Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart er hun her ja! Legen sa det kunne skje når som helst mellom om om en time og to uker fra nå. Jada... :roll: Jeg var hos en annen lege enn vanlig i dag. Merkelig skrue. Han spurte om det stemte at jeg var 40 uker på vei i dag. Da jeg bekreftet det spurte han når termin er.. :klo: 21. april var en fin dag å ha bursdag på, for det hadde han.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

For et tidsintervall!! En time eller to uker liksom... :ler: Jaja, hun melder vel sin ankomst. Det er mye rare leger der ute, og jeg har vært hos en helt inkompetent en i dag... Så da hadde jeg tatt den merkelige skruen anytime hvis han visste hva han drev med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

han hørtes jo litt merkelig ut... :gjeiper:

skjønner utrolig godt at du er klar for fødselen!... jeg har 2 uker igjen til terminen, og jeg er ganske så utålmodig... :sjenert:

hver gang jeg kjenner litt smerter så tenker jeg "skjer det nå??" :fnise:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får opprettholde meldeplikten på morran så vi vet at det ikke har skjedd noe i løpet av natta :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt med omvendt psykologi, det pleier jo å funke på barn.. ;) "Ikke kom ut, vi vil ikke treffe deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det, så jeg prøver å poke henne litt innimellom for at hun ikke skal trives så godt.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ingen kjempestyrtfødsel eller vanlig fødsel i natt heller. Sov derimot bedre enn på lenge, og det var deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg kg-klokka er feil forresten? Står at jeg posta forrige innlegg kl 07.57, men klokka er faktisk en time mer enn som så.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en pussig skrue den der legen du var hos :ler: Satser fremdeles på at hun kommer i morgen jeg da :jepp:

Om hun kommer ila påsken så vil jeg ønske deg masse lykke til :klemmer: Jeg tror ikke at jeg får anledning til å titte innom igjen før etter det nemlig.

Riktig god påske Mazzi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Står 8:57 på det første innlegget ditt... :sjenert:

Kanskje de fikset det etter at du så det? :)

Godt du har fått ei god natts søvn, samle litt krefter!

Har dere lagt noen planer i påsken i tilfelle lillemor ikke har kommet til verden enda? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...