Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det skader med et glass vin eller to :)

Jeg var selv på superfylla helga før jeg testa positivt og Dina er frisk og fin :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har lyst til å drikke kan du jo bare si at du ikke har lyst på, og om han spør om du er gravid så kan du svare: "ikke som jeg vet om i alle fall". :fnise:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et par glass. Vinen var bestilt og kom på bordet før jeg fikk summa meg, men jeg hadde jo i grunnen bestemt meg for å ta et glass eller to uansett. Som cypress sier så kan jeg jo ikke sette livet helt på hold heller, selv om vi prøver så smått.. ;)

Mokkon83, stemmer det at du kikka litt ekstra for å se om jeg hadde et vinglass foran meg? :fnise: Jeg ble et øyeblikk redd for at du skulle kommentere det, men det var jo bare pga min akutte paranoia! :ler: (Hun tusla nemlig forbi med familien mens jeg satt på uterestaurant med familien min.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et par glass. Vinen var bestilt og kom på bordet før jeg fikk summa meg, men jeg hadde jo i grunnen bestemt meg for å ta et glass eller to uansett. Som cypress sier så kan jeg jo ikke sette livet helt på hold heller, selv om vi prøver så smått.. ;)

Mokkon83, stemmer det at du kikka litt ekstra for å se om jeg hadde et vinglass foran meg? :fnise: Jeg ble et øyeblikk redd for at du skulle kommentere det, men det var jo bare pga min akutte paranoia! :ler: (Hun tusla nemlig forbi med familien mens jeg satt på uterestaurant med familien min.. ;) )

hehe :fnise: Jeg kikket ja! og tenkte for meg selv: Jeg hadde gjort akkurat det samme selv :)

Kan jo ikke sette livet helt på vent selv om en prøver! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å kjøpe en test i stad, men så fikk jeg ikke tid uten å risikere å bli oppdaga. Skal se om jeg kan få gjort det i morra. Blir litt kvalm av mat for tida, men det kan jo også være et pms-tegn.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du? Kanskje jeg burde få testa snart da.. Selv om jeg ikke tror det er noen vits, i og med at mensmurringene ikke gir seg. De er verst om kvelden, av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det.. ble kvalm når jeg kjente matlukt eller tenkte på mat.. mat var liksom ikke godt, det gjorde meg bare kvalm..

Men samtidig måtte jeg liksom spise litt for å holde kvalmen unna.. så man kan trygt si at hele desember, januar og februar levde jeg på ritzkjeks.. :sjenert:

:tommelopp: for testing :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille har ikke jeg det altså! Men får vel kjøpe en test likevel, med mindre tanta kommer innen i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å gå gjennom dagboken min nå, og finner ut at kvalme og ømme pupper var de første tegnene jeg hadde, bortsett fra mensen som aldri kom selv om det kjentes ut som om den skulle komme..

Husk å samle morgenurin i en beholder da, slik at du slipper å holde deg til etter testen er kjøpt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjemt unna noe i et beger, men ikke kjøpt noen test.. Var i byen med mamma, og ho hang på meg som en klegg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...