Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har vannkoker og supper der du skal, Mazilla og det er bare å forsyne seg, men jeg regner med du blir servert ;)

Jeg husker maten ja.. ble godt vant til den etter tre uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du.. de har faktisk alternativer for di med glutenallergi når det gjelder mat.. mener å huske det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de har glutenfri mat :Nikke: Regner med at brødmåltidene er fullstendig uspiselige, men de har sikkert knekkebrød også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis hadde/har di det :jepp:

Det står frem hele tiden, samt diverse pålegg så det er bare å ordne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg snart kan komme med en fyldig rapport angående matutvalget! :hoppe:

Har mye kynnere, nedpress og murringer i dag, men det er ikke vondt/ubehagelig, så jeg har ingen følelse av at noe er på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet at på sykehuset her har de kjempegodt glutenfritt brød :hoppe:

men skal pakke med noen pakker med den deilige sjokoladekjeksen og frokostblanding :)

ååå, jeg gleder meg så til å høre nyheten om at jenta deres har kommet!! gleder meg skikkelig altså!!! :) og SÅ er det MIN tur :hoppe::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :strix: Med mindre du også plutselig sniker i køen.. Du skal få lov til det hvis det er av medisinske årsaker, men i utgangspunktet vil jeg helst være først! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gir beskejd på barsel om at du ikke tåler gluten skal du også få spesial tilpasset kost fra kjøkkenet når det er måltider :jepp:

Jeg fikk det når jeg sa jeg hadde sukkersyke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg jo nesten nødt til.. Er ikke noe alternativ å spise vanlig mat, liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa! :strix: Med mindre du også plutselig sniker i køen.. Du skal få lov til det hvis det er av medisinske årsaker, men i utgangspunktet vil jeg helst være først! ;)

hehe :fnise:

for min del kunne hun komme NÅ :)

jeg er klar for å få lettet ryggen min, glad for at jeg ikke har vært så gåen i ryggen som det du har vært!

føler enda mer med deg nå som jeg er så sliten i ryggen selv...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...