Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2481 Del Skrevet 14. april 2011 Hjem er bra ja! Fordelen er at begge to er derfra, så vi har nettverk i form av både venner og familie der. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2482 Del Skrevet 14. april 2011 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. april 2011 #2483 Del Skrevet 14. april 2011 Nei, det er absolutt ikke mye! Og dessuten så skal vi jo flytte HJEEEEM! Kan jo ikke risikere at mazzilusken blir trønder heller! gleder meg!!! vi må ha en baby/håndarbeid/glutenfri klubb eller... dropp håndarbeid... jeg har ti tommeltotter... med mindre du kan lære meg å bruke symaskin krysser fingrene for at leiligheten er bra nok, og at dere får den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2484 Del Skrevet 14. april 2011 Leiligheten var visst kjempefin! De hadde avtalt å møtes alene kl 19 istedet for fellesvisning kl 18, derfor tok det litt tid. Svigers hadde visst vært på noen turer e.l. med utleier tidligere, så de hadde litt å snakke om og endel felles kjente. Kanskje det ikke var så dumt å sende dem likevel? Ååh, nå har jeg enda mer lyst til å bo akkurat der! Han skulle bestemme seg før påske hadde han sagt. Snakk om å holde folk på pinebenken! Her er det bare å krysse fingrene! Glutenfri babyklubb ( ) skal vi nok kunne få til, men håndarbeid? Vi har nok 20 tommeltotter til sammen vi, Mokkon83! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. april 2011 #2485 Del Skrevet 14. april 2011 Leiligheten var visst kjempefin! De hadde avtalt å møtes alene kl 19 istedet for fellesvisning kl 18, derfor tok det litt tid. Svigers hadde visst vært på noen turer e.l. med utleier tidligere, så de hadde litt å snakke om og endel felles kjente. Kanskje det ikke var så dumt å sende dem likevel? Ååh, nå har jeg enda mer lyst til å bo akkurat der! Han skulle bestemme seg før påske hadde han sagt. Snakk om å holde folk på pinebenken! Her er det bare å krysse fingrene! Glutenfri babyklubb ( ) skal vi nok kunne få til, men håndarbeid? Vi har nok 20 tommeltotter til sammen vi, Mokkon83! åååå, dette lover godt! bekjente er gull verdt blir glutenfri jenteklubb da dropper vi håndarbeid, og kjører på med kryssord istedet jeg elsker å løse kryssord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2486 Del Skrevet 14. april 2011 Kryssord er bra! Kjøpte meg et kryssordblad her om dagen, faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. april 2011 #2487 Del Skrevet 14. april 2011 Ingenting galt med trøndere vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2488 Del Skrevet 14. april 2011 Neida.. Vil bare helst slippe å bo med en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. april 2011 #2489 Del Skrevet 14. april 2011 Kryssord er bra! Kjøpte meg et kryssordblad her om dagen, faktisk.. phew!! da kan vi løse sammen, og bli rik på gevinster!! wohooo Mannen kjøpte Hjemmet til meg her om dagen, med kryssordbilag :fniser: løser kryssord på sengekanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2490 Del Skrevet 15. april 2011 Kjære lille Mazzilusk i magen min; nå må du snart komme ut i verden hvis du vil rekke å hilse på hegejentas lille E før han drar fra sykehuset.. Kom kom! Selv om han rare pappaen din for øyeblikket holder på med en merkelig dans midt på stuegulvet er han faktisk helt ok altså. Du kommer nok til å bli flau over oss begge om noen år, men først skal vi bare kose oss. Kom ut, så skal du få se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2011 #2491 Del Skrevet 15. april 2011 Godt du overholder meldeplikten, og er her inne tidlig på morgenen! Og godt å høre at det ikke er bare hos oss det foregår rare ting, merkelig dans før klokka halv ni om morgenen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2492 Del Skrevet 15. april 2011 Ja i dag turte jeg ikke annet.. Merkelig dans ja. Noen var nemlig glade fordi de skal ha kakelunsj på jobben i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2011 #2493 Del Skrevet 15. april 2011 Hmm, jeg lurer på om våre bedre halvdeler har noen fellestrekk jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. april 2011 #2494 Del Skrevet 15. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2011 #2495 Del Skrevet 15. april 2011 Så spennende med leiligheten da. Håper dere får den. Ha en fin dag, og god helg! Det kan være den siste helgen din før du blir mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2011 #2496 Del Skrevet 15. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. april 2011 #2497 Del Skrevet 15. april 2011 Mmmmm, kakelunsj!!! Håper dere får et kjapt svar på leiligheten! Det er da ikke noe å lure så lenge på mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2498 Del Skrevet 15. april 2011 Det burde ikke være så mye å lure på nei.. Han skulle ta avgjørelsen "før påske", men ikke vet jeg om det betyr i løpet av dagen eller innen helligdagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2499 Del Skrevet 15. april 2011 Nå har jeg limt inn noen bilder i album. Det er så kjeeeedelig! Scrapbooking er nok ikke helt tingen for meg. "Dessverre" synes jeg det er veldig koselig med "ekte" bilder limt inn i album. Fremkalte bilder for over to år siden, men jeg har fremdeles minst 3/4 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 15. april 2011 #2500 Del Skrevet 15. april 2011 Spennende med leilighetsjakt! Synes og det er koseligst med bilder i album, litt mer personlig på en måte, men det tar tid ja! Håper du får en fin påske og en god helg Mazilla! Først påsken uten baby (eller kanskje med innslag av føding? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå