jeg hater det.. Men men, det er jo for en god sak! :Nikke: Fikk med meg hjem prøveskjemaet for de prøvene de skal ta i uke 12, så foreløpig var det mest vitamin- og mineralnivåer, tror jeg.

Skrevet

Herregud, jeg blir gal av dette her jeg.. :bond: Skulle gjerne ha spydd litt... Bare sånn bittelitt, sånn at jeg visste at jeg var gravid... :rolleyes::ler:

:hoho: sikkert mange andre som ville byttet med deg :) kjenner du at det er litt rart i livmor-området? som mensmurringer?

Skrevet

Litt innimellom, men hadde mer av det i forrige uke. Da følte jeg at TR var rett rundt hjørnet hele tida... ;)

Skrevet

:) jobbes veldig der nede nå!

jeg ble innmari forstoppet, det unner jeg ingen... grusomt vondt!

Skrevet

Uff ja, det er grusomt! Håper jeg slipper det! :redd:

I stad kjøpte vi denne. Han godeste syntes boka jeg fikk hos legen var utrolig kjedelig, mens den vi kjøpte var såpass morsom at han nok kan finne på å lese en god del! :fnise:

Skrevet

Den boka tenkte jeg å kjøpe til mannen i bursdagsgave :)

Skrevet

Den kjøpte jeg til mannen også. Helt enig i at den er mye morsommere enn den man får hos legen. Men Svangerskapsboka er litt mer informativ om hva som skjer de enkelte ukene da.. De er fine til hvert sitt bruk! :jepp:

Skrevet

den boka så morsom ut :) et godt tips!

Skrevet

Leste inne hos cypress nå om flytteplaner og barneromsdekorering osv. Høres kjempekoselig ut! :rødme: Vi bor på 30 kvadrat vi, så her kan det jo bli ganske trangt etterhvert... :ler: Det blir heldigvis uansett bare frem til sommeren, så det er jo ikke snakk om mer enn et par måneder etter at Mazzilusken har kommet. Dessuten, nå har vi en skrivepult som egentlig bare står og samler rot. Hvis vi setter den på boden, kan vi fint få plass til en sprinkelseng istedet! :jepp:

Alt går bare man er innstilt på det! :fnise: Verre blir det kanskje med å slepe en vogn opp og ned trappene. Vi bor i 3.etasje nemlig. Men men. Alt går! :jepp:

Skrevet

30kvm med baby? :dåne:

Det hadde nok ikke jeg klart :ler: Her har vi 82kvm og jeg syns det er trengt :fnise: Men nå skal vi bygge ut 50kvm til så da blir det baaaare lekkert :jepp:

Skrevet

Det må bare gå.. ;) Vi skal jo flytte herfra til sommeren, og det blir ikke aktuelt å flytte et annet sted i byen her bare for noen få måneder. Så sånn er det.. Ikke akkurat ideelt, men.. :ler:

Skrevet

Morgenkvalme, niks. Kveldskvalme, derimot. Og i dag: formiddagskvalme.

:sukk:

Skrevet

Hei du!

Var tilfeldigvis innom i dag og leste litt, og...

:hakeslepp:

GRATULERER!!! :strix:

Skrevet

Jeg trodde du overdrev da du skrev at deres leilighet omtrent er like stor som vår nye balkong, men det gjorde du jo jammen ikke!! :fnise: Nå føler jeg meg ganske teit som peste mannen så grundig for at jeg nektet å bo på vår leilighet på 60 m2 i 4. etg uten heis, når dere bor på halvparten i 3. og har en SÅ mye bedre innstilling til det!! Men men... Vi er jo ferdig utdannet for en god stund siden og har faste inntekter som gjør at vi har råd til litt større krypinn, og dessuten planer om to tette, så da var det vel bare å komme i gang med flyttingen.

Du er ferdig med utdannelsen neste vår eller?

Skrevet

Hei du!

Var tilfeldigvis innom i dag og leste litt, og...

:hakeslepp:

GRATULERER!!! :strix:

Takk! :rødme:

Jeg trodde du overdrev da du skrev at deres leilighet omtrent er like stor som vår nye balkong, men det gjorde du jo jammen ikke!! :fnise: Nå føler jeg meg ganske teit som peste mannen så grundig for at jeg nektet å bo på vår leilighet på 60 m2 i 4. etg uten heis, når dere bor på halvparten i 3. og har en SÅ mye bedre innstilling til det!! Men men... Vi er jo ferdig utdannet for en god stund siden og har faste inntekter som gjør at vi har råd til litt større krypinn, og dessuten planer om to tette, så da var det vel bare å komme i gang med flyttingen.

Du er ferdig med utdannelsen neste vår eller?

Jeg tror den eneste grunnen til at jeg har en såpass positiv innstilling er at det foreløpig virker veldig uvirkelig at vi kanskje skal bli tre! :fnise: Pluss at det jo kun er snakk om frem til sommeren. Da er jeg (forhåpentligvis) ferdig med utdannelsen, så da kan vi sette kursen "hjemover"! :jepp:

Det er mulig jeg klarer å trikse det til så jeg kan tyvstarte litt på masteroppgaven, ihvertfall hvis jeg får meg en ok veileder. Det hadde vært topp! :Nikke:

Skrevet

Plutselig, helt uten annet forvarsel enn den vanlige småkvalmen som kommer hver kveld, holdt jeg nesten på å :spy: mens jeg lå helt stille og døste! :hakeslepp:

Æsj og fysj..! :haar:

Skrevet

Stakkars... :troest: Men var det ikke du som etterlyste noen symptomer her for noen dager siden?? :fnise: Trekker du det tilbake nå eller? ;)

Skrevet

:opplyser: Jeg vil definitivt mye heller bare være oppblåst og trøtt og ikke ha lyst på sjokolade!

:spy: er omtrent det verste jeg vet! Har ikke spydd edru siden 23.juni 1998. Det var den dagen Norge slo Brasil 2-1, og jeg spiste så mange Daimkuler at jeg spydde... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...