cypress Skrevet 21. april 2011 #2601 Del Skrevet 21. april 2011 Har du ikke født enda?!!? Rart, det var jo i dag det skulle skje!! Fint magebilde!! Jeg ser hva du mener med at magen min nok var større enn din ja. Eller klarer du å sette en kopp på den? jaja, det har jo ingenting å si. Det er det som er inni som teller! Gleder du deg til å hilse på babyen eller? Øyeblikket da A ble lagt på brystet mitt var helt rått syns jeg. Der kan ikke sammenlignes med noe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. april 2011 #2602 Del Skrevet 21. april 2011 Søteste magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2011 Forfatter #2603 Del Skrevet 21. april 2011 Har du ikke født enda?!!? Rart, det var jo i dag det skulle skje!! Fint magebilde!! Jeg ser hva du mener med at magen min nok var større enn din ja. Eller klarer du å sette en kopp på den? jaja, det har jo ingenting å si. Det er det som er inni som teller! Gleder du deg til å hilse på babyen eller? Øyeblikket da A ble lagt på brystet mitt var helt rått syns jeg. Der kan ikke sammenlignes med noe!!! Jeg tror ikke jeg skal prøve å sette noen kopp på magen nei.. Kan legge mobilen der da, men det er liksom ikke like kult! Men men, det er jo det indre som teller ja.. Skulle gjerne ha sett hva som er inni der snart! Gleder meg til det øyeblikket! Søteste magen Skulle gjerne kvitta meg med den jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. april 2011 #2604 Del Skrevet 21. april 2011 Det er uansett ikke lenge til, så er ikke magen der lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2605 Del Skrevet 22. april 2011 Ingen fødsel i natt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. april 2011 #2606 Del Skrevet 22. april 2011 Ingen fødsel i natt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. april 2011 #2607 Del Skrevet 22. april 2011 Æsj... Men det kan jo skje på dagen i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. april 2011 #2608 Del Skrevet 22. april 2011 Ikke mist motet! Det er ingen som har blitt igjen inne i magen til mamman sin! (som om det er noen trøst når man er lei og har lyst å møte knøttet sitt) Det første møtet med E var helt ubeskrivelig! Så når riene setter inn så se fremover til det øyeblikket når du får møte frøkna di for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. april 2011 #2609 Del Skrevet 22. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. april 2011 #2610 Del Skrevet 22. april 2011 Nå har hun fått holde på spenningen over termindato, så nå kan hun jo komme ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2611 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig og sommer her også! Sitter i solveggen med hver vår bok og nyter livet. Noe er etter alt å dømme på gang med kroppen min også.. Men men, jeg blir ikke altfor overraska om den bare tuller igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. april 2011 #2612 Del Skrevet 22. april 2011 det høres jo spennende ut kos dere masse i sola! jeg sløver i sofaen med bok.. ikke fått ut hagemøblene enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. april 2011 #2613 Del Skrevet 22. april 2011 Hva føler du nå? Stor påske til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. april 2011 #2614 Del Skrevet 22. april 2011 ja,hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2011 #2615 Del Skrevet 22. april 2011 Håper jeg tipper riktig! Godt dere koser dere mens dere venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2616 Del Skrevet 22. april 2011 Intet nytt under solen.. Men det er i det minste da! I dag har vi virkelig kost oss. Gått lang tur, fått litt farge i sola, grilla for første gang i år, ja i det hele tatt. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2617 Del Skrevet 22. april 2011 Tippeliste fødsel Menstermin: 13. april Småkjekset: 16. april Minttu: 16. april Diddles: 17. april DDuck: 19. april Miam: 19. april Aries86: 19. april Neferet: 20. april Mokkon83: 20. april pusilus: 20. april Androide: 20. april Termin: 21. april (skjærtorsdag) cypress: 21. april MaiL: 21. april TuttaV: 22. april Muffin!: 22. april hegejenta30: 23. april Alabama: 23. april D.O.A.: 24. april Mazilla: 26. april Icing: 27. april MarianneE: 27. april ^^Belle^^: 28. april (den vordende mormors 50-årsdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. april 2011 #2618 Del Skrevet 22. april 2011 Har vært en herlig dag i dag ja! Merkelig at frøkna ikke har lyst å komme ut i det fantastiske vårværet vi har her i byen nå! Håper virkelig du skal inn på føden i løpet av påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. april 2011 #2619 Del Skrevet 22. april 2011 Ser ut til at dere virkelig koser dere, det er bra! Har vært ute store deler av dagen selv,og det er så godt i sola! Før vi dro hjem fra hytta idag,lagde vi bål og grilla pølser og koste oss i solvggen, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2620 Del Skrevet 22. april 2011 Har vært en herlig dag i dag ja! Merkelig at frøkna ikke har lyst å komme ut i det fantastiske vårværet vi har her i byen nå! Håper virkelig du skal inn på føden i løpet av påsken! Ja, jeg krysser fingrene for at finværet gjorde utslaget og at hun vil ut snart! Ser ut til at dere virkelig koser dere, det er bra! Har vært ute store deler av dagen selv,og det er så godt i sola! Før vi dro hjem fra hytta idag,lagde vi bål og grilla pølser og koste oss i solvggen, herlig Høres deilig ut! Det har vært mye lettere å kose oss og slappe av i dag. I går var vi bare småsure, værsyke og utålmodige.. Utrolig hvor mye været har å si! Ihvertfall når det er så fint vær i resten av landet.. Nå har jeg svingt meg med støvsugeren. Hvis ikke dette gjorde utslaget, så vet ikke jeg.. Jeg er ikke typen som bare står rett opp og ned og støvsuger, neida, her er hele kroppen i sving - opp og ned på kne, liggende støvsuging under senga osv.. Kjenner det litt i ryggen nå, men så ble det fint her også! Lurer på om jeg skal bake en eplekake. Har muligens ikke så mye mel, men får improvisere litt og se hva det kan bli ut av det. Får kjøre på med kanel. Det skal jo visstnok være effektivt for å starte fødselen, i følge dem som tror på denslags.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå