Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

aaaah, men da blir det jo straks svar! trodde dere skulle få svar etter påske jeg... syntes jo det hørtes utrolig rart ut! hehe :fnise:

bilder ja, der sa du noe!! å,Mazilla!!! du inspirerer meg!

Nå skal jeg bestille bilder fra nettet slik at jeg får satt inn i album :) er jo så koselig å bla i album :) abosolutt ikke det samme å vise frem bildene på pc.. da får de jo se alle bildene, og gjerne tre av samme tingen... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer! :nigo:

Har hatt litt vondt innimellom en stund nå, men ikke så ille at jeg tror noe er på gang med det første. Kommer sikkert til å le av at jeg synes dette var ille når jeg finner ut hva jeg har i vente.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det tenker jeg også. Litt sånn ''au, så vondt. Men HERREGUD hvordan kommer fødselen til å bli da? :redd: '' :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det tenker jeg også. Litt sånn ''au, så vondt. Men HERREGUD hvordan kommer fødselen til å bli da? :redd: '' :sjenert:

signerer denne.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut til at det snart skjer noe jo!

Spennende!

Var ikke meningen å snike i fødekøen altså! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer! :nigo:

Har hatt litt vondt innimellom en stund nå, men ikke så ille at jeg tror noe er på gang med det første. Kommer sikkert til å le av at jeg synes dette var ille når jeg finner ut hva jeg har i vente.. :ler:

Og så er det litt seint og angre og, da...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hegejenta: du er tilgitt! :jepp: Håper bare jeg følger i dine fotspor snart, om enn fortrinnsvis på en litt mindre dramatisk måte.. ;)

MarianneE: Du har vel i grunnen et poeng der... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi overtar fra 1. juni, men flytter ikke herfra før i slutten av måneden pga jobben til han godeste. Blir innflytting mellom St hans og 1. juli, tenker jeg :jepp:

Gleder meg! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med leiligheten! Kjekt å slippe å bo hjemme hos foreldre/svigers mens man leter etter bolig.

Håper mazillusken har tenkt seg ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig å ha boligdelen i boks!!! :hoppe:

leies den ut umøblert?

skal dere leie flyttebil her nede da for å få med alle tingene deres?

godt å slippe å bo hos familien.... jeg hadde ikke orket det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig Mazilla!! :hoppendeglad:

Jaaaa! :bolledeig:

Gratulerer så mye med leiligheten! Kjekt å slippe å bo hjemme hos foreldre/svigers mens man leter etter bolig.

Håper mazillusken har tenkt seg ut snart!

Takk for det! :) Uff ja, du sier noe.. Vi har jo bodd hjemme i ferier og sånn frem til nå, men det er veldig greit å slippe det på ubestemt tid. Pluss at det er mye greiere å kunne kjøre flyttelasset direkte dit, istedet for å måtte laste og losse det flere ganger :jepp:

Jeg håper også mazzilusken vil ut i verden snart. Noe er på gang, men ikke "akutt".. ;)

så deilig å ha boligdelen i boks!!! :hoppe:

leies den ut umøblert?

skal dere leie flyttebil her nede da for å få med alle tingene deres?

godt å slippe å bo hos familien.... jeg hadde ikke orket det :fnise:

Umøblert ja, med unntak av enkelte hvitevarer. Tror svigerfar kommer med en stor henger. Veldig kjekt :Nikke: Vi har jo ikke så fryktelig mye, for det har vi jo ikke plass til.. :ler:

Nå har vi faktisk bodd 6 år sammen på 30 kvadrat (to forskjellige steder), så det skal bli kjempedeilig å få over det dobbelte! :hoppe:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Takk! :hoppe:

Altså, jeg har vel tippa den 17. på deg, og det er imorgen så....kom ut kom ut *lokker* :fnise:

Hadde ikke vært meg imot.. :sjenert:

Jeg har tenkt på en ting.. Vi har ingen flasker. Burde vi hatt det? :klo: I så fall, hva slags? Det er jo en jungel der ute, og jeg har absolutt ikke satt meg inn i akkurat dette her.. Det er jo dumt hvis jeg ikke får til amminga og vi ikke har noen flasker. Samtidig er det kanskje dumt å bruke masse penger på noe vi ikke vet om vi trenger? :vetikke: Vi kan kanskje vente og se, men samtidig risikerer vi jo å komme hjem fra sykehuset midt i helligdagene i påska. Er det apotek på sykehuset mon tro? Og er det evt åpent i påska?

Noe sier meg at jeg burde tenkt på dette for lenge siden.. :sjenert::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...