Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

jeg har en test liggende! kan møte deg et sted og overlevere :lur:

Hvorfor så ikke jeg denne før nå?! :bond: Var faktisk ikke så langt unna å kontakte deg for å høre om du hadde en.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
:popcorn: Her er det jo like spennende fortsatt!! :dåne: Håper at det foreligger en positiv test når jeg kommer på nett igjen etter flyttinga!! :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at tanta var kommet, så jeg var nesten litt overraska da jeg våkna og det ikke var noen tante der! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen frøken icing, er du utålmodig eller? :fnise: Skal nok få testa i neste uke om ikke tanta kommer. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen jeg kan jo like gjerne gå innom et apotek i morra, tøysejenter! :fnise: og la meg bare få minne om at forrige syklus var på 41 dager, og at jeg ikke er på mer enn 40 i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: De skal jo bare bli kortere disse syklusene dine, siden det nå er en stund siden du sluttet på pillen - så i morgen er en god dag for testing ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen har vært på mellom 26 og 32 dager helt siden jeg slutta på pillen i begynnelsen av september, så jeg skjønner ikke hvorfor kroppen plutselig har tatt helt av.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Sikkert den som prøver å stabilisere seg. Men jeg har på følelsen av at nå blir de bare kortere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er! :fnise:

Og Muskat, deg tror jeg ikke jeg har sett før? Velkommen hit! :vinke:

Takk! Er innom å snoker litt =) Og her var det spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen jeg kan jo like gjerne gå innom et apotek i morra, tøysejenter! :fnise: og la meg bare få minne om at forrige syklus var på 41 dager, og at jeg ikke er på mer enn 40 i dag. ;)

Men forrige syklus ar du ikke litt småkvalm og hadde mensmurringer i dagesvis?? Så min konklusjon er fortsatt: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt test nå da? :)

teste før helga da?! når reiser du opp til bartebyen igjen da?

Jepp, kjøpte en to-pack clearblue i stad. Drar til bartebyen til søndag, men skal i utdrikningslag et annet sted i helga, så jeg drar herfra på fredag :)

Men forrige syklus ar du ikke litt småkvalm og hadde mensmurringer i dagesvis?? Så min konklusjon er fortsatt: :popcorn:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...