Diddles Skrevet 14. april 2011 #2461 Del Skrevet 14. april 2011 Men du er jo sladris Neferet, da hadde du vel visst noe? Hvis ikke det har skjedd så plutselig at hun ikke rakk det....... Har ikke sett henne i noen av de andre bøkene heller......eller var hun i Hegejenta si idag morges? *løper og sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2462 Del Skrevet 14. april 2011 Joda hun var inne i Hegejenta si bok 07.37 idagmorges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2011 #2463 Del Skrevet 14. april 2011 Bra du har kontroll Diddles Men nå begynner jeg å klø meg i hodet jeg også Hvor har hun vært siden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2464 Del Skrevet 14. april 2011 Dere altså! Jeg har lagd fotobok fra bryllupet og bryllupsreisen i dag, og ble visst litt oppslukt av det, for jeg har verken vært innom her (bortsett fra en snartur innom boka til hegejenta30) eller spist frokost før nå! Ellers intet nytt under solen. Tror neppe hun kommer i dag. Beklager om jeg holdt noen på pinebenken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. april 2011 #2465 Del Skrevet 14. april 2011 Dere altså! Jeg har lagd fotobok fra bryllupet og bryllupsreisen i dag, og ble visst litt oppslukt av det, for jeg har verken vært innom her (bortsett fra en snartur innom boka til hegejenta30) eller spist frokost før nå! Ellers intet nytt under solen. Tror neppe hun kommer i dag. Beklager om jeg holdt noen på pinebenken.. Føler du deg klar? Jeg var klar som et egg tre uker før...og fødte ti dager etter termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2466 Del Skrevet 14. april 2011 På en måte, men på en annen måte ikke.. Jeg føler meg ikke klar når jeg tenker på at dette er en omveltning som vil påvirke resten av livet, men jeg føler meg veldig klar for å hilse på den lille frøkna.. Omveltninga kommer jo uansett, derfor er jeg i grunnen klar for å "få det overstått", sånn at vi kan komme i gang med det nye livet. Meeeen, samtidig prøver jeg å fortelle meg selv at det kan ta lang tid enda. Men ti dager på overtid blir ikke aktuelt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. april 2011 #2467 Del Skrevet 14. april 2011 På en måte, men på en annen måte ikke.. Jeg føler meg ikke klar når jeg tenker på at dette er en omveltning som vil påvirke resten av livet, men jeg føler meg veldig klar for å hilse på den lille frøkna.. Omveltninga kommer jo uansett, derfor er jeg i grunnen klar for å "få det overstått", sånn at vi kan komme i gang med det nye livet. Meeeen, samtidig prøver jeg å fortelle meg selv at det kan ta lang tid enda. Men ti dager på overtid blir ikke aktuelt altså! Å, det sa jeg også! Jeg skulle ikke på overtid, men føde noen uker før! :gjeiper: Er du mentalt forberedt på å føde? Slapp bare av, det blir ikke som du forestiller deg uansett, så det er egentlig ikke noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2468 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er vel så forberedt som jeg kan bli, antar jeg Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, for jeg har uansett ingen forutsetninger for å forutsi hvordan det blir. Har heller ingen bastante meninger av typen "jeg SKAL klare det uten epidural" e.l., men tar ting som det kommer, og skal så godt jeg klarer prøve å jobbe med kroppen istedet for å motarbeide den. Gruer meg ikke så veldig til fødselen, er mer spent på hvordan det blir, hvordan jeg reagerer og ikke minst på å møte jenta vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. april 2011 #2469 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er vel så forberedt som jeg kan bli, antar jeg Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, for jeg har uansett ingen forutsetninger for å forutsi hvordan det blir. Har heller ingen bastante meninger av typen "jeg SKAL klare det uten epidural" e.l., men tar ting som det kommer, og skal så godt jeg klarer prøve å jobbe med kroppen istedet for å motarbeide den. Gruer meg ikke så veldig til fødselen, er mer spent på hvordan det blir, hvordan jeg reagerer og ikke minst på å møte jenta vår.. Du har samme tankegang som jeg hadde! Smart, tror jeg, for da har du ikke hjernen skrudd i en retning og dermed blir overraska eller skuffa! Jeg tenkte som så at: uansett hvordan fødselen blir, så er det over på maks noen døgn og da har man verdens største gave i verden sammen med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2011 #2470 Del Skrevet 14. april 2011 Haha, der var du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. april 2011 #2471 Del Skrevet 14. april 2011 utrolig vittig at vi tar helt av når du ikke dukker opp til rett tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2472 Del Skrevet 14. april 2011 Meldeplikt heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2473 Del Skrevet 14. april 2011 Skal huske på det fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2474 Del Skrevet 14. april 2011 Mmmmhm, best for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2475 Del Skrevet 14. april 2011 Svigers er på visning for oss, og jeg får ikke roen over meg før de ringer med en oppdatering. Hvor lang tid kan en fellesvisning ta? De skulle være der kl 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2476 Del Skrevet 14. april 2011 Visning kan ta litt tid, ihvertfall om det er mange der og en skal være nøye..kjøpe eller leige? Jeg hadde ringt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2477 Del Skrevet 14. april 2011 Leie Regner med de ringer når de er ferdige, vil ikke risikere å forstyrre ved å ringe nå. Men men, vi har egentlig ikke så store forhåpninger om å få den så lenge vi ikke kan gå på visning selv.. Har heldigvis en backup-plan. Det haster forsåvidt ikke enda, men det er så greit med alle bekymringer som er ute av verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2478 Del Skrevet 14. april 2011 Det skjønner jeg 30 kvadrat er jo ikke mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2479 Del Skrevet 14. april 2011 Nei, det er absolutt ikke mye! Og dessuten så skal vi jo flytte HJEEEEM! Kan jo ikke risikere at mazzilusken blir trønder heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 #2480 Del Skrevet 14. april 2011 for hjem-flytting (hvor nå enn det er ) Men hjem er uansett bra, nærmere din familie også da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå