Mokkon83 Skrevet 15. april 2011 #2501 Del Skrevet 15. april 2011 aaaah, men da blir det jo straks svar! trodde dere skulle få svar etter påske jeg... syntes jo det hørtes utrolig rart ut! hehe bilder ja, der sa du noe!! å,Mazilla!!! du inspirerer meg! Nå skal jeg bestille bilder fra nettet slik at jeg får satt inn i album er jo så koselig å bla i album abosolutt ikke det samme å vise frem bildene på pc.. da får de jo se alle bildene, og gjerne tre av samme tingen... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. april 2011 #2502 Del Skrevet 15. april 2011 Slik som påskekyllingen klekkes ut av egget, skal Mazzilusken snart klekkes av Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2503 Del Skrevet 15. april 2011 Det stemmer! Har hatt litt vondt innimellom en stund nå, men ikke så ille at jeg tror noe er på gang med det første. Kommer sikkert til å le av at jeg synes dette var ille når jeg finner ut hva jeg har i vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 #2504 Del Skrevet 15. april 2011 Det tenker jeg også. Litt sånn ''au, så vondt. Men HERREGUD hvordan kommer fødselen til å bli da? '' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. april 2011 #2505 Del Skrevet 15. april 2011 Det tenker jeg også. Litt sånn ''au, så vondt. Men HERREGUD hvordan kommer fødselen til å bli da? '' signerer denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. april 2011 #2506 Del Skrevet 16. april 2011 Her ser det ut til at det snart skjer noe jo! Spennende! Var ikke meningen å snike i fødekøen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2011 #2507 Del Skrevet 16. april 2011 Det stemmer! Har hatt litt vondt innimellom en stund nå, men ikke så ille at jeg tror noe er på gang med det første. Kommer sikkert til å le av at jeg synes dette var ille når jeg finner ut hva jeg har i vente.. Og så er det litt seint og angre og, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2508 Del Skrevet 16. april 2011 Hegejenta: du er tilgitt! Håper bare jeg følger i dine fotspor snart, om enn fortrinnsvis på en litt mindre dramatisk måte.. MarianneE: Du har vel i grunnen et poeng der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2509 Del Skrevet 16. april 2011 Vi fikk leiligheten!! Jeg er så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2011 #2510 Del Skrevet 16. april 2011 Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. april 2011 #2511 Del Skrevet 16. april 2011 Hurraaaa Når blir det flytting da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. april 2011 #2512 Del Skrevet 16. april 2011 så braaaaa!!!! GRATULERER Var nok lurt å sende svigers ja Når kan dere flytte inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2513 Del Skrevet 16. april 2011 Vi overtar fra 1. juni, men flytter ikke herfra før i slutten av måneden pga jobben til han godeste. Blir innflytting mellom St hans og 1. juli, tenker jeg Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 16. april 2011 #2514 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Så herlig Mazilla!! Endret 16. april 2011 av D.O.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. april 2011 #2515 Del Skrevet 16. april 2011 Gratulerer så mye med leiligheten! Kjekt å slippe å bo hjemme hos foreldre/svigers mens man leter etter bolig. Håper mazillusken har tenkt seg ut snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. april 2011 #2516 Del Skrevet 16. april 2011 så deilig å ha boligdelen i boks!!! leies den ut umøblert? skal dere leie flyttebil her nede da for å få med alle tingene deres? godt å slippe å bo hos familien.... jeg hadde ikke orket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2517 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Så herlig Mazilla!! Jaaaa! Gratulerer så mye med leiligheten! Kjekt å slippe å bo hjemme hos foreldre/svigers mens man leter etter bolig. Håper mazillusken har tenkt seg ut snart! Takk for det! Uff ja, du sier noe.. Vi har jo bodd hjemme i ferier og sånn frem til nå, men det er veldig greit å slippe det på ubestemt tid. Pluss at det er mye greiere å kunne kjøre flyttelasset direkte dit, istedet for å måtte laste og losse det flere ganger Jeg håper også mazzilusken vil ut i verden snart. Noe er på gang, men ikke "akutt".. så deilig å ha boligdelen i boks!!! leies den ut umøblert? skal dere leie flyttebil her nede da for å få med alle tingene deres? godt å slippe å bo hos familien.... jeg hadde ikke orket det Umøblert ja, med unntak av enkelte hvitevarer. Tror svigerfar kommer med en stor henger. Veldig kjekt Vi har jo ikke så fryktelig mye, for det har vi jo ikke plass til.. Nå har vi faktisk bodd 6 år sammen på 30 kvadrat (to forskjellige steder), så det skal bli kjempedeilig å få over det dobbelte! Endret 16. april 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. april 2011 #2518 Del Skrevet 16. april 2011 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. april 2011 #2519 Del Skrevet 16. april 2011 Altså, jeg har vel tippa den 17. på deg, og det er imorgen så....kom ut kom ut *lokker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2520 Del Skrevet 16. april 2011 Gratulerer!!! Takk! Altså, jeg har vel tippa den 17. på deg, og det er imorgen så....kom ut kom ut *lokker* Hadde ikke vært meg imot.. Jeg har tenkt på en ting.. Vi har ingen flasker. Burde vi hatt det? I så fall, hva slags? Det er jo en jungel der ute, og jeg har absolutt ikke satt meg inn i akkurat dette her.. Det er jo dumt hvis jeg ikke får til amminga og vi ikke har noen flasker. Samtidig er det kanskje dumt å bruke masse penger på noe vi ikke vet om vi trenger? Vi kan kanskje vente og se, men samtidig risikerer vi jo å komme hjem fra sykehuset midt i helligdagene i påska. Er det apotek på sykehuset mon tro? Og er det evt åpent i påska? Noe sier meg at jeg burde tenkt på dette for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå